DISKUZE K ČLÁNKU Alonso po Suzuce o vývoji šampionátu, Sauberu a klesající konkurenceschopnosti Ferrari

Fernando Alonso se v rozhovoru pro Sky Sports vrací k závodu v Suzuce. Všímá si výkonu Sauberu a hledá příčiny klesající konkurenceschopnosti Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso po Suzuce o vývoji šampionátu, Sauberu a klesající konkurenceschopnosti Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 16.10.2013 10:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovalo 16 lidí) 14.10.2013 15:50
Ferrari Největším problémem Ferrari je, že… »
» uzivatel000400 (Hlasovalo 6 lidí) 14.10.2013 19:31
Tak samozřejmě, když bude potřetí během 4 let… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 14.10.2013 17:54
Ten pokles výkonnosti je jasnýi Ferrari teprve… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Frnando to jasne povedal,... ...že bremeno úspechu sedí na pleciach vývoja v tíme Ferrari a ak je ten bezzubý, tak potom sa práca ani nemôže dariť. Nejde mi to moc do hlavy preto, lebo tam pišla aj silná posila z Lotusu a na aute sa to nejak neprejavilo. Ako sa zdá r. 2013 je pre Ferrari zabitý a budú radi, ak obhája 2. miesto z minulého roku v tímoch. 02

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    86.49.79.XXX
    Poslední věta Za poslední větu má u mě Ferda velké plus, ačkoliv ho jinak vůbec nemusím 01

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001378

    uzivatel001378

    88.100.224.XXX
    V pohodě Myslím, že příští roku bude v pohodě. Než se Ferrari rozkouká tak bude druhá půlka sezóny 2014 a kdo si bude vést šampionát?

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ten pokles výkonnosti je jasnýi Ferrari teprve teď dokončilo úpravy aerodynamického tunelu a zaměřilo se na vývoj vozu na sezónu 2014. Je jasné že se to muselo projevit poklesem výkonnosti. Spíše se divím že se drží v tabulce tak vysoko. Navíc asi vývoj nového vozu nepokračuje podle představ, protože na rozdíl od většiny jiných týmů oni vyvíjejí nejenom vůz, ale i motor. No snad to dobře dopadne a v příštím roce se jim bude dařit líp.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • enzo

      enzo

      89.177.134.XXX
      Kromě problémů s vývojem mám navíc poslední dobou pocit, že má Alonso problém s motivací.

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000400

        uzivatel000400

        93.185.8.XXX
        Tak samozřejmě, když bude potřetí během 4 let druhý za Vettelem (z toho 2x byl druhý brutálně těsně, většinou po lepších výkonech, než celoročně předváděl Vettel), všechny ty drobné půtky mezi jím a Montezemoly a spol., věčné poslouchání vrchnosti Ferrari o na téma "tvrdá práce" a "musíme se zlepšit" po každém závodě za posl. cca 4 roky, navíc příští rok bude Alonso návdavkem bojovat s Raikkonenem (od Massy má objektivně "klid").

        Si to chlapec celé kdysi představoval trochu jinak, no. A poslední dobou jsou jeho commenty řekněme hodně zvláštní (tu vyjádření na adresu Raikkonena, tu zase Vettela).

        K tomu je pořád volen jako jezdec roku, nejlepší jezdec sezóny atd., což je mu platné jak mrtvému kabát, když šampionáty sbírá Šebestián:) Myslím, že ho to musí ještě více dráždit.

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001378

        uzivatel001378

        88.100.224.XXX
        Nedivím se, není proč se divit, že nemá motivaci.
        2010 - mu tým díky strategii prohrál mistrák - no jako v tom posledním závodě ukázal co v něm je
        2011 - si ani neškrtnul mačkal auto snad na 300% a nic
        2012 - silně nakročeno, ale když nestíhají pokračovat po poločase ve vývoji tak je někde něco špatně
        2013 - opět jen slova, kdyby Seb neodstoupil z prvního místa kvůli poruše tak už by nebylo o čem mluvit
        2014 - nový motor, který prý hodně žere, nové auto , nový spolu-bojovník, který nebude kecat, že mačká šrot, ale bude jezdit.
        2015 - ?? ukončí ve Ferrari a půjde zpět do MCL nebo s prosíkem požádá o flek v RB

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • enzo

          enzo

          89.177.134.XXX
          No já se taky nedivím, jen jsem to konstatoval. Jinak 2012 Alo 2x smůla v T1, stejně tak Ham - poruchy jinak rychlého auta. Myslím, že zrovna loni měl Vet z pr..le kliku. I když na Interlagosu si to vydřel.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001378

            uzivatel001378

            88.100.224.XXX
            On měl taky smůlu odpadl dokonce 3x ale takový je sport.
            Vydřel si to jak v Interlagosu tak i v Abu Zabi

            Chtěl jsem jen říct to, že pokud by mně stále někdo sliboval, že to bude lepší a ono to lepší není tak nevím. Snad jen ty prachy které bere to mohou nějak zklidnit, ale osobně bych byl nasratý, frustrovaný, že mi stáj dává k dispozici techniku.

            Kdyby letos šel za Hornerem a řekl mu, že chce za RB jezdit tak myslím, že by nebylo co řešit.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Ferrari Největším problémem Ferrari je, že nedokáží vyvíjet vůz během jednotlivých sezón. Respektive ne tak efektivně, jako jejich hlavní konkurenti. Kde tedy hledat příčiny? Finanční problém to asi nebude, neboť finančně je na tom Ferrari velice dobře. Důležité ale je si uvědomit, že množství financí není přímo úměrné úspěchu. Musíte mít v týmu schopné lidi, kteří dokáží přetavit množství financí v realizovatelná vylepšení, a pokrok. Pak je tady samozřejmě fakt, že musíte mít komplexní jezdce, kteří budou podávat co nejlepší zpětnou vazbu, aby se podle toho mohl odvíjet další vývoj. Nebránil bych se ani hledání jednotlivých vylepšení na hraně pravidel, tak jako to praktikují u Red Bullu. Adrian Newey léta propaguje jasnou vizi, že co není zakázané, je povolené. A je to velice efektivní, a mě osobně se tento přístup velice líbí. Jdou až na hranice možného, a tak to má v F1 být. Proč to u Red Bullu jde, ale u Ferrari evidentně ne?

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Dawes81

      212.80.67.XXX
      Pravdu máš...U Ferrari mají probém ve vývoji, neumí prostě jít na hraně jako Newey...Vazbu sice maj u Ferrari piloti dobrou ale což to, když konstruktéři neumí to, co umí ostatní...Škoda je to veliká...Uvidíme další sezónu...

      + 13 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.80.112.XXX
        Jak vis, ze maji piloti dobrou vazbu?

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • prcák

        212.109.191.XXX
        Vůz pro příští sezónu je v režii Byrneho.....konstruktéra,který dokázal Neweyho porážet

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.143.156.XXX
          Byrne je konzultant, ale prichod Jamesa ma veelmi tesi :)

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.173.217.XXX
          je pravda že Byrne je jediný konštruktér, ktorý dokázal Neweyho porážať. vlastne keď sa dostal Byrne do týmu s dostatočnými zdrojmi, tak vždy Neweymu namlátil.

          ale nie je pravda že voz Ferrari pre 2014 je v jeho réžii. Byrne má s Ferrari zmluvu len ako konzultant a navyše ani nie na celý rok, ale len na nejakých 100 dní v roku. a to sa počas tých 100 dní nevenuje len vozu f1 ale aj vývoju športových vozov. takže rozhodne by som ho teraz nevidel ako spasiteľa, ktorý stavia nejaku raketu pre rok 2014. o to sa budú musieť postarať vo Ferrari iné mozgy.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            109.80.112.XXX
            Zacatek tvehobtvrzeni je uplny nesmysl, porazila ho spousta konstrukteru a takovou uspesnou serii jako ted u RB nikde nemel...taky ale nemel Vettela. Zadny konstrukter neni samospasitelny a neporazitelny, Chapman vymyslel asi nejvic revolucnich vozu ale stejne vetsina jeho aut nevyhrala...

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • anonym

        213.151.83.XXX
        Dobrou vazbu? Oni jsou zvyklí na jezdce typu Schumacher, který uměl říci nejen co není dobré, ale i jak to zlepšit. To od horkokrevného španěla nelze očekávat.

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Nevyprávěj pohádky, jak Schumi konstruktérům radil. Jeho poslední tři roky v Mercedesu dokazují, že jsi úplně mimo. Na vývoj ve Ferrari měl velmi schopný tým pod Byrnem a Brawnem. A o zpětné vazbě toho kterého pilota nevíš ani ň. Navíc dobrá zpětná vazba ti nevymyslí vychytávku, na kterou nepřišly celé designérské týmy v jiných týmech.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama