DISKUZE K ČLÁNKU Zajímavosti o motorech a KERSu z návštěvy továrny Mercedesu

Výrobce motorů Mercedes AMG pozval včera na prohlídku do své továrny v Brixworthu skupinu novinářů. Co zajímavého jsme se o letošní sezóně z pohledu pohonných agregátů a KERSu mohli díky Jamesovi Allenovi dozvědět?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zajímavosti o motorech a KERSu z návštěvy továrny Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 08.12.2011 15:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000718 (Hlasoval 1 člověk) 07.12.2011 10:44
Nesmírně zajímavý článek. Píšete že Mercedes… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Yarda

    XXX
    Stejně monopost obsahuje balast, nebyl problém v nominální hodnotě KERSU. Ale v tom, že Váha byla alokavaná v jednom místě a nebylo možné tak pružně měnit balanc. Řekněme bez KERSU mohu pohybovat s 60 Kg s KERSEm jen se 30 Kg a navíc, mohu tak maximálně vyvážit umístění KERSU... to byl problém váhy a váhového limitu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Veľmi zaujímavý článok aj príspevky. Na budúci rok bude bez KERSu tuším len Virgin, lebo HRT nepotvrdil dodávateľa motora Coswort, tak sa zrejme rozhoduje medzi Mercedesom a Renaultom ? Toni Fernandes zase nadával na Red Bull, že na začiatku roku mu sľubovali KERS za tisícku a teraz hovoria o cene medzi 2 až 3 tisícami. No sú to ale vydriduchovia ! 14

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    XXX
    Nesmírně zajímavý článek.

    Píšete že Mercedes pozval novináře, pozval tedy i F1news?

    Dál píšete že KERS má dohromady dnes jen 24KG. 2 roky zpět se hovořilo o diskutabilní výhodě KERS z hlediska výhy. 24KG, dobře, kdyby 30, mi nepříjde hodně, když uvážím, že dovoluje +60kW.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Pozvání jsme dostali, ale včera jsme tam nebyli.

      24 kg (dnes, navíc u Mercedesu - u jiných to může být více a před 2 roky to bylo určitě více i u Mercedesu) je u monopostu F1 docela dost (zvláště když tehdy byl hmotnostní limit tuším 605 kg).

      Vzpomeňte na technická preview okruhů, která jsme přinášeli před každým závodem a jaký vliv obvykle mívá 10 kg paliva na výsledný čas na kolo. Těch 60 kW zkrátka nebylo dost, aby se týmům KERS jednonačně vyplatilo nasadit (v časech na kolo, ale i v nákladech, komplexnosti, spolehlivosti, packaging, teplotní bilance atd).

      Dnes už je to jiné, zvýšila se min. hmotnost, s KERSem je více zkušeností, je lehčí, snadněji zabudovatelný, mají ho téměř všichni (prvních 9 týmů), levnější, spolehlivější, bezpečnější - jeho nasazení se vyplácí.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama