DISKUZE K ČLÁNKU Výhody vyšší světlé výšky Red Bullu v zadní části vozu
Je to specialita Adriana Neweyho, jeho vozy jezdí vpředu s jasně nižší světlou výškou než vzadu. Zní to jednoduše, ale ve skutečnosti tomu tak není. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tohoto řešení.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Výhody vyšší světlé výšky Red Bullu v zadní části vozu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000820
(Hlasovali 3 lidé)
01.03.2013 10:17
To mě taky překvapilo, bylo by zajímavé vědět… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:52 02.03.2013 194.160.178.XXXJa si myslím,.. ...že pre takého človeka, akým je Adrian a jeho riešiteľský tím, to nebude problém vyriešiť ani v r. 2014, lebo s príchodom nových pohonných jednotiek 1,6 V6 Turbo s ERS, bude mapa motora určujúca, ak otáčky motora kôli dobrému využitiu termálnej energie z MGUH, nemajú klesnúť pod 10 500 ot./min, lebo je to potrebné na dostatočné roztáčanie turbokompresora. Ak sa budú pohybovať v rozmedzí 10 500 do 15 000 o./min., to zaručí využiť maximálny prietok mapiva na jeho najefektívnejšie spálenie v turbomotore a jeho využitie s najvyššou možnou účinnosťou a v tom rozmedzí bude pohonná jednotka produkovať dostatok výfukových plynov, ktoré aj z jednej koncovej rúry sa dá tvarovo upravenou koncovkou usmerniť tak, aby efekt Coanda zabezpečoval všetko to, čo doteraz. -
uzivatel000190
22:54 28.02.2013 194.228.20.XXXtohle je přesně důvod, proč jste v ČR bezkonkurenční. Díky za pěkné čtení. -
fjenda
17:21 28.02.2013 89.24.9.XXXsuper článek Jenom bych rád doplnil, že letos (stejně jako loni) si dal Red Bull výfuky dost daleko od střední části vozu, přičemž se snaží "sebrat" vzduch obtékající bočnice ze stran a nahradit je výfukovými plyny. Tím se nahrazuje ztracený přítlak ze systému z roku 2011. Dlouho jsem na tohle nemohl přijít, až letos mi došlo, proč má Red Bull za bočnicemi sběrné kanálky a kam vedou. Je to génius, ten pan Newey. Fór je v tom, že jediným týmem, který má letos stejné řešení výfuků, je Lotus, ostatní využívají méně efektivní systém. No, brzy uvidíme, jak na tom kdo je.-
AAA
20:29 01.03.2013 91.127.5.XXXOno aj na to bol článok, že ten systém čo používajú McL a spol nie je horší, ale založený na niečom inom. RB a Lotus používajú extrémne riešenie coanda, ktoré však funguje iba ak je zošliapnutý plyn. Mcl zas využiva kompromis medzi klasickou aerodynamikou a coanda efektom kedy je síce coanda efekt slabši ale auto je v zákrutách efektívne aj keď nemá pilot zošliapnutý plyn.
-
-
-
uzivatel000820
10:17 01.03.2013 82.208.5.XXXTo mě taky překvapilo, bylo by zajímavé vědět kolik vzduchu je k dispozici pod podlahou pro difuzor a kolik generují výfuky. Taky se delší dobu ví, že výfukové plyny zahřívaly RedBullu díky nějaké součástce u kola lépe zadní pneumatiky (přesně si to nepamatuji) takže jestli mají pořád nějakou výhodu oproti ostatním...
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek