DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o aerodynamických tunelech: Velikost, rychlosti, omezení a měřené parametry
Technický konzultant Marussie Pat Symonds v rozhovoru pro F1 Racing odhaluje zajímavé detaily o současných aerodynamických tunelech, které používají týmy Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Symonds o aerodynamických tunelech: Velikost, rychlosti, omezení a měřené parametry
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
16:05 03.12.2012 194.160.178.XXXÁno 60% model,.. ...je v mierke 3:5 k skutočnej veľkosti ! Je smiešne, aké je to mrňavé a pritom drahé. 5 ročný chlapci by si na tom mohli kľudne zajazdiť. Cez to všetko, že to stojí také prachy, aj tak je to od skutočnosti veľmi vzdialené, lebo sa na tom nedajú simulovať aeropodmienky v zátačkách a na nerovnostiach, lebo okrem pohyblivej podlahy by si to vyžadovalo aj to, aby cvičila ako trať a pomeri v zátačkách sa dajú overiť len pri testoch. Inak výborný článok.-
uzivatel000718
15:43 04.12.2012 46.39.170.XXXPokud se nějaký stařec snaží jakože snížit náklady v F1, měl by spíš než zrušít testování zrušit tohle. Pokud chce někdo testovat, at používá počítač, nebo vyjede na dráhu s reálným monopostem.
1) výsledky budou přesnější
2) ušetří se za zbytečné 60% modely, které pro příští sezony vyhodíš na sklad s jsou dobré akorát tak na aukci po zkrachování stáje
3) pokud se testování omezí na určitý počet hodin, jen proboha víc než je dnes, tak to ani nezrujnuje stáje typu HRT, Marussia, Caterham,...
Článek je, milá redakce, fantastický. Jen mě štve, když někdo něco říká, ale činní v naprosto diagonálním protichodu. Idiot Bernie a další idioti ve vedení, jako jsou všude. Ale co, za pár let se můžeme těšit na elektrickou formuli 1, kde budou jezdit na pneumatikách které se opotřebují po 3 kolech, aero bude zamrzlá pro celou sezonu, stejně jako motory, které budou po dalším vynikajícím nápadu stát 3/4 ročního rozpočtu každé stáje, protože budou mít integrovaný generátor energie (shodou okolností bude firmu, co bude dodávat štepný materiál vlastnit Bernie nebo jeho pěkná dceruška).
Když už sem se naštval, poprosil bych redakci, hlavně Petra, který mi ten nápad na Twitter vnukl, jestli by nemohli jejich Twitter nějak oživi, poslední tweet je z března. Mrzí mě, že jste zaměření jen na FB.-
Petr
16:49 04.12.2012 78.157.160.XXXNa Twitteru nás (tedy resp. mě, ale dotaz místo vedení pokládáš mě, tudíž toho zneužívám a reaguji po svém) můžeš sledovat např. zde @hlawiczka. Vím, že kdysi šéfredaktor oficiální Twitter účet F1news.cz zakládal, ale v ČR je spíše využívanější Facebook, o který jste si tady také říkali. Vaše přání jsme vyslyšeli a vydali se touto cestou (byť já osobně jsem proti FB a mít stránky i tam mi připadá jako zbytečnost, ale budiž, není to můj web a rozhodnutí vedení respektuji ): [odkaz na stránku]
Nedávno jsem se v diskusi ptal, zda používáte Twitter, nepřihlásil se NIKDO, pouze se objevilo několik reakcí ve stylu "na co soc. sítě, k čemu Twitter?" atd.
Twitter je podle mě jinak samozřejmě skvělá věc - obzvlášť pro F1 - na rozdíl od FB. Takže je na širší diskusi, zda by to bylo pro vás a pro nás v něčem přínosné, popř. proč byste chtěli, aby F1news.cz aktivně využívali Twitter. Předám požadavek ke zvážení výše.-
uzivatel000718
18:05 04.12.2012 46.39.170.XXXV té obě sem taky Twitter neměl :).
Ono třeba možnost retweetnout něco třeba od Jensona, který relativně často tweetuje je fajn věc, Ham taky tweetoval telemtrii na Twitter, ne na FB. Jsem pro Twitter, nebudu si zakládat stupidní FB jako.-
Petr
21:12 04.12.2012 78.157.160.XXXK čemu retweetovat "něco třeba od Jensona," když Twitter u nás zatím používá na rozdíl od FB (žel) velmi málo lidí? Raději než jen něco pouze retweetnout či přeložit (navíc špatně) jen zlomek rozhovoru, preferuji věc hlouběji vysvětlit, spojit se přitom s lidmi z F1 (protože to ve srovnání s nimi taky moc nevím) - jako tomu bylo např. s tou telemetrii - jejímu rozboru jsem se věnoval zde: [odkaz na stránku]
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek