DISKUZE K ČLÁNKU Exkluzivně s Crudenem o F1 simulátorech: Jak fungují, jak se využívají a nakolik jsou přesné?
Exkluzivní rozhovor s výrobcem simulátorů - společností Cruden, zastoupenou obchodním ředitelem Frankem Kalffem. Jak simulátory fungují? K čemu je týmy Formule 1 využívají? Jaké jsou poslední trendy v oblasti špičkových simulátorů? Proč je jejich grafická stránka ve srovnání s PC hrami horší? Mohl by být Kimi Räikkönen ještě lepší, kdyby je využíval?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Exkluzivně s Crudenem o F1 simulátorech: Jak fungují, jak se využívají a nakolik jsou přesné?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 10 lidí)
10.02.2013 13:43
Zajimavej článek, ale s děsivým kontextem, kam… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
12:37 14.02.2013 194.160.178.XXXVýborný článok ! Myslím si však, že už dnes existuú televízory 3D, ktoré vlastne fungujú na blikajúcich platformách v obrazovke televízora, kde ku sledovaniu programu netreba okuliare, ktoré využívaj nedokonalosť oka, kde každé striedavo sleduje svoj oraz, ako je to u starších typov televízorov. S dovyvíjaním a uvedením na trh až televízorov s holografickým zobrazením 3D, bude táto oblasť vizualizácia z hľadiska kvality zobrazenia úplne zdokonalená. Inak každý simulátor so zobrazením 3D je označovaný ako 4D, lebo ten pohyb a ostatné fenomény ako preťaženie, teplota okolia atď. sú vlastne obsiahnuté v tom štvrtom D. Komprédo ! -
-
-
uzivatel000397
13:43 10.02.2013 90.178.29.XXXZajimavej článek, ale s děsivým kontextem, kam vlastně motorsport směřuje. Ještě chybí napojit počítačový systém na nervovou soustavu jezdce a odjezdit závody z řídících center týmů někde na druhé straně světa.
Zaplatil jsem si přes zimu na satelitu pár programů včetně Sport5 a koukám namátkově na historii motorek nebo Formuli1 a musím bohužel kontatovat, že i přes technické vychytávky a naprosto šílené peníze které se do závodního show-byznysu cpou, jeho sportovní úroveň neroste.
Krásně to bylo vidět třeba na závodech nejvyšší třídě motorek, tehdejších půllitrů a porovnat to s dnešními MotoGP. Dnes je to show pro 2-3 hvězdy za 100x více peněz než tehdy a velká nuda.
V F1 mi to třeba loni až tak velká nuda nepřišlo, za ty děsné prachy a úsilí tam toho tam zase nebylo tolik. Když jsem se teď díval na pár závodů Indy Car, tak jednak se mi jejich auta vcelku líbí. Druhak jsem přemýšlel, za kolik jsou praktičtí Američané schopni tato auta vyrobit a provozovat. Jsem si jist, že jen za zlomek ceny F1. A když pominu jejich ovály které mne nějak neoslovují, přestože jsem byl schopen odkoukat celý závod, tak na klasických tratích se mi závody velmi líbily.
No a jak teď čtu, pokrok se nedá zastavit, tak budou cpát obrovské peníze do trenažerů a simulátorů, software a všeho kolem, aby byl jejich sport o hodfně dražší.
-
-
-
erdedy
08:59 10.02.2013 91.127.2.XXXTiez tomu nepripisujem absolutny vyznam (vid Kimi alebo MSC a mozno aj dalsi), ale co som tusim raz cital (najskor niekde tu), uz na jednotlive trate pridu s nejakym zakladnym nastavenim - prave zo simulatora a zrejme to viac/menej "sedi".
Takze to ulahcenie nieje len pre jazdcov.
Petr: zasa dalsi super clanok! -
Petr
10:27 10.02.2013 78.157.160.XXXSimulátory už jsou velmi přesné a celkem mě překvapilo, jak moc se na ně týmy spoléhají. Kdo jej nemá, je opravdu ve znatelné nevýhodě. Vzhledem k omezenému testování to je už nutnost zlepšující časy o několik desetin sekundy na kolo. K tomu je třeba mít i schopného pilota pro driver-in-the-loop metodu simulací.
> Erdedy, Jakub: Díky!
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek