DISKUZE K ČLÁNKU Standardizovaná ECU v F1 - Jakou volnost ponechává týmům?

Co všechno má na starosti řídicí jednotka v monopostu F1? Kolik toho zvládá? Nechává standardizace vůbec nějaký prostor týmům pro ovlivňování toho, jak co funguje?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Standardizovaná ECU v F1 - Jakou volnost ponechává týmům?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 20.07.2012 16:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovali 5 lidé) 18.07.2012 15:24
Dik 01 dodo »
» erdedy (Hlasovali 3 lidé) 20.07.2012 13:58
1.otacka - sanie/kompresia 2. otacka -vybuch… »
» erdedy (Hlasovali 2 lidé) 20.07.2012 14:00
jo a inak pekny clanok! 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    89.24.49.XXX
    150 Zdá se mi nepravděpodobná věta v pátém odstavci, která říká, že se výpočty prvádí 150x za sekundu. Vzhledem např. k potřebě časovat ventily bych očekával mnohem kratší krok. Ale jinak pěkný článek.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      81.201.60.XXX
      Proměnlivé časování je zakázané. Ventily jsou ovládané normálně vačkou.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      A ty ventily u toho V8 potrebujes casovat jak casto? 18000/60/2 = 150

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        proc je tam 18000/60/2 a ne jen 18000/60?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.24.49.XXX
        Spatna otazka. Spravna otazka je s jakou presnosti. Pokud to bude na 1 uhlovy stupen, znamena to jit jeste 360x nize. S krokem 6ms by nevystacila ani ridici jednotka motoru, ABS nebo treba Airbagu ve vasem aute. To vim. Podle frekvence 300 a 400MHz mohlo by se jednat o nejaka FPGA - zde neni problem se dostat s vypocetni smyckou pod jednu mikrosekundu. Naopak bych cekal, ze v tomto pripade bude smycek hned nekolik. Ty kritycke budou velmi hluboko pod jednou mikrosekundou, jine mohou byt pomalejsi. Ale to jsou jen nepodlozene domnenky. Vyvozovat ale frekvenci vypoctu z otacek motoru, jak to provadite mi nepripada jako vhodny napad.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    78.157.160.XXX
    Thx Díky kluci!

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    95.102.123.XXX
    Super !!!01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ladys

    ladys

    178.23.219.XXX
    Zajímavé 01
    Alespoň,že plynový pedál mám jak F1 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    80.242.32.XXX
    Dik 01

    dodo

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama