DISKUZE K ČLÁNKU O vývoji letošní Marussie MR01: Výkonnost CFD vozu zlepšená díly poprvé vyvinutými v tunelu

Jaké nesnáze musela překonávat Marussia při vývoji letošního vozu MR01? Čím vším během sezóny 2012 prošla a na co se z její strany můžeme těšit příští rok?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O vývoji letošní Marussie MR01: Výkonnost CFD vozu zlepšená díly poprvé vyvinutými v tunelu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 12.12.2012 06:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 11.12.2012 21:37
Je to tak, je velmi podobné(z 99 %) běžně… »
» uzivatel001128 (Hlasovali 3 lidé) 11.12.2012 19:13
palivo když je tu článej o technice... jak je to… »
» uzivatel001128 (Hlasovali 2 lidé) 12.12.2012 06:57
děkuji 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001128

uzivatel001128

89.203.165.XXX
děkuji 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Je to tak, je velmi podobné(z 99 %) běžně používanému benzínu. Může obsahovat pouze směsi, které jsou dostupné v komerčním benzínu. Povoleny jsou přísně kontrolované oblasti pro využívání aditiv - jde ale jen o malé množství ne uhlovodíkových směsí. Všechny vzorky paliva musí předem schválit FIA, která během závodů náhodně odebírá vzorky a kontroluje ve své mobilní laboratoři (který monopost byl kontrolován, to je součástí oficiální technické zprávy po závodě).

Více viz video, kde rozdíl mezi běžným a závodním palivem v F1 vysvětluje Fernando Alonso: [odkaz na stránku]

Veškeré detaily (kolik je čeho v palivu povoleno) najdete v článku 19. sportovních pravidel FIA.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001128

uzivatel001128

89.203.165.XXX
palivo když je tu článej o technice... jak je to vlastně s palivem? :) někde sem četl že se moc neliší od komerčně používaného :)
každej tým má svoje nebo je jedno od FIA?

předem díky za odpověď :) 04

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama