DISKUZE K ČLÁNKU Standardizovaná ECU v F1 - Jakou volnost ponechává týmům?
Co všechno má na starosti řídicí jednotka v monopostu F1? Kolik toho zvládá? Nechává standardizace vůbec nějaký prostor týmům pro ovlivňování toho, jak co funguje?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Standardizovaná ECU v F1 - Jakou volnost ponechává týmům?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
anonym
12:08 19.07.2012 89.24.49.XXXSpatna otazka. Spravna otazka je s jakou presnosti. Pokud to bude na 1 uhlovy stupen, znamena to jit jeste 360x nize. S krokem 6ms by nevystacila ani ridici jednotka motoru, ABS nebo treba Airbagu ve vasem aute. To vim. Podle frekvence 300 a 400MHz mohlo by se jednat o nejaka FPGA - zde neni problem se dostat s vypocetni smyckou pod jednu mikrosekundu. Naopak bych cekal, ze v tomto pripade bude smycek hned nekolik. Ty kritycke budou velmi hluboko pod jednou mikrosekundou, jine mohou byt pomalejsi. Ale to jsou jen nepodlozene domnenky. Vyvozovat ale frekvenci vypoctu z otacek motoru, jak to provadite mi nepripada jako vhodny napad.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek