DISKUZE K ČLÁNKU Difuzor a chlazení Mercedesu MGP W02

V článku zaměřeném na techniku se dnes podíváme na monopost Mercedes MGP W02. Krom jeho výkonnosti tým také během testů trápilo přehřívání. Jak je chlazení a zadní část tohoto vozu řešena?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Difuzor a chlazení Mercedesu MGP W02

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 24.02.2011 09:13 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • erdedy

    XXX
    a sakra... kde som bol?!?!?! ked sa tu diskutuje o kvalite webu?!?!? 04

    Jednoznacne v CZ/SK priestore je f1news najlepsi a sice f1.sk tiez celkom moze byt - teda len na tu "diskusiu" - to byva niekedy tazky !massakerrr! 04 (nema to nic s Massom 04 )

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Děkujeme. Vážíme si vyjádření vaší podpory i konstruktivní kritiky!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • XXX
    F1news je v česko-slovenském prostoru určitě nejlepší, ale f1.sk bych se trochu zastal, rád je čtu, mají tam někdy třeba jiné info, sice žádné technické analýzy či online přenosy, ale i tak se tam dozvím něco navíc. Jediné, co mi tam vadí, jsou komentáře... ale ty číst nemusím :)

    K F1sports.cz raději bez komentáře 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dusinko3

      XXX
      na nasej F1.sk su niekedy tie clanky troska rozsiahlejsie rozpisane inak vacsinou ale tie iste, sem tam nieco ine alebo niekedy zasa sa mi zdaju lepsie prelozene ako tuto, ta diskusia to je nieco hrozne , mohli by trosku udrziavat kulturu diskusie. plusom je ze tam maju tu rubriku pit stop a ta je dost casto aktualizovana 01 ale na tento server zatial f1.sk nema (podla mna)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Ked sme uy tak mimo temu tak ja sa tiez pridam jednoznacne naj stranka CZ-SK! Dufam ze sa o f1news vela ludi nedozvie (sorry redakcia) aby bola tato stranka aj nadalej taka super a nechodili tu vseliake individua ktroe nechcu diskutovat len pisat blbosti... zase na druhej strane je to tu aspon moderovane takze taky bordel ako na F1.sk tu nemoye byt...

    Redakcia drzim palce nech sa dari a nech je stale chut pisat nove clanky (hlavne tieto o technike 04)

    01 01 01 01 01

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cikki

    XXX
    Když se tady rozostřila debata o F1news X F1sports, tak taky něco přidám:
    Já osobně sledoval jen F1sports (samozřejmě mě na to navedli v TV)... ale pak tam někdo dal komentář, že našel nějaké info u konkurence (F1news), tak jsem se tady podíval a viděl jsem, že to tady je opravdu lepší... třeba ty testy - tady to je online článek, zatímco na F1sports tam dají výsledky až večer a ani tam nepíšou průběh (což ten průběh, co tady píšete ve článcích mi z 90% nahrazuje TV) :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000527

      uzivatel000527

      XXX
      Musim s tebou na 100000% souhlasit. Na F1sports nedockal jsem ani 1/5 info. co F1news publikuje. A to nonstop,proste 24/7/365, ne jako na f1sports obcas za cely den nic nenapisou a kdyz uz necou napisou je to bulvar nebo neobjektivi info.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Jsem měl za to, že jsou zakázány otvory zezhora na bočnicích. Nebo ne?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dusinko3

    XXX
    POMYLIL SOM SA!!! 18 myslel som ten druhy F1sports nemusite ma tu hned zjest. 20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wraco

    XXX
    nekdo si tu plete F1news a F1sports
    F1sports je jen bulvar
    tyto stranky, tedy F1news maji informacni i technickou hodntotu
    pozn. autor tohoto diskuznihu prispevku prezentuje jen svuj pocit a nazor, nikomu ho nevnucuje

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wraco

      XXX
      pravda, cestina je tu nekdy priserna, jako kdyby clanek prekladal prekladac a nikdo to pak nedal dohromady cestinarsky

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        XXX
        Prekladacem tady clanky neprekladame, to te muzu ujistit. Pokud to tak nekdy vypada, je to spatne, nase chyba.
        Je pravda, ze jich tady bylo dost, ale snazime se je eliminovat: jednak je to nase ostuda, a pak vam to taky nahrava na smec, je to pomerne laciny naboj, kdyz si chce nekdo rypnout (a casto toho lide od konkurence take zneuzivaji).

        Budeme se snazit si davat na cestinu pozor. A pokud muzu poprosit vas: kdyz nejakou chybu uvidite, nevahejte nas emailem hned upozornit, at diskuse nejsou o cestine a pravopisnych chybach (misto o F1) - samozrejme ale zacneme u sebe a nedavat k tomu prilezitost.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • schumidva

    XXX
    Petře nevím jestli jsi připojenej nějak mi to blbne, rád bych slyšel názor na tu 1,5s stráty jak se to dá poznat z testů? Hlavně pokud by tomu tak bylo byli by na konci startovního pole.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Týmy mají k dispozici potřebné nástroje a know-how. Krom časomíry a přesných časů v různých sektorech např. vidí také maximální rychlosti v daných sektorech; na rozdíl od nás také poznají, na jaké směsi pneumatik jedou; dokáží přibližně určit i s jakým množstvím paliva jede soupeř; vědí, kdy používají zadní křídlo a KERS; pomocí zvukové analýzy mohou zjistit, s jakými otáčkami motoru jezdí atd.

      Dokážu si představit, že jakožto fanouška Schumachera tě to nepříjemně překvapilo, osobně si ale nemyslím, že by 1,5 sec nějak moc přestřelený odhad.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ted jsi nam teda dal!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dusinko3

    XXX
    pekny clanok. hlavne vdaka tymto clankom ste pre mna jednoznacne najlepsi cesko-slovensky web 11. skoda ze F1.sk nema taketo clanky to by vam aj mohli konkurovat 03 kdezto F1news je pre mna uplne o nicom, ani ten ich magazin za vela nestoji 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Je hezký když chválíš český web, taky je považuji za profiky byť někdy ale opravdu jen někdy mám výhrady, ale vzápětí je popluješ, NECHÁPU!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama