DISKUZE K ČLÁNKU Standardizovaná ECU v F1 - Jakou volnost ponechává týmům?
Co všechno má na starosti řídicí jednotka v monopostu F1? Kolik toho zvládá? Nechává standardizace vůbec nějaký prostor týmům pro ovlivňování toho, jak co funguje?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Standardizovaná ECU v F1 - Jakou volnost ponechává týmům?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
anonym
12:08 19.07.2012 89.24.49.XXXSpatna otazka. Spravna otazka je s jakou presnosti. Pokud to bude na 1 uhlovy stupen, znamena to jit jeste 360x nize. S krokem 6ms by nevystacila ani ridici jednotka motoru, ABS nebo treba Airbagu ve vasem aute. To vim. Podle frekvence 300 a 400MHz mohlo by se jednat o nejaka FPGA - zde neni problem se dostat s vypocetni smyckou pod jednu mikrosekundu. Naopak bych cekal, ze v tomto pripade bude smycek hned nekolik. Ty kritycke budou velmi hluboko pod jednou mikrosekundou, jine mohou byt pomalejsi. Ale to jsou jen nepodlozene domnenky. Vyvozovat ale frekvenci vypoctu z otacek motoru, jak to provadite mi nepripada jako vhodny napad.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek