DISKUZE K ČLÁNKU S Briatorem o platících pilotech, nových motorech, Singapuru 2008 a "krádeži" Schumachera
Rozhovor časopisu F1 Racing s bývalým šéfem závodního týmu Renault nejen o "Crashgate," "zbytečné" změně současných motorů, na kterých nevidí nic špatného, ale také o snižování nákladů, zvyšování atraktivity Formule 1 či údajné "krádeži" Michaela Schumachera Eddiemu Jordanovi v roce 1991.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: S Briatorem o platících pilotech, nových motorech, Singapuru 2008 a "krádeži" Schumachera
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
zlo
19:57 29.04.2013 88.102.155.XXXAle jasně, věřím, že by to nebyly špatné závody. Stejně jako se rád podívám na GP2, nebo Indycar. Nicméně F1 je jiná liga, s jinou historií a odlišnou filozofií. Pokud se někomu nelíbí, že je F1 koncipovaná jako královská disciplína, kde se krom jezdců utkávájí i konstruktéři, ať jde závodit do GP2, Indycar, formule Renault...
F1 je dnes dobrá podívaná. S novými, pevně doufám výkonějšími motory to bude paráda.-
-
-
erdedy
13:50 30.04.2013 195.80.165.XXXtu nejde o nejaky nedostatok vykonu.
Jasne, ze by z toho dokazali vydolovat bez vyraznejsich problemov aj hned viac, len akurat su tam nejake obmedzenia uz v pravidlach (najmä predpisany prietok/mnozstvo paliva apod., v neposlednom rade aj predpisana zivotnost/pocet na sezonu). -
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
11:00 29.04.2013 194.160.178.XXXVšetko beriem na vedomie okrem motorov,... ...doniesol ich čas a je normálne, že preplňované hybridy vystriedajú atmosferické spaľovacie motory, lebo sú výkonnejšie, majú nižšiu spotrebu a sú šetrnejšie k životnému prostrediu a tie budú tiež v krátkej budúcnosti vystriedané elektromotormi a motormi, ktoré budú spaľovať vodík, možno nejaké ostanú na bioplyn. Nik za tým, čo bolo nevyroní ani slzu, lebo rozumní ľudia hľadia vždy dopredu, ako majú plakať z tým, čo bolo. Je to ako plakať za klasickou kosou, ak si niekto kúpil elektickú kosačku a zároveň získal aj krovinorez.-
erdedy
21:26 29.04.2013 91.127.63.XXXNerad sa pustam s Tebou do debaty (to priznavam) ale - naco potom rvat miliardu do nejakeho vyvojoveho "medzistupna" na "par rokov"? Preco nepockat tych par rokov a neprejst rovno na nejake elektro (co sice mne osobne nevonia, ale co uz...)? Medzitym mozu tie vyhodene peniaze trebars prave pouzit do vyvoja "toho" hypermoderneho.
Vies stejne dobre, ze do seriovky sa dostane zhruba "nulacelanulanic" z toho, co je/bude pouzite v F1. Ved z principu ide v F1 (celkovo v motorsporte) uplne o nieco ine!
Nehrajme sa tu na nejaku spotrebu, emisie ci nieco "eko" ako u "civilnych" motorov, rozdiel vo filozofii je jasny.
Ak stale nedas "na mna" (co samozrejme nedas ), pohladaj si niekde nejake publikacie (tusim) od Whitea (ci Allisona? Skor toho prveho ), bude Ti kadeco jasnejsie.
Su to zbytocne vvyhodene prachy, Briatore neni daleko od "pravdy".-
anonym
23:17 29.04.2013 95.103.17.XXXF1 je iba marketingovy podvod. Na inovaciu sa musia hrat aby im niekto nevyfukol nalepku top tech a
nevznikla ina sutaz pri ktorej bude F1 konsky povoz.
Dalej potrebuju mat vsetky auta v cieli v rozmedzi 1 minuty aby to vyzeralo ze sutaz je tesna.
K tomu umelo manipuluju pravidla aby nikto neodskocil ale aj velmi nezaostaval.
Recicky o pocte valcov a mnozstve dymu z motora nikoho nezaujimaju
-
Kapor
17:57 30.04.2013 194.160.178.XXXPresne tak,.. ...konečne niekto, kto má zdravú kôru mozgovú ! A ja len dodám, že ten motor, čo bude v F1, nebude to najvýkonnejšie, najekologickejšie a najšetrnejšie na spotrebu paliva, čo tam namontujú, lebo by tam museli osadiť pseudoadiabatický motor, čo by im ušetrilo námahu lepšie využiť motorový priestor, ktorý by nebol tak tepelne namáhaný, zmenšiť ešte citeľnejšie bočnice a znížiť odpor vozidla. Dobrý motor, má nielen veľa výhod, ale uľahčuje konštruktérom urobiť dobré vozidlo z hľadiska aerodynamiky. Dúfam, že aspoň Red Bull po tom siahne. -
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek