DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o aerodynamických tunelech: Velikost, rychlosti, omezení a měřené parametry

Technický konzultant Marussie Pat Symonds v rozhovoru pro F1 Racing odhaluje zajímavé detaily o současných aerodynamických tunelech, které používají týmy Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symonds o aerodynamických tunelech: Velikost, rychlosti, omezení a měřené parametry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 04.12.2012 21:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000737 (Hlasovalo 11 lidí) 03.12.2012 15:43
Článek Další poučný článek. Díky. 01 »
» uzivatel000718 (Hlasoval 1 člověk) 04.12.2012 15:43
Pokud se nějaký stařec snaží jakože snížit… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 04.12.2012 16:49
Na Twitteru nás (tedy resp. mě, ale dotaz místo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno 60% model,.. ...je v mierke 3:5 k skutočnej veľkosti ! Je smiešne, aké je to mrňavé a pritom drahé. 5 ročný chlapci by si na tom mohli kľudne zajazdiť. Cez to všetko, že to stojí také prachy, aj tak je to od skutočnosti veľmi vzdialené, lebo sa na tom nedajú simulovať aeropodmienky v zátačkách a na nerovnostiach, lebo okrem pohyblivej podlahy by si to vyžadovalo aj to, aby cvičila ako trať a pomeri v zátačkách sa dajú overiť len pri testoch. 18 Inak výborný článok. 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000718

      uzivatel000718

      46.39.170.XXX
      Pokud se nějaký stařec snaží jakože snížit náklady v F1, měl by spíš než zrušít testování zrušit tohle. Pokud chce někdo testovat, at používá počítač, nebo vyjede na dráhu s reálným monopostem.
      1) výsledky budou přesnější
      2) ušetří se za zbytečné 60% modely, které pro příští sezony vyhodíš na sklad s jsou dobré akorát tak na aukci po zkrachování stáje
      3) pokud se testování omezí na určitý počet hodin, jen proboha víc než je dnes, tak to ani nezrujnuje stáje typu HRT, Marussia, Caterham,...

      Článek je, milá redakce, fantastický. Jen mě štve, když někdo něco říká, ale činní v naprosto diagonálním protichodu. Idiot Bernie a další idioti ve vedení, jako jsou všude. Ale co, za pár let se můžeme těšit na elektrickou formuli 1, kde budou jezdit na pneumatikách které se opotřebují po 3 kolech, aero bude zamrzlá pro celou sezonu, stejně jako motory, které budou po dalším vynikajícím nápadu stát 3/4 ročního rozpočtu každé stáje, protože budou mít integrovaný generátor energie (shodou okolností bude firmu, co bude dodávat štepný materiál vlastnit Bernie nebo jeho pěkná dceruška).

      Když už sem se naštval, poprosil bych redakci, hlavně Petra, který mi ten nápad na Twitter vnukl, jestli by nemohli jejich Twitter nějak oživi, poslední tweet je z března. Mrzí mě, že jste zaměření jen na FB.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        Na Twitteru nás (tedy resp. mě, ale dotaz místo vedení pokládáš mě, tudíž toho zneužívám a reaguji po svém) můžeš sledovat např. zde @hlawiczka. Vím, že kdysi šéfredaktor oficiální Twitter účet F1news.cz zakládal, ale v ČR je spíše využívanější Facebook, o který jste si tady také říkali. Vaše přání jsme vyslyšeli a vydali se touto cestou (byť já osobně jsem proti FB a mít stránky i tam mi připadá jako zbytečnost, ale budiž, není to můj web a rozhodnutí vedení respektuji 04 ): [odkaz na stránku]

        Nedávno jsem se v diskusi ptal, zda používáte Twitter, nepřihlásil se NIKDO, pouze se objevilo několik reakcí ve stylu "na co soc. sítě, k čemu Twitter?" atd.
        Twitter je podle mě jinak samozřejmě skvělá věc - obzvlášť pro F1 - na rozdíl od FB. Takže je na širší diskusi, zda by to bylo pro vás a pro nás v něčem přínosné, popř. proč byste chtěli, aby F1news.cz aktivně využívali Twitter. Předám požadavek ke zvážení výše. 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000718

          uzivatel000718

          46.39.170.XXX
          V té obě sem taky Twitter neměl :).
          Ono třeba možnost retweetnout něco třeba od Jensona, který relativně často tweetuje je fajn věc, Ham taky tweetoval telemtrii na Twitter, ne na FB. Jsem pro Twitter, nebudu si zakládat stupidní FB jako.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            78.157.160.XXX
            K čemu retweetovat "něco třeba od Jensona," když Twitter u nás zatím používá na rozdíl od FB (žel) velmi málo lidí? Raději než jen něco pouze retweetnout či přeložit (navíc špatně) jen zlomek rozhovoru, preferuji věc hlouběji vysvětlit, spojit se přitom s lidmi z F1 (protože to ve srovnání s nimi taky moc nevím) - jako tomu bylo např. s tou telemetrii - jejímu rozboru jsem se věnoval zde: [odkaz na stránku]

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000737

    uzivatel000737

    94.143.175.XXX
    Článek Další poučný článek. Díky. 01

    + 11 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama