DISKUZE K ČLÁNKU Exkluzivní rozhovor s Parrem: Williams sehrál rozhodující roli v zavedení KERSu, DRS a Pirelli do F1

Bývalý výkonný ředitel Williamsu Adam Parr v exkluzivním rozhovoru pro F1news.cz popisuje okolnosti sepsání své knihy "The Art of War" a poodhaluje detaily ze svého profesního i soukromého života.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Exkluzivní rozhovor s Parrem: Williams sehrál rozhodující roli v zavedení KERSu, DRS a Pirelli do F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 13.01.2013 13:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Skull55 (Hlasovalo 11 lidí) 08.01.2013 21:41
Buď rád, že znaj alespoň Prahu. »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 08.01.2013 21:43
Sice taky nejsem Pražák, ale jak bys to tady… »
» skejpa (Hlasovalo 9 lidí) 08.01.2013 21:32
Ale ale, tady někdo neumí unést, že je Praha ve… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Nasir

    188.175.176.XXX
    Rozhovor s končícimi jezdci? Díky redakci za pěkný exkluzivní rozhovor (i když mohl být delší nebo víc o té knize - poznámka hnidopicha 14 ). Williams je u vás asi hodně v kurzu, nebo na něj máte dobré kontakty. Snad bude časem i někdo od jiného týmu.

    Měl bych takový návrh. Nevím nakolik reálný. Nebylo by možné vyzpovídat končící jezdce, myslím Kobiho nebo Kovalainena? Nevím, jestli máte kontakt na jejich manažery nebo by se dal sehnat přes týmy. V podstatě budou volní, týmy je už nebudou omezovat, žádné PR jim to nebude cenzurovat, nanejvýš jejich manažer. Nechci, aby to znělo nenažraně, že mi Adam Parr nestačí 03 , je to jen návrh. Oba tu mají své fandy a ti by se rádi zeptali na jejich kariéru, proč končí, co budou dělat atd.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Odpověď pod novějším článkem (knize jsme se věnovali podrobněji v separátním článku).

      Neřekl bych, že je Williams u nás v kurzu, vyplývá to nějak ze souhry okolností. Byly tu exkluzivní rozhovory i s jinými (Marianne Hinson - šéfka aerodynamiku Caterhamu, nyní ji ulovilo Ferrari; Sam Michael - sportovní ředitel McLarenu, Elliot Dason-Barber, šéf vehicle dynamics nyní u Caterhamu, původně u Red Bullu, atd.).

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Caute "bando"! :-) Najprv vsetko dobre v novom roku (viem, trochu opozdene...19 )!01

    Paradny clanok! A nechcel by si ho Peto zavolat aj do nasho socialistickeho skanzenu? U nas sa toho moc od 1984 nezmenilo...12

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ahoj a diky.

      Jj, neco uz jsme se domlouvali. Jinak si myslim, ze za nami tak moc nezaostavate, spise naopak 03

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        Ak myslis nejaku "celostatnu zlodejinu", tak mas pravdu - nezaostavame, dokonca si trufam povedat, ze sme Vas s prehladom predbehli! 03

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          To byste museli být fakt machři, abyste předběhli naše zloděje, kteří se to už ani nepokoušejí moc skrývat (třeba Řebíček a Drábek, jejich poskoci a "bývalé" firmy). Rozhodně bych na to teda nikoho z F1 nelákal. 12
          Kdo ví, co by s lidma z F1 udělalo, kdyby zjistili, jak to tady funguje... 03

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000046

    uzivatel000046

    188.167.114.XXX
    Umenie mlčať. Ľutoval som, že ho Bernie , nás vykopol, teraz mám skoro chuť všetko mu odpustiť. Každý kto sa "zaslúžil" o príchod Pirelli do F1 si zaslúži byť vykopnutý. Povedané s klasikom, pán Parr nevyužil dobrú príležitosť mlčať. Najhoršie na tom je, že si to odskáču chlapci z Grove a Williams, ktorý Parra do F1 priviedol.

    + 4 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      Pirelli splnilo zadání a tím spáchalo takový hřích, pane senátore? 02

      + 14 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000677

      uzivatel000677

      85.248.149.XXX
      ty chces nudne zavody s bridgestone? kruzenie a povinne menenie pneumatiky jedno kolo pred koncom aby neporusili pravidlo makke/tvrde ?

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hemmis

    90.177.28.XXX
    a zas ta blbá praha

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.102.107.XXX
      Ale ale, tady někdo neumí unést, že je Praha ve světě známá...

      P.S.: Ne, nejsem pražák ani nebydlím poblíž Prahy :)

      + 9 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Skull55

      Skull55

      147.229.210.XXX
      Buď rád, že znaj alespoň Prahu.

      + 11 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Sice taky nejsem Pražák, ale jak bys to tady chtěl Adamovi vysvětlit, až sem nakoukne? Copak to není hezké město se spoustou krásných památek, pro turisty velmi zajímavé? Politiku do toho netahej, od roku 1984 se toho tady navíc dost změnilo.
      Bavme se raději o F1 03 Před Prahou tam bylo dost jiných zajímavých otázek a odpovědí.

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ja

      178.40.245.XXX
      No ja vám Prahu, minimálne z hľadiska dejí, závidím!!04

      + 11 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001081

      uzivatel001081

      85.237.224.XXX
      A čo mu mal povedať, že si pamätá ako ho pred 30 rokmi ofŕkal traktor s vlečkou hnoja keď čakal v Bučanoch pri Trnave na autobus?

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama