DISKUZE K ČLÁNKU Zajímavosti o motorech a KERSu z návštěvy továrny Mercedesu
Výrobce motorů Mercedes AMG pozval včera na prohlídku do své továrny v Brixworthu skupinu novinářů. Co zajímavého jsme se o letošní sezóně z pohledu pohonných agregátů a KERSu mohli díky Jamesovi Allenovi dozvědět?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zajímavosti o motorech a KERSu z návštěvy továrny Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000718
(Hlasoval 1 člověk)
07.12.2011 10:44
Nesmírně zajímavý článek.
Píšete že Mercedes… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Yarda
15:01 08.12.2011 XXXStejně monopost obsahuje balast, nebyl problém v nominální hodnotě KERSU. Ale v tom, že Váha byla alokavaná v jednom místě a nebylo možné tak pružně měnit balanc. Řekněme bez KERSU mohu pohybovat s 60 Kg s KERSEm jen se 30 Kg a navíc, mohu tak maximálně vyvážit umístění KERSU... to byl problém váhy a váhového limitu. -
Kapor
11:42 07.12.2011 XXXVeľmi zaujímavý článok aj príspevky. Na budúci rok bude bez KERSu tuším len Virgin, lebo HRT nepotvrdil dodávateľa motora Coswort, tak sa zrejme rozhoduje medzi Mercedesom a Renaultom ? Toni Fernandes zase nadával na Red Bull, že na začiatku roku mu sľubovali KERS za tisícku a teraz hovoria o cene medzi 2 až 3 tisícami. No sú to ale vydriduchovia ! -
uzivatel000718
10:44 07.12.2011 XXXNesmírně zajímavý článek.
Píšete že Mercedes pozval novináře, pozval tedy i F1news?
Dál píšete že KERS má dohromady dnes jen 24KG. 2 roky zpět se hovořilo o diskutabilní výhodě KERS z hlediska výhy. 24KG, dobře, kdyby 30, mi nepříjde hodně, když uvážím, že dovoluje +60kW.-
Petr
11:12 07.12.2011 XXXPozvání jsme dostali, ale včera jsme tam nebyli.
24 kg (dnes, navíc u Mercedesu - u jiných to může být více a před 2 roky to bylo určitě více i u Mercedesu) je u monopostu F1 docela dost (zvláště když tehdy byl hmotnostní limit tuším 605 kg).
Vzpomeňte na technická preview okruhů, která jsme přinášeli před každým závodem a jaký vliv obvykle mívá 10 kg paliva na výsledný čas na kolo. Těch 60 kW zkrátka nebylo dost, aby se týmům KERS jednonačně vyplatilo nasadit (v časech na kolo, ale i v nákladech, komplexnosti, spolehlivosti, packaging, teplotní bilance atd).
Dnes už je to jiné, zvýšila se min. hmotnost, s KERSem je více zkušeností, je lehčí, snadněji zabudovatelný, mají ho téměř všichni (prvních 9 týmů), levnější, spolehlivější, bezpečnější - jeho nasazení se vyplácí.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek