DISKUZE K ČLÁNKU O vývoji letošní Marussie MR01: Výkonnost CFD vozu zlepšená díly poprvé vyvinutými v tunelu
Jaké nesnáze musela překonávat Marussia při vývoji letošního vozu MR01? Čím vším během sezóny 2012 prošla a na co se z její strany můžeme těšit příští rok?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: O vývoji letošní Marussie MR01: Výkonnost CFD vozu zlepšená díly poprvé vyvinutými v tunelu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001128
(Hlasovali 3 lidé)
11.12.2012 19:13
palivo když je tu článej o technice... jak je to… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001128
19:13 11.12.2012 89.203.165.XXXpalivo když je tu článej o technice... jak je to vlastně s palivem? :) někde sem četl že se moc neliší od komerčně používaného :)
každej tým má svoje nebo je jedno od FIA?
předem díky za odpověď :)-
Petr
21:37 11.12.2012 78.157.160.XXXJe to tak, je velmi podobné(z 99 %) běžně používanému benzínu. Může obsahovat pouze směsi, které jsou dostupné v komerčním benzínu. Povoleny jsou přísně kontrolované oblasti pro využívání aditiv - jde ale jen o malé množství ne uhlovodíkových směsí. Všechny vzorky paliva musí předem schválit FIA, která během závodů náhodně odebírá vzorky a kontroluje ve své mobilní laboratoři (který monopost byl kontrolován, to je součástí oficiální technické zprávy po závodě).
Více viz video, kde rozdíl mezi běžným a závodním palivem v F1 vysvětluje Fernando Alonso: [odkaz na stránku]
Veškeré detaily (kolik je čeho v palivu povoleno) najdete v článku 19. sportovních pravidel FIA. -
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek