DISKUZE K ČLÁNKU S Laudou o letošní sezóně: Nejlepší pilot, největší úspěch i vzpomínka na doby minulé

Niki Lauda v rozhovoru pro oficiální stránky Formule 1 hodnotí letošní sezónu a nejlepší jezdce. Zároveň vzpomíná na staré časy, kdy piloti nevěděli, zda se po závodech vrátí domů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: S Laudou o letošní sezóně: Nejlepší pilot, největší úspěch i vzpomínka na doby minulé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 30.11.2012 12:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 30.11.2012 09:17
Naprosto s tebou souhlasím. To, co napsal… »
» uzivatel000635 (Hlasovali 4 lidé) 30.11.2012 12:02
To je odine naprosto přesné, v době wing-car… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si nemyslím,.. ...že dnes je riziko menšie, lebo že sa nič nestalo Fernandovi v SPA a Narainovi v Singapúre, je len náhoda. Ak by sa tie nehody odohrali tak, že jadci by boli súperovým monopostom zasiahnutí, tak už tu máme v tomto roku dve obete. Je to stále F1, ktorá je veľmi nebezpečná a budúcu rok, kedy do nej príde veľa nováčikov, bude určite prelomový. 14

    + 4 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Frank

      93.153.1.XXX
      Já sleduji F1 od roku 1978 a většinu havárií z dneštní doby by tenkrát piloti nepřežili ani náhodou.
      Bespečnost současných vozů a průběhu závodů je úplně o něčem jiném.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Naprosto s tebou souhlasím. To, co napsal Kapřík svědčí o tom, že dobu, kdy jezdil Lauda nepamatuje. Já jsem přesvědčen, že smrtelné nehody např. Bandiniho, Williamsona, Petersona, Palettiho, Ratzenbergera a mnohých dalších, by v dnešních vozech F1 nebyly smrtelné. Ano, když nějaký předmět praští pilota po hlavě v rychlosti přes 200 km/h, pilot nepřežije ani tehdá ani dnes. Tak že Tom Pryce by zemřel i dnes. Je ale otázkou, zda by dnes přes trať přebíhal hasič12 a opačně, zda by Alonso ve voze z r.1978 po stejné nehodě (kterou ve Spa přežil) nebyl mrtev. Piloti totiž měli dříve hlavy mnohem výše, než je tomu dnes. V bezpečnosti udělala F1 obrovský pokrok až se mi některé současné závody zdají "sterilní"03

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000635

          uzivatel000635

          213.29.248.XXX
          To je odine naprosto přesné, v době wing-car měli vozy pedály před přední osou, auta se stavěla z hliníkových voštin na trubkovém rámu, kevlar teprve začínal a na druhé straně únikové zóny v podobě zatravněné plochy (pokud vůbec), svodidla jen někde, nebo éra plotů, které "chytaly" vozy jako sítě, v Mexiku místo svodidel trčely podél tratě bíle natřené pneumatiky zpola zalité do asfaltu...

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama