DISKUZE K ČLÁNKU Hydraulika v F1: Vysoké tlaky, nízká hmotnost a rychlé odezvy
V dnešním technickém článku nám Pat Symonds objasní hydraulické systémy, které se používají v současných monopostech Formule 1. Při jakém tlaku fungují a co je na nich nejsložitější?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hydraulika v F1: Vysoké tlaky, nízká hmotnost a rychlé odezvy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000718
(Hlasovalo 6 lidí)
26.04.2012 22:40
Výborně Pro tyhle články sem chodí strašněm oc… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000718
22:40 26.04.2012 46.39.182.XXXVýborně Pro tyhle články sem chodí strašněm oc lidí, jste monopol, výborně, moc mě to baví :-). -
rozhodce
21:33 26.04.2012 194.228.223.XXXfakt super mám VUT v Brmě obor přístrojová regilační a automatizační technika. Hydraulická čerpadla samozřejmě probrána detailně a musím si přiznat, že mám šok po tomto článku. Je to jako například technologie , které se používají při kosmickém programu a do normálního využití se dostanou až tak po 10-15 letech od jejich použití při kosmických letech. Tato čerpadla jsou pro ńás běžné smrtelníky scie-fiction. Super článek. -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek