DISKUZE K ČLÁNKU Alonso po Suzuce o vývoji šampionátu, Sauberu a klesající konkurenceschopnosti Ferrari
Fernando Alonso se v rozhovoru pro Sky Sports vrací k závodu v Suzuce. Všímá si výkonu Sauberu a hledá příčiny klesající konkurenceschopnosti Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso po Suzuce o vývoji šampionátu, Sauberu a klesající konkurenceschopnosti Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000400
(Hlasovalo 6 lidí)
14.10.2013 19:31
Tak samozřejmě, když bude potřetí během 4 let… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
10:03 16.10.2013 194.160.178.XXXÁno, Frnando to jasne povedal,... ...že bremeno úspechu sedí na pleciach vývoja v tíme Ferrari a ak je ten bezzubý, tak potom sa práca ani nemôže dariť. Nejde mi to moc do hlavy preto, lebo tam pišla aj silná posila z Lotusu a na aute sa to nejak neprejavilo. Ako sa zdá r. 2013 je pre Ferrari zabitý a budú radi, ak obhája 2. miesto z minulého roku v tímoch. -
uzivatel001378
21:03 14.10.2013 88.100.224.XXXV pohodě Myslím, že příští roku bude v pohodě. Než se Ferrari rozkouká tak bude druhá půlka sezóny 2014 a kdo si bude vést šampionát? -
Pepan
17:54 14.10.2013 89.24.157.XXXTen pokles výkonnosti je jasnýi Ferrari teprve teď dokončilo úpravy aerodynamického tunelu a zaměřilo se na vývoj vozu na sezónu 2014. Je jasné že se to muselo projevit poklesem výkonnosti. Spíše se divím že se drží v tabulce tak vysoko. Navíc asi vývoj nového vozu nepokračuje podle představ, protože na rozdíl od většiny jiných týmů oni vyvíjejí nejenom vůz, ale i motor. No snad to dobře dopadne a v příštím roce se jim bude dařit líp.-
-
uzivatel000400
19:31 14.10.2013 93.185.8.XXXTak samozřejmě, když bude potřetí během 4 let druhý za Vettelem (z toho 2x byl druhý brutálně těsně, většinou po lepších výkonech, než celoročně předváděl Vettel), všechny ty drobné půtky mezi jím a Montezemoly a spol., věčné poslouchání vrchnosti Ferrari o na téma "tvrdá práce" a "musíme se zlepšit" po každém závodě za posl. cca 4 roky, navíc příští rok bude Alonso návdavkem bojovat s Raikkonenem (od Massy má objektivně "klid").
Si to chlapec celé kdysi představoval trochu jinak, no. A poslední dobou jsou jeho commenty řekněme hodně zvláštní (tu vyjádření na adresu Raikkonena, tu zase Vettela).
K tomu je pořád volen jako jezdec roku, nejlepší jezdec sezóny atd., což je mu platné jak mrtvému kabát, když šampionáty sbírá Šebestián:) Myslím, že ho to musí ještě více dráždit. -
uzivatel001378
00:41 15.10.2013 88.100.224.XXXNedivím se, není proč se divit, že nemá motivaci.
2010 - mu tým díky strategii prohrál mistrák - no jako v tom posledním závodě ukázal co v něm je
2011 - si ani neškrtnul mačkal auto snad na 300% a nic
2012 - silně nakročeno, ale když nestíhají pokračovat po poločase ve vývoji tak je někde něco špatně
2013 - opět jen slova, kdyby Seb neodstoupil z prvního místa kvůli poruše tak už by nebylo o čem mluvit
2014 - nový motor, který prý hodně žere, nové auto , nový spolu-bojovník, který nebude kecat, že mačká šrot, ale bude jezdit.
2015 - ?? ukončí ve Ferrari a půjde zpět do MCL nebo s prosíkem požádá o flek v RB-
-
uzivatel001378
20:30 15.10.2013 88.100.224.XXXOn měl taky smůlu odpadl dokonce 3x ale takový je sport.
Vydřel si to jak v Interlagosu tak i v Abu Zabi
Chtěl jsem jen říct to, že pokud by mně stále někdo sliboval, že to bude lepší a ono to lepší není tak nevím. Snad jen ty prachy které bere to mohou nějak zklidnit, ale osobně bych byl nasratý, frustrovaný, že mi stáj dává k dispozici techniku.
Kdyby letos šel za Hornerem a řekl mu, že chce za RB jezdit tak myslím, že by nebylo co řešit.
-
-
-
-
-
uzivatel001385
15:50 14.10.2013 89.103.251.XXXFerrari Největším problémem Ferrari je, že nedokáží vyvíjet vůz během jednotlivých sezón. Respektive ne tak efektivně, jako jejich hlavní konkurenti. Kde tedy hledat příčiny? Finanční problém to asi nebude, neboť finančně je na tom Ferrari velice dobře. Důležité ale je si uvědomit, že množství financí není přímo úměrné úspěchu. Musíte mít v týmu schopné lidi, kteří dokáží přetavit množství financí v realizovatelná vylepšení, a pokrok. Pak je tady samozřejmě fakt, že musíte mít komplexní jezdce, kteří budou podávat co nejlepší zpětnou vazbu, aby se podle toho mohl odvíjet další vývoj. Nebránil bych se ani hledání jednotlivých vylepšení na hraně pravidel, tak jako to praktikují u Red Bullu. Adrian Newey léta propaguje jasnou vizi, že co není zakázané, je povolené. A je to velice efektivní, a mě osobně se tento přístup velice líbí. Jdou až na hranice možného, a tak to má v F1 být. Proč to u Red Bullu jde, ale u Ferrari evidentně ne?-
-
-
anonym
23:01 14.10.2013 89.173.217.XXXje pravda že Byrne je jediný konštruktér, ktorý dokázal Neweyho porážať. vlastne keď sa dostal Byrne do týmu s dostatočnými zdrojmi, tak vždy Neweymu namlátil.
ale nie je pravda že voz Ferrari pre 2014 je v jeho réžii. Byrne má s Ferrari zmluvu len ako konzultant a navyše ani nie na celý rok, ale len na nejakých 100 dní v roku. a to sa počas tých 100 dní nevenuje len vozu f1 ale aj vývoju športových vozov. takže rozhodne by som ho teraz nevidel ako spasiteľa, ktorý stavia nejaku raketu pre rok 2014. o to sa budú musieť postarať vo Ferrari iné mozgy.-
anonym
08:01 15.10.2013 109.80.112.XXXZacatek tvehobtvrzeni je uplny nesmysl, porazila ho spousta konstrukteru a takovou uspesnou serii jako ted u RB nikde nemel...taky ale nemel Vettela. Zadny konstrukter neni samospasitelny a neporazitelny, Chapman vymyslel asi nejvic revolucnich vozu ale stejne vetsina jeho aut nevyhrala...
-
-
-
Nasir
20:28 15.10.2013 188.175.176.XXXNevyprávěj pohádky, jak Schumi konstruktérům radil. Jeho poslední tři roky v Mercedesu dokazují, že jsi úplně mimo. Na vývoj ve Ferrari měl velmi schopný tým pod Byrnem a Brawnem. A o zpětné vazbě toho kterého pilota nevíš ani ň. Navíc dobrá zpětná vazba ti nevymyslí vychytávku, na kterou nepřišly celé designérské týmy v jiných týmech.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek