DISKUZE K ČLÁNKU S Briatorem o platících pilotech, nových motorech, Singapuru 2008 a "krádeži" Schumachera

Rozhovor časopisu F1 Racing s bývalým šéfem závodního týmu Renault nejen o "Crashgate," "zbytečné" změně současných motorů, na kterých nevidí nic špatného, ale také o snižování nákladů, zvyšování atraktivity Formule 1 či údajné "krádeži" Michaela Schumachera Eddiemu Jordanovi v roce 1991.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: S Briatorem o platících pilotech, nových motorech, Singapuru 2008 a "krádeži" Schumachera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 02.05.2013 20:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 11 lidí) 29.04.2013 14:51
Tady se ale nikdo nechce bavit o tom jestli by… »
» hixaxon (Hlasovalo 10 lidí) 29.04.2013 19:13
Nerozumím, proč si skejpovy komentáře… »
» Prokop S. (Hlasovalo 9 lidí) 29.04.2013 19:04
je to narážka na to, že Lotus nemá zdaleka tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • zlo

          88.102.155.XXX
          Ale jasně, věřím, že by to nebyly špatné závody. Stejně jako se rád podívám na GP2, nebo Indycar. Nicméně F1 je jiná liga, s jinou historií a odlišnou filozofií. Pokud se někomu nelíbí, že je F1 koncipovaná jako královská disciplína, kde se krom jezdců utkávájí i konstruktéři, ať jde závodit do GP2, Indycar, formule Renault...
          F1 je dnes dobrá podívaná. S novými, pevně doufám výkonějšími motory to bude paráda.

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            91.127.63.XXX
            Vykonnejsie nebudu. Bohuzel, pravidla su pravidla. S "elektro-pomockami" sa ale vyrovnaju dnesnym (na par sekund). 03

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • zlo

              88.101.168.XXX
              To jsou jen odhady. Uvidiš, že turbo bude dřív, či později výrazně výkonnější.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                195.80.165.XXX
                tu nejde o nejaky nedostatok vykonu.
                Jasne, ze by z toho dokazali vydolovat bez vyraznejsich problemov aj hned viac, len akurat su tam nejake obmedzenia uz v pravidlach (najmä predpisany prietok/mnozstvo paliva apod., v neposlednom rade aj predpisana zivotnost/pocet na sezonu).

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Všetko beriem na vedomie okrem motorov,... ...doniesol ich čas a je normálne, že preplňované hybridy vystriedajú atmosferické spaľovacie motory, lebo sú výkonnejšie, majú nižšiu spotrebu a sú šetrnejšie k životnému prostrediu a tie budú tiež v krátkej budúcnosti vystriedané elektromotormi a motormi, ktoré budú spaľovať vodík, možno nejaké ostanú na bioplyn. Nik za tým, čo bolo nevyroní ani slzu, lebo rozumní ľudia hľadia vždy dopredu, ako majú plakať z tým, čo bolo. Je to ako plakať za klasickou kosou, ak si niekto kúpil elektickú kosačku a zároveň získal aj krovinorez. 11

    + 9 / − 25

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      91.127.63.XXX
      Nerad sa pustam s Tebou do debaty (to priznavam) ale - naco potom rvat miliardu do nejakeho vyvojoveho "medzistupna" na "par rokov"? Preco nepockat tych par rokov a neprejst rovno na nejake elektro (co sice mne osobne nevonia, ale co uz...)? Medzitym mozu tie vyhodene peniaze trebars prave pouzit do vyvoja "toho" hypermoderneho.

      Vies stejne dobre, ze do seriovky sa dostane zhruba "nulacelanulanic" z toho, co je/bude pouzite v F1. Ved z principu ide v F1 (celkovo v motorsporte) uplne o nieco ine!
      Nehrajme sa tu na nejaku spotrebu, emisie ci nieco "eko" ako u "civilnych" motorov, rozdiel vo filozofii je jasny.
      Ak stale nedas "na mna" (co samozrejme nedas 04), pohladaj si niekde nejake publikacie (tusim) od Whitea (ci Allisona? Skor toho prveho 03), bude Ti kadeco jasnejsie.

      Su to zbytocne vvyhodene prachy, Briatore neni daleko od "pravdy".01

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.103.17.XXX
        F1 je iba marketingovy podvod. Na inovaciu sa musia hrat aby im niekto nevyfukol nalepku top tech a
        nevznikla ina sutaz pri ktorej bude F1 konsky povoz.
        Dalej potrebuju mat vsetky auta v cieli v rozmedzi 1 minuty aby to vyzeralo ze sutaz je tesna.
        K tomu umelo manipuluju pravidla aby nikto neodskocil ale aj velmi nezaostaval.
        Recicky o pocte valcov a mnozstve dymu z motora nikoho nezaujimaju

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          Presne tak,.. ...konečne niekto, kto má zdravú kôru mozgovú ! 01 A ja len dodám, že ten motor, čo bude v F1, nebude to najvýkonnejšie, najekologickejšie a najšetrnejšie na spotrebu paliva, čo tam namontujú, lebo by tam museli osadiť pseudoadiabatický motor, čo by im ušetrilo námahu lepšie využiť motorový priestor, ktorý by nebol tak tepelne namáhaný, zmenšiť ešte citeľnejšie bočnice a znížiť odpor vozidla. Dobrý motor, má nielen veľa výhod, ale uľahčuje konštruktérom urobiť dobré vozidlo z hľadiska aerodynamiky. Dúfam, že aspoň Red Bull po tom siahne. 14

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • XR

          78.157.160.XXX
          To už se někdy v posledních letech stalo, že by všechny auta dojely v rozmezí 1 minuty? Už jsi někdy viděl závod F1 po návratu Pirelli?

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.41.72.XXX
            ty vobec nechapes pointu o com som pisal.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              78.157.160.XXX
              Když je pointa úplně jiná, než naznačuje psaný text, tak se nediv.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama