DISKUZE K ČLÁNKU Marko o problémech Red Bullu: Musíme je řešit s Renaultem, postiženi jsou všichni zákazníci
Odborný poradce Red Bullu ve stručném rozhovoru pro SpeedWeek popisuje problémy, které mistrovský tým momentálně musí řešit se svým dodavatelem pohonných jednotek - se společností Renault Sport F1. Identické potíže podle něj zažívaly v Bahrajnu všechny zákaznické týmy francouzského výrobce.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko o problémech Red Bullu: Musíme je řešit s Renaultem, postiženi jsou všichni zákazníci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovali 4 lidé)
25.02.2014 18:22
v pohode napad, mohli byt ked uz 2x body za 1.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
16:54 25.02.2014 194.160.178.XXXAby som pravdu povedal,... ...nik z kompetentných nechce povedať a nakoniec Marko je laik na to, aby nám odhalil podstatu problému, čím sa koncepcia pohonnej jednotky Renaultu líši od koncepcie Mercedesu, resp. Ferrari, ak jeden dodávateľ bojuje o život a ostatní dvaja sa len tvária a sem tam len zašermujú do povetria, aby sa nepovedalo, lebo sa objaví u nich sem-tam nejaká malá závada, ktorú hravo odstránia s úsmevom a pokračujú ďalej. Bolo by načase, aby FIA zverejnili presné parametre a usporiadanie pohonných jednotiek a filozofiu riadenia, lebo takto mala byť vlastne pohonná jednotka vyšpecifikovaná predtým v predoisoch, ako sa mali výrobcovia do ich výroby pustiť, aby sa ujednotil cieľ a spôsob ako ho dosiahnúť, ale aj kontrolovať, či každý z výrobcov dodržal to, čo je v predpisoch uvedené. Takto je to Španielska dedina a každý si robí, čo chce.-
-
-
Kapor
18:21 25.02.2014 194.160.178.XXXNie,... ...chcem povedať len to, že kde absentujú predpisy, lebo pohlavári FIA vo svojej nevedomosti ich presne nevyšpecifikovali, vo veci pohonných jednotiek tak, že neboli určené parametre , ich usporiadanie a filozofiou riadenia, čo potom nie je možné ani skontrolovať, či ten ktorý tím to vlastne dodržal, alebo nejakým spôsobom obišiel, lebo ak áno, nie je podľa čoho to skontrolovať a dopracovať sa k výsledku a vtedy nastupuje anarchia, ako dôsledok.-
-
Kapor
10:11 26.02.2014 194.160.178.XXXMne išlo o to,... ...že ak Renault zverejnil všetky detajly, svojej pohonnej jednotky a boli prezentované aj na týchto stránkach podrobne aj s nákresmi, Ferrari a Mercedes to tak neurobili, len ukázali finál pohonnej jednotky v celku, preto nie je možné rozlíšiť kto sa k výsledku dopracoval akou cestou a ako tá jeho pohonná jednotka pracuje a to je to, čo ja žiadam, lebo ak to bol ochotný urobiť Renaul, sú to povinný urobiť aj ostatné dva subjekty, ktoré pohonné jednotky do F1 dodávajú a potom aj odborníci z verejnosti budú môcť posúdiť, okrem komisárov FIA, či bol duch pravidiel dodržaný alebo nie. Zatiaľ to objektívne nešlo a o to mi v podstate aj išlo a nik ma tu nepochopil, čo je teda veľmi zlé a svedčí o nízkom IQ národa. Ďakujem za prepáčenie !-
Liborrr
11:04 26.02.2014 78.156.157.XXXTak nevím, jestli mi něco uniklo, ale žádné detaily a nákresy žádného motoru jsem nikde neviděl A co to povídáš o povinnosti vše zvěřejnit široké veřejnosti??? Všichni se zodpovídají FIA! Pochybuju, že by někdo dobrovolně poskytl všechny informace o pohonné jednotce, jak ty říkáš... Každý si chrání svoje know-how jako matka mládě...-
Kapor
11:33 26.02.2014 194.160.178.XXXLen si nalistuj dozadu,... ...boli to farebné schémy a v nich znázornený tok pri ukladaní a čerpaní energie, ako k nim dochádza a popis v článku, ktorý veľmi dobre urobila táto redakcia a ktoré mám uložené, preto ich za to ešte raz chválim. Z nich je jasná šktruktúra celej pohonnej jednotky, ktoré absentujú od oboch ďalších a na to som poukázal. Dúfam, že si pochopil !-
Liborrr
11:45 26.02.2014 78.156.157.XXXTak jestli myslíš toho, tím podrobným schématem, tak to jsem samozrejmě viděl. Ale promiň, toto je jen obecné fungování všech jednotek výrobců letošních motorů. Samozřejmě chválím redakci, že tento článek tu byl a je velice přínosný. Ale rozhodně to není nic tajného a už vůbec to neukazuje žádné podrobné detaily, jak jsi psal výše. Takto funguje i Mercedes či Ferrari...-
Kapor
12:00 26.02.2014 194.160.178.XXXAle ako vieš,.. ...či rovnakú filozofiu použila aj konkurencia, teda Mercedes a Ferrariak, ak to nezverejnili ani v zahraničných médiách a či je v súlade s predpismi, ak nepoznáš štruktúru a s tých schém a vysvetlení by to bolo úplne jasné. Nemôžeš predsa prejudikovať, že oni mysleli presne tak, ako v Renaulte a všetko je to, to isté. O tom ja tu spievam celé dóbedie.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek