DISKUZE K ČLÁNKU Marko o problémech Red Bullu: Musíme je řešit s Renaultem, postiženi jsou všichni zákazníci

Odborný poradce Red Bullu ve stručném rozhovoru pro SpeedWeek popisuje problémy, které mistrovský tým momentálně musí řešit se svým dodavatelem pohonných jednotek - se společností Renault Sport F1. Identické potíže podle něj zažívaly v Bahrajnu všechny zákaznické týmy francouzského výrobce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko o problémech Red Bullu: Musíme je řešit s Renaultem, postiženi jsou všichni zákazníci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 27.02.2014 08:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 8 lidí) 26.02.2014 10:15
Proč nefér? V nedávné minulosti se též účelově… »
» uzivatel001447 (Hlasovali 4 lidé) 25.02.2014 18:22
v pohode napad, mohli byt ked uz 2x body za 1.… »
» enzo (Hlasovali 2 lidé) 26.02.2014 16:36
OT Omlovam se za OT ale mam problem. Od… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Aby som pravdu povedal,... ...nik z kompetentných nechce povedať a nakoniec Marko je laik na to, aby nám odhalil podstatu problému, čím sa koncepcia pohonnej jednotky Renaultu líši od koncepcie Mercedesu, resp. Ferrari, ak jeden dodávateľ bojuje o život a ostatní dvaja sa len tvária a sem tam len zašermujú do povetria, aby sa nepovedalo, lebo sa objaví u nich sem-tam nejaká malá závada, ktorú hravo odstránia s úsmevom a pokračujú ďalej. Bolo by načase, aby FIA zverejnili presné parametre a usporiadanie pohonných jednotiek a filozofiu riadenia, lebo takto mala byť vlastne pohonná jednotka vyšpecifikovaná predtým v predoisoch, ako sa mali výrobcovia do ich výroby pustiť, aby sa ujednotil cieľ a spôsob ako ho dosiahnúť, ale aj kontrolovať, či každý z výrobcov dodržal to, čo je v predpisoch uvedené. 14 Takto je to Španielska dedina a každý si robí, čo chce.

    + 10 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Eddie

      83.240.95.XXX
      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.254.XXX
      Chces povedat ze niekto ide proti predpisom?

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nie,... ...chcem povedať len to, že kde absentujú predpisy, lebo pohlavári FIA vo svojej nevedomosti ich presne nevyšpecifikovali, vo veci pohonných jednotiek tak, že neboli určené parametre , ich usporiadanie a filozofiou riadenia, čo potom nie je možné ani skontrolovať, či ten ktorý tím to vlastne dodržal, alebo nejakým spôsobom obišiel, lebo ak áno, nie je podľa čoho to skontrolovať a dopracovať sa k výsledku a vtedy nastupuje anarchia, ako dôsledok. 14

        + 5 / − 18

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.237.224.XXX
          takhle to bude lepčí.... [odkaz na stránku]

          + 9 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Mne išlo o to,... ...že ak Renault zverejnil všetky detajly, svojej pohonnej jednotky a boli prezentované aj na týchto stránkach podrobne aj s nákresmi, Ferrari a Mercedes to tak neurobili, len ukázali finál pohonnej jednotky v celku, preto nie je možné rozlíšiť kto sa k výsledku dopracoval akou cestou a ako tá jeho pohonná jednotka pracuje a to je to, čo ja žiadam, lebo ak to bol ochotný urobiť Renaul, sú to povinný urobiť aj ostatné dva subjekty, ktoré pohonné jednotky do F1 dodávajú a potom aj odborníci z verejnosti budú môcť posúdiť, okrem komisárov FIA, či bol duch pravidiel dodržaný alebo nie. Zatiaľ to objektívne nešlo a o to mi v podstate aj išlo a nik ma tu nepochopil, čo je teda veľmi zlé a svedčí o nízkom IQ národa. 02 Ďakujem za prepáčenie ! 11

            + 5 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Liborrr

              78.156.157.XXX
              Tak nevím, jestli mi něco uniklo, ale žádné detaily a nákresy žádného motoru jsem nikde neviděl 12 A co to povídáš o povinnosti vše zvěřejnit široké veřejnosti??? Všichni se zodpovídají FIA! Pochybuju, že by někdo dobrovolně poskytl všechny informace o pohonné jednotce, jak ty říkáš... Každý si chrání svoje know-how jako matka mládě...

              + 11 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                Len si nalistuj dozadu,... ...boli to farebné schémy a v nich znázornený tok pri ukladaní a čerpaní energie, ako k nim dochádza a popis v článku, ktorý veľmi dobre urobila táto redakcia a ktoré mám uložené, preto ich za to ešte raz chválim. 01 Z nich je jasná šktruktúra celej pohonnej jednotky, ktoré absentujú od oboch ďalších a na to som poukázal. Dúfam, že si pochopil ! 11

                + 5 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Liborrr

                  78.156.157.XXX
                  Tak jestli myslíš toho, tím podrobným schématem, tak to jsem samozrejmě viděl. Ale promiň, toto je jen obecné fungování všech jednotek výrobců letošních motorů. Samozřejmě chválím redakci, že tento článek tu byl a je velice přínosný. Ale rozhodně to není nic tajného a už vůbec to neukazuje žádné podrobné detaily, jak jsi psal výše. Takto funguje i Mercedes či Ferrari...

                  + 8 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Kapor

                    194.160.178.XXX
                    Ale ako vieš,.. ...či rovnakú filozofiu použila aj konkurencia, teda Mercedes a Ferrariak, ak to nezverejnili ani v zahraničných médiách a či je v súlade s predpismi, ak nepoznáš štruktúru a s tých schém a vysvetlení by to bolo úplne jasné. Nemôžeš predsa prejudikovať, že oni mysleli presne tak, ako v Renaulte a všetko je to, to isté. O tom ja tu spievam celé dóbedie. 11

                    + 4 / − 10

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      85.237.224.XXX
                      Jak to ví on je celkem jedno a že to nevíš ty je jen a jen dobře. Už tak zpívaš přes únosnou mez a hlavně falešně.

                      + 9 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      Technické pravidla jsou volně ke stažení na stránkách FIA. Možná by neškodilo se tam kouknout a až pak tlachat...."bolo by na čase", inženýre. Ještě Hujer tady chybí, tvořili by ste takový místní dream team12

      + 33 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama