DISKUZE K ČLÁNKU O dalších zajímavých změnách v pravidlech pro rok 2012 s technickým ředitelem Renaultu (2. část)

Technický ředitel Renaultu James Allison pokračuje v představování některých dalších změn v pravidlech pro rok 2012, z nichž o většině jsme se zatím nezmiňovali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O dalších zajímavých změnách v pravidlech pro rok 2012 s technickým ředitelem Renaultu (2. část)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 15.12.2011 14:34 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    XXX
    ... a já myslel, že to helium zakázali kvůli tomu, že po každé zastávce mechanici mluvili příliš vysokými hlasy a tím neměla F1 ten správný zvuk... 18
    jinak souhals s Bolvuou, ale gumy bych taky klidně nechal pouze technicky specifikované a ne stejné. bylo-li to takto myšleno.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bolvua

    XXX
    Prečo nespravia poriadnu f1, kde by bolo rovné len:
    Dĺžka vozu
    Šírka vozu
    Váha vozu
    Spotreba
    Vnútorná ochranná konštrukcia. Všetko ostatné povolené... to by bola kruťárna

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bolvua

    XXX
    zabudol som na pneu a výšku vozu samozrejme :P

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Tebe by bavili závody, kde by seriozně závodily max. 2-3 stáje a ostatní by dostávali až 10s na kolo? V případě pravidla 107% by na okruhu bylo tak do 10-ti vozů. Vypadalo by to asi jako GP Indianopolis 200?, kde jelo jen 6 vozů. Divácí šli domů ještě před koncem.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    XXX
    S tím omezením kvůli nákladům už mi FIA leze krkem. Je to proboha F1, královna motosportu, ne závod koloběžek konaný obecní orlovnou.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      XXX
      Kddž ti leze krkem, tak na to nekoukej, nikdo tě nenutí. Asi by tě bavilo víc, kdyby v F1 jezdil s neomezeným rozpočtem jeden tým nebo dva, že? Prosím, pak pro tebe je FiestaCup...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        XXX
        fiesta cup není zrovna dobrý příklad toho, proti sobě jezdí jenom pár jezdců s neomezeným rozpočtem 03 ale řekl bych to asi takhle: bohužel se z F1 stal místo sportu již téměř čistý kšeft a množství prostředků zcela zásadně ovlivňuje výkonnost. je již zcela nereálné, aby malý, chudý tým přišel s něčím novým a tím si zajistil přední pozice. řešení technických specifikací nabízené Bolvuou by umožňovalo návrat spousty dnes zakázaných řešení, která nebyla ve svém řešení drahá, ale byla prostě zakázána a hotovo ( např. wing car, "vysavač" ap. ). přiznám se, že po takovýchto "úletech" se mi taky stýská. ale to byla F1 alespoň částečně ještě sportem....

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          XXX
          No jo, F1 uz neni sport a je to spis kseft, o tom zadna. Ale jaky dnesni sport uz neni kseftem ? Na nekay rozumny urovni uz se bez mecenasu nebo sponzoru neobejdes a tim se z toho proste stava kseft. Pred 20-30 let kdyz holt nekdo nevedel co s miliony dolaru, udelal si tym a jezdil. Dneska, pokud o ty miliony neprisel v krizich, tak je uleje na cestu do vesmiru :D obecne, zmena priorit a tim si vysvetluju "odumirani" soukromych tymu. A ten zbytek musi jit cestou kompromisu mezi zavodenim a kseftovanim (s reklamou)

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama