DISKUZE K ČLÁNKU Výhody vyšší světlé výšky Red Bullu v zadní části vozu

Je to specialita Adriana Neweyho, jeho vozy jezdí vpředu s jasně nižší světlou výškou než vzadu. Zní to jednoduše, ale ve skutečnosti tomu tak není. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tohoto řešení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Výhody vyšší světlé výšky Red Bullu v zadní části vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 02.03.2013 09:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 16 lidí) 28.02.2013 16:07
Díky za skvělý článek 01 »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 13 lidí) 28.02.2013 22:54
01 tohle je přesně důvod, proč jste v ČR … »
» uzivatel000820 (Hlasovali 3 lidé) 01.03.2013 10:17
To mě taky překvapilo, bylo by zajímavé vědět… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím,.. ...že pre takého človeka, akým je Adrian a jeho riešiteľský tím, to nebude problém vyriešiť ani v r. 2014, lebo s príchodom nových pohonných jednotiek 1,6 V6 Turbo s ERS, bude mapa motora určujúca, ak otáčky motora kôli dobrému využitiu termálnej energie z MGUH, nemajú klesnúť pod 10 500 ot./min, lebo je to potrebné na dostatočné roztáčanie turbokompresora. Ak sa budú pohybovať v rozmedzí 10 500 do 15 000 o./min., to zaručí využiť maximálny prietok mapiva na jeho najefektívnejšie spálenie v turbomotore a jeho využitie s najvyššou možnou účinnosťou a v tom rozmedzí bude pohonná jednotka produkovať dostatok výfukových plynov, ktoré aj z jednej koncovej rúry sa dá tvarovo upravenou koncovkou usmerniť tak, aby efekt Coanda zabezpečoval všetko to, čo doteraz. 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HaJ

    90.180.91.XXX
    Děkujeme všem za kladné ohlasy 03

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    194.228.20.XXX
    01 tohle je přesně důvod, proč jste v ČR bezkonkurenční. Díky za pěkné čtení.

    + 13 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nasir

    188.175.176.XXX
    NeweyLeaks Pěkné čtení. Jen tak dál, odhalujte triky z Neweyho kuchyně. Příště přidejte nějaká podrobnější data a obvolám konkurenci, že na f1news vytvořili novou sekci NeweyLeaks, jestli se nechtějí podívat. 12

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jaja

    217.170.102.XXX
    Opět velice poučný článek. Redakci 01 01

    + 16 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fjenda

    89.24.9.XXX
    super článek Jenom bych rád doplnil, že letos (stejně jako loni) si dal Red Bull výfuky dost daleko od střední části vozu, přičemž se snaží "sebrat" vzduch obtékající bočnice ze stran a nahradit je výfukovými plyny. Tím se nahrazuje ztracený přítlak ze systému z roku 2011. Dlouho jsem na tohle nemohl přijít, až letos mi došlo, proč má Red Bull za bočnicemi sběrné kanálky a kam vedou. Je to génius, ten pan Newey. Fór je v tom, že jediným týmem, který má letos stejné řešení výfuků, je Lotus, ostatní využívají méně efektivní systém. No, brzy uvidíme, jak na tom kdo je.03

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • AAA

      91.127.5.XXX
      Ono aj na to bol článok, že ten systém čo používajú McL a spol nie je horší, ale založený na niečom inom. RB a Lotus používajú extrémne riešenie coanda, ktoré však funguje iba ak je zošliapnutý plyn. Mcl zas využiva kompromis medzi klasickou aerodynamikou a coanda efektom kedy je síce coanda efekt slabši ale auto je v zákrutách efektívne aj keď nemá pilot zošliapnutý plyn.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Audiofil

    147.32.119.XXX
    Takže výfuky u RB slouží k utěsnění proudu z boku a nejde o ten proud jako takovej, kterej jde na difuzor?

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000820

      uzivatel000820

      82.208.5.XXX
      To mě taky překvapilo, bylo by zajímavé vědět kolik vzduchu je k dispozici pod podlahou pro difuzor a kolik generují výfuky. Taky se delší dobu ví, že výfukové plyny zahřívaly RedBullu díky nějaké součástce u kola lépe zadní pneumatiky (přesně si to nepamatuji) takže jestli mají pořád nějakou výhodu oproti ostatním...

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • AAA

      91.127.5.XXX
      Hej je to zaujímavé, ono je to dobre vysvetlené aj v jednom videu na tejto stránke. Scalabroni tam čmára na papier a oplatí sa to pozrieť.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.121.XXX
    Díky za skvělý článek 01

    + 16 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama