DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Tostem o trhu s piloty a situaci Toro Rosso. Prozrazuje, kolik ztrácí jejich motor

Šéf Toro Rosso Franz Tost rozebírá pro oficiální stránky Formule 1 současnou situaci na trhu s piloty, prodloužení spolupráce s Daniilem Kvjatem či absenci pilotů z USA. Vysvětluje, co všechno obnáší výběr toho správného "jezdeckého balíku" a kolik ztrácí jejich pohonná jednotka Ferrari loňské specifikace na Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Tostem o trhu s piloty a situaci Toro Rosso. Prozrazuje, kolik ztrácí jejich motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 26.10.2016 23:17 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak pokud ten výkon říká dobře, tak Honda je na tom ještě o 10 jednotek hůře..... 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      82.117.159.XXX
      To je takový bezrozměrný číslo o ničem. To může být

      - 60-70 k rozdíl staré vs současné Ferrari
      - 60-70 k rozdíl staré Ferrari vs Renault/TAG Heuer v Red Bullu (protože jeho výkon zná Tost určitě nejpřesněji ze všech konkurentů)
      - 60-70 k ztráta starého Ferrari na nejlepší (řekněme na Mercedes)
      - 60-70 k ztráta starého Ferrari na kohokoliv dalšího (řekněme na Hondu)
      - taky to může být ztráta 60-70 k oproti Tostově představě přijatelného výkonu (a ne ztráta na konkrétního soupeře)

      To z té odpovědi prostě poznat nejde, tudíž je mi líto, ale bez dalšího kontextu je její informační hodnota nulová.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.167.XXX
        Tost tím myslel ztrátu loňské specifikace Ferrari (s kterou jezdí) na letošní Mercedes.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          82.117.159.XXX
          Ale to je docela málo. Lítaly tady v diskuzích různé odhady, ale většinou to byly větší cifry...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Honda je na tom o ještě více než 10 koní hůře. McLaren ale jezdí s hodně efektivním aerem (na úkor přítlaku) + je nejlepší v poli v rekuperaci.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        To mne právě překvapuje, že nedokázali být lepší než dnes dva roky stará jednotka.Ale dá se tomu rozumět tak, že chtěli hlavně mít dobrý koncept a získat vědomosti co a jak se chová.Nakonec vyvíjet motor je problematické( v sezóně) a je jasné že už hodně dávno věděli, že se budou věnovat jednotce pro rok 2017, akorát se to neprezentovalo, protože by každému bylo jasné, že se na sezónu vykvajzli.Takže to chápu a i jsem si to lehce myslel.Je tedy dobré že rekuperace je dobrá, to se přiští rok šikne a teď jen udělat dobře spalovací motor a tuším že maj problém s těžištěm, proto ty rychlé zatáčky toliko nejdpu ne? I když tam bude hrát roli i přitlak, když má někdo o 80 koní více, přetlačí to mnohem větší přítlak, než si může dovolit Mclaren, tak snad to přiští rok zvládnou....i když imho Honda bude dobrá až ten další rok, ten čas ny vývoj nejde dohnat zcela lehce.Což se však s neomezeným vývojem motoru zlepší...mysl=im rychlost dohnání výkonové ztráty... Uvidíme.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.167.XXX
          Honda se přes zimu zaměřila hlavně na ERS, to byla její obrovská bolest loni, když v polovině rovinek docházela "šťáva." Spalovací motor se přes zimu moc nezměnil (výkon vůbec). V sezóně se trochu zlepšil, ale žádné zázraky kvůli omezení žetony dělat nešly.

          Problém vozu není ani tak s těžištěm (vyvážení i opotřebení pneu je dobré), ale s aerodynamikou, specifická věc.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            To máš na mysli to, že přizpůsobují aero nižšímu výkonu motoru? Přítlak není přeci zase takový problém udělat, ale byli pak pomalí, takže museli dělat kompromis, tedy něco "mezi". Někde jsem četl, že konkurence má menší, nebo lehčí motor a lze tímto docílit nižší těžiště a proto je Mclaren tímto handicapován.Těžiště motoru je hodně důležité, viz Renault kdysi.
            Budou mit už to nové vstřikování u ICE, to bude důležité, tedy mimo jiné. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.167.XXX
              Přesně tak. Nemůžou nasazovat věci, které mají nižší L/D koeficient - byť by to zvedlo přítlak a ostatní by neváhali. Nemůžou nasazovat "špinavou" aerodynamiku. McLaren by byl moc pomalý na rovinkách, všichni by si na nich smlsli. Těžiště motoru je důležité, ale to není ten problém, který Hondu trápí - tím je teď výkon spalovacího motoru.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama