DISKUZE K ČLÁNKU Kovalainen o Lotusu E21, peripetiích v Austinu a snaze získat v Brazílii lepší výsledek
Navrátilec k Lotusu Heikki Kovalainen hovoří o svém letošní závodním debutu v Austinu a očekáváních před posledním závodem sezóny 2013 - Velkou cenou Brazílie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kovalainen o Lotusu E21, peripetiích v Austinu a snaze získat v Brazílii lepší výsledek
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
16:47 20.11.2013 194.160.178.XXXÁno, ako vidieť Heikii,... ...a celý jeho tým sa venovali v tréningoch rýchlym kolám, čo nakoniec pre kvalifikáciu bolo výhodné, ale podcenili hlavne dlhší stint, pri ktorom by zistili, že to predné krídlo nie je to, čo tam má byť a prišli na to až v závode, čo bola od nich veľká chyba. Ale mýliť sa je ľudské a ja dúfam, že už sa takýchto chýb vyvarujú a závod v Interlagose dopadne oveľa lepšie, lebo je to aj v záujme tímu, ide predsa o peniaze a Heikii k tomu pristúpi určite zodpovdnejšie aj v tom, že si sadne do simulátora Lotusu a bude to trochu pilovať. Simulátor je dobrá vec a je možné, že by si mohol overiť spätne dáta aj s Austinu a dokonale by pochopil aj to, o čom je Lotus E21.-
-
Kapor
18:48 20.11.2013 194.160.178.XXXMôžeš na to prísť,... ...ak trénuješ dlhší stint s väčším množstvom paliva a na konci zistíš, že strácaš prítlak s ubývajúcim množstvom paliva a zmena nastavenia ti nepomôže. Je potom poterbné ho vymeniť za to, ktoré uvedené podmienky na dlhý stint spĺňa až do konca. Alebo máš na to iný názor ?-
Jenik
21:40 20.11.2013 89.102.139.XXXI kdyby, tak já bych si hlavně netroufl obviňovat tým F1, že v tréninku něco podcenil. Zvlášť u jezdce, co jim v tom sedí poprvé a zvlášť když jde o každý bod. A ještě navíc doufat, že k tomu pilot přistoupí "zodpovědněji a bude piloval na simulátoru". Myslíš, že pro to nedělal a nedělá maximum? Vždyť je to profík a jede si o možné angažmá. Myslíš že to, cos tu napsal, by uniklo závodním inženýrům, kteří to mají v popisu práce?-
Kapor
14:15 21.11.2013 194.160.178.XXXČo tu zas ... Si prečítaj článok, čo hovorí o simulátore technický riaditeľ Lotusu : "Že je to silný nástroj na overovanie rôznych koncepciíí" a obmien nastavenia a prekrúcaj niekoho iného. Veľmi im pomáha, aby dali do čo najlepšej polohy vývoj vozu E22 pre r. 2014.
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
-
Adi
11:16 21.11.2013 81.19.5.XXXDost často zda máš Kapore zajímavé a i poučné poznámky, hlavně, když dojde na techniku pro r. 2014. Ale v tomto příspěvku s tebou nemohu souhlasit snad v ničem. Heikki i Romain měli v Austinu podobný víkendový program na dráze, rozhodně nepodcenili přípravu na závod u Heikkiho monopostu. Na měkčích pneu byl Heikki dostatečně rychlý a nebýt provozu, byl by řekněme pouze o něco pomalejší, než Romain, tak na úrovni Hulka nebo Lewise. Do boxů zajel dřív, aby podseknul jezdce před sebou, což se mu podařilo, žel bohu po pár kolech začal dost ztrácet rychlost, jestli tam bylo špatné nastavení křídla, nebo jeho nevhodná konfigurace, to nevím. Ale co vím jistě, je fakt, že E21čce nesedí pouze jedna směs pneu a tou je ta nejtvrdší a v sezóně s ní měli problém jak Kimi, tak Romain. Takže ztrátu Heikkiho rychlosti vidím v kombinaci neoblíbené pneu pro E21, malým zkušenostem a chybkou v konfiguraci předního křídla, to vše doplněno problémy s KERSem . Rozhodně né tím, že by se kluci v pátek a v sobotu vykašlali na závodní nastavení. Dále tvůj argument o snižující se hmotnosti je taky celkem vedle, když vezmu v potaz, že lotusácký FRIC systém patří k těm nejlepším a kopíroval ho kromě Mercedesu i Red Bull. Pevně doufám, že na Interlagu Heikki ukáže, že je dobrým pilotem a podaří se mu dovézt dost bodů, Romain musí být na pódiu, jedině při této konstalaci je reálné, že porazíme Ferrari v PK. Minimálně 3. místo si Lotus zaslouží, na druhým fleku skončí podvodníci z Mercedesu (pneu kauza). Kterým ani privátní testy nepomohli dohnat rychlost Lotusu...
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek