DISKUZE K ČLÁNKU Přejde Red Bull v roce 2019 k Hondě? Co nabídl Verstappenovi, že se mu upsal?

Šéf Red Bullu Christian Horner promluvil pro oficiální stránky F1 o jejich o letošní sezóně, současném postavení v šampionátu, monopostu RB13, prodloužení s Maxem Verstappenem i o budoucích motorech. Jakou mají vizi? Přejdou v roce 2019 k Hondě? Jakou radost mají z toho, že se McLaren stává zákazníkem Renaultu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přejde Red Bull v roce 2019 k Hondě? Co nabídl Verstappenovi, že se mu upsal?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 27.10.2017 09:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 26.10.2017 09:39
Tak možnost volby bude záležet na Renaultu, nikdo… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 26.10.2017 09:54
bodejť by pěkně nemluvil. přece si nepřibouchnou… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 26.10.2017 14:40
Bezva byla McL-Honda. RB-Honda bude dobre pro… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Nikita19

    Nikita19

    178.23.232.XXX
    Pánové, tak tohle mě dostalo! Ty "keci" Hornera ze kterých je mi na blití! Najednou mluví o Renaultu jako férovém dodavateli se kterým vyhrávají velké ceny. Proč ten srágora neřekne, jak Renault neustále pomlouval a sváděl ne něj všechnu vinu. Nejvíc se těším na rok 2019, kdy Renault snad přestane dodávat RB motory a oni
    konečně pochopí, že je to o spolupráci a né o pomluvách! Horner si snad konečně
    uvědomí princip spolupráce týmu, až se ocitnou na chvostu startovního pole. V historii motorsportu jsem nezažil, že dostane nějaký motor od Aston Martin a hned s
    ním bude vyhrávat?!

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      ano, je to o spolupraci. Ale kdyz nekdo neco opakovane slibuje a dodava neco jineho, tak se tezko muzes divit, ze prijde opravnena kritika. zvlaste ve chvilik kdy zbytek auta ja na boj o titul a jedine co potrebuje je vykonny a spolehlivy motor a ten Renault zkratka posledni 4 roky neni schopen dodat, ale slibu jsme slyseli tuny.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002919

    uzivatel002919

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    85.239.64.XXX
    Je to docela dobrý..
    Redbull mi posledni dobou dělá spíše radosti.
    Motorově to pojali skvěle - podle mě by nebyl problém dojezdit s Renaultem až do r. 2020 - akorát, že oni asi správně tuší, že by ideálně byla lepší Honda :) ... ovšem podmínka je aby se chytla - což evidentně nevylučují a já jí držím palce
    01 Redbullll - Hondááá by bylo bezvaá :)
    Doufám, že Mercedes neztratí motivaci a nebude chtít po té co omladil značku (třeba jen na čas) odejít
    ... Budou se ale "Hoši" muset smířit s tím, že vyhrát může jen jeden ... a skvělých kandidátů je víc ... příští rok Ferrari, Mercedes, Redbull ... a v další řadě Renault ... a Mclaren?
    Nevypadá to špatně. Akorát si myslím, že ty motory zůstanou na podobné platformě jen mírně zjednodušené ... Ale zas už bude technologie zvládnutá a Cosworth to třeba vezme i tak ... Mohlo by nakonec být možné aby bylo více týmů ... Ale to už si to asi maluju až moc růžově
    Doufám, že zachovají široké gumy a přidají silnější motory a víc paliva ...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak možnost volby bude záležet na Renaultu, nikdo jinej jako alternativa k Hondě jim motory nedá a Renault vypadá že RedBullu má dost. Ale RedBull tady o Renaultu mluví celkem pěkně.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      bodejť by pěkně nemluvil. přece si nepřibouchnou dveře před vlastním nosem. zbavili by se v ten moment jedné ze dvou možností, které jsou pro ně reálné a to by byla určitě chyba. o upřímnosti těch slov můžeme pochybovat či je brát zcela vážně, ale z minulosti je známo, že F1 je velké divadlo. takže asi tak.
      jinak moc hezkej rozhovor. Hornerovým názorům se asi nedá nic moc vytknout 01

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Hodně by mě zajímalo to jak mluví o "zákaznickém stejném vybavení", zda maj nějaká data, info o tom kde to tak není a jak moc se to lišit může. Vůbec by bylo fajn kdyby se o tom někdo rozmluvil, tahle éra komplexních jednotek určitě poskytuje spousty možností jak z toho nedostávat "tovární" výkon či "tovární" vlastnosti. Především softem. Může zákazník dělat změny kvůli palivu a mazivu sám? Může ten soft vůbec prohlížet? Jak moc je jinej od továrního? Vlastně myslím že FIA by to vůbec měla mít pod kontrolou neb soft je dnes součástí motorů a ten by měli mít stejný. Třeba McLaren 2014 říkal že nedostává upgrade softu a tak, to pak ale výrobce má jasnou zbraň jak legálně a vlastně tajně eliminovat zákazníka.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          194.228.59.XXX
          Naprostý souhlas. Na tohle téma by to chtělo nějaký super článek od Petra, který jistě umí zjistit nějaké tajnější podrobnosti. V čem přesně jsou rozdíly v pohoných jednotkách zákazníků a továrního týmu atd. Jasně, dostávaj stejné motory ale jedněm to jede rychleji :D Proč a co se s tím dá dělat ? I RedBull je známej tím, že si pro motory Renault tvořil vlastní mapování atd. Prosíme o osvětu ! :D 01 01 01

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Je otazka co je v pravidlech a smlouvach. Jestli se dodavka vztahuje jen na funkcni zelezo, tak asi vyrobce nemusi dodavat aktualizace, nejake kvalifikacni mapy atd.
            Docela vtipne muze byt, ze ten motor vyrobce muze nejak rozjet a pak si softem (jen sobe) pridat nekolik desitek koni navic. No kdyz pujde do tuheho a budou dva tymy na stejne urovni se sasim, tak pochybuji, ze dojde na to, ze by tovarna dostala to same, resp. ze by nedostala jen sofwarove vykonejsi motor. Preci jen jde o titul, o obrovske penize 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Podle mě není důvod, proč by zákazník nemohl upravovat software. Akorát nebudou mít k dispozici motory na brždění a ostrý motor tím v tréninku zatěžovat nikdo nechce.
          Takže v konečném důsledku je to tak, jak to cítíš a všichni zákazníci v F1 to naznačují nebo o tom mluví bez zábran. Tovární tým Mercedesu nebo Ferrari jako jejich zákazník neporazíš. Vždyť zákazníci ani nemají tu ostrou kvalifikační mapu ...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama