DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Přeskočit McLaren, Lotus i Ferrari a být na druhém místě, to je ohromný úspěch

Lewis Hamilton je v rozhovoru pro Sky Sports velmi spokojený s výsledkem v Austinu, kde v závodě měl odpověď pro Nica Hülkenberga i Fernanda Alonsa a dojel čtvrtý. Pochvaluje si i výměnu šasi, vůz byl jako den a noc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Přeskočit McLaren, Lotus i Ferrari a být na druhém místě, to je ohromný úspěch

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 21.11.2013 13:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 17 lidí) 19.11.2013 09:07
Gumy Pořád jen čtu, staral jsem se o gumy a ty… »
» TarAg (Hlasovali 4 lidé) 19.11.2013 15:37
F1 is all about downforce. To jsem kdysi kdesi… »
» Thomy (Hlasovali 3 lidé) 19.11.2013 15:51
GP2 je trosku neco jineho, tam vsichni… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jens

    109.81.245.XXX
    Hloupé stížnosti na pneumatiky Pirelli Na gumy si jezdci a spousta dalších lidí stěžovala vždy: vždy chtěli, aby byly výkonnější, vydržely více, atd..
    Pro zajímavost foto Goodyearu Jimiho Clarka z 60. let: [odkaz na stránku]

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    89.24.105.XXX
    Smesne chlacholeni o uspechu, jedinej tym kdo se muze chlacholit je RB. Hamilton mel mnohem vetsi anbice a nejak se mi zda ze uz neni ten dravec. Spokojit se s timto? Musi chtit prece mnohem vice. Bude rad kdyz mezi jezdci skonci 3, dle me ho Webber jeste da. To ma byt uspech? Skoncit 4? 09 . Mercedes skonci 2 a Ham 4? To neni uspech.

    + 3 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.102.3.XXX
      nikde nevidim ze je spokojeny Lewis. Pouze rika, ze je to obrovsky uspech pro tym, ze se to necekalo. Jak tym, tak Lewis pred sezonou rikali, ze letos se bude muset obejit bez vitezstvi v zavodech a uspechy prijou az v dalsich letech, takze letos Mercedes urcite nad plan. Z tretiho mista v sampionatu neni spokojeny zadny pilot, zvlast pokud je to mistr sveta. 03

      + 11 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zeto

      85.71.36.XXX
      Možná, že bys si měl zjistit význam slova chlácholit. To za prvé. Za druhé - být dravec na gumách letošní specifikace jde asi tak +- 5 kol. Pak zjistíš, že jsi sice dravec, ale chromej, takže je to to na pytel.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Škoda, že tú závadu poškodenia šasi,... ...nezaregistrovali na Lewisom aute už skôr, lebo o to lepšie mohli byť na tom s bodmi a obsadiť 2. mesto v hodnotení tímov v r. 2013, čo by bol úžasný výsledok. Musia však pre to ešte obaja s Nicom veľmi veľa spraviť v poslednom závode sezóny v Interlagose, kde sa bude chcieť ukázať Felipe a Fernando určite za ním nezaostane a podá svoj vrcholný výkon, takže chlapci s Mercedesu to budú mať ťažké. 11

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Gumy Pořád jen čtu, staral jsem se o gumy a ty neodešly, už mě to fakt leze krkem. Chci závody v rychlosti ne v údržbě gum !!!

    + 17 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Pořád.. jen u Hamiltona 11

      + 5 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mobil1

        90.177.148.XXX
        a taky u Ferrari, Rosberga, Lotusu, atd...

        miki má pravdu, tohle je nenormální...

        + 15 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Možná to je opravdu nenormální, ale dejte týmům pneu, na které se dá tlačit od začátku do konce, a Red Bull bude slavit titul ve 2/3 sezóny. Pak si popovídáme...

          F1 je dlouhodobě v průšvihu kvůli přebujelé aerodynamice, ale to se evidentně nikomu nechce moc řešit. Uvidíme, jak dlouho to takhle půjde dál. 07

          + 9 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Thomy

            Thomy

            90.182.20.XXX
            Vím, že se to od počítače kecá, vím, že jsem pouze laik, ale kdyby se dali jezdcům gumy se kterými na to mohou tlačit, zavedli se 2-3 povinné zastávky, tankování a osekala se aerodynamika třeba o 5-10 sekund na kolo, tak si myslím, že by to hned byla jiná podívaná. Aerodynamika na takové úrovni se pomalu blíží k letectví..

            Takový je můj pohled na věc

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              89.102.3.XXX
              A k cemu by takova soutez byla, kdyz by jezdili stejne casy jako GP2, ktere stoji rocne o rad mene?

              + 3 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • TarAg

                TarAg

                91.241.42.XXX
                F1 is all about downforce. To jsem kdysi kdesi četl a je to prostě tak. Že je to na palici, to dneska ví každý, kdo se na závody dívá. Myslím, že by bylo na čase trošku osekat přední křídla a udělat formule trochu odolnější při vzájemných kontaktech křídel na pneu. K tomu trochu širší gumy, aby bylo přirozeně víc gripu a auta mohla líp jezdit v závěsu. 14

                + 4 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Thomy

                Thomy

                90.182.20.XXX
                GP2 je trosku neco jineho, tam vsichni pouzivaji identickou techniku.. F1 prece neni jen o casech

                + 3 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  89.102.3.XXX
                  neni o casech, ale jak by to vypadalo, kdyby F1 s rozpoctem 300mil Euro jezdila stejne casy jako GP2 s rozpoctem 30mil euro??? Jak bys to jako obchodnik chtel obhajit???

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • zeto

              85.71.36.XXX
              Vážně jsi napsal 10 sekund na kolo?16 20

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Miki nemá pravdu. Můžeš mi dát nějaký důkaz, že si ještě někdo v Austinu stěžoval na pneumatiky?

          + 5 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mobil1

            90.177.148.XXX
            Miki má pravdu. Můžeš mi dát nějaký důkaz, že se tady mluví jen o Austinu? 13

            + 8 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              78.157.160.XXX
              Já se ptal první. Tvá odpověď je více než dostatečná: nemáš ani jeden důkaz. A proč? Protože krom něj si stěžoval už jen jeden pilot na managování pneu. Díky, na ukončení komunikace s tebou to stačí. 02

              + 5 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                193.84.36.XXX
                To že si nestěžuje, neznamená že nemá problémy

                + 2 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  Páni, to je logika hodná IQ houpacího koně. Takže tvým mozkem: To, že si stěžuje, neznamená, že má problémy s pneu problémy, díky za nápovědu. Takže s nimi nemá problémy ani Hamilton 11

                  Když si nestěžuje, tak si může myslet a prožívat miliardu věcí. Pokud si nestěžuje, tak je s pneumatikami Pirelli nadmíru spokojený. Ale někdo, kdo si nedokáže vymyslet ani přezdívku a F1 rozumí jak koza petrželi, vidí do hlavy jezdcům.

                  + 3 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama