DISKUZE K ČLÁNKU Podlaha monopostu F1: Jak funguje, kolik stojí a kolik přítlaku vytváří?
V dalším technickém článku si s Patem Symondsem objasníme fungování a důležitost podlahy monopostu Formule 1. Jaké jsou náklady na její výrobu, kolik přítlaku vytváří a jak?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Podlaha monopostu F1: Jak funguje, kolik stojí a kolik přítlaku vytváří?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000718
13:36 28.12.2011 XXXPěkný článek .
Neváno si psal, tuším že ty, nebo sem to četl jinde, že v podlaze je dnes povolená odchylka 5mm, resp 3mm pro sezonu 2012.
Taky by byla škoda kdybys nedopsal, že od přístího roku (resp 2013) bude podlaze monopostů věnována speciální pozornost. Měli by se omezit "vnější vlivy na aerodinamiku", tím myslím vše, co nesouvisí s šasi monopostu, přední a zadní křídla by měla být menší a auto na nich tak méně závislé, tzn napostu by většinu přítlaku měla geenrovat právě podlaha. Docela se na to těším. -
-
uzivatel000415
11:20 28.12.2011 XXXMoc krásný článek. Díky Ale k tomu videu, ten jeřábník si už nic nezvedne, bezpečák ho za toto musel zabít. Zvedat břemeno nad lidi. U nás by se tam houpal jeřábník. Nic jiného by mu po té pokutě nezbylo.
Aktuálně
Poslední závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí