DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: V Mercedesu žádný kus historie nevidím (aktualizováno)

Bernie Ecclestone poskytl časopisu Auto Motor und Sport rozhovor, ve kterém si povídal o detailech Concordské dohody s týmy, jednání s Mercedesem, plánovaných finančních záležitostech, příštích závodech v kalendáři F1 a jeho vizi budoucnosti Formule 1. O Mercedesu prohlásil, že v něm žádný kus historie nevidí, a stále se s ním nedohodl. První část: Concordská dohoda.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone: V Mercedesu žádný kus historie nevidím (aktualizováno)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 19.04.2012 12:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000792 (Hlasovali 4 lidé) 19.04.2012 08:44
Aha, to je len prva cast rozhovoru... Lebo … »
» uzivatel001000 (Hlasovali 4 lidé) 19.04.2012 09:42
No... myslím, že pan anonym - neregistrovaný se… »
» uzivatel000792 (Hlasovali 3 lidé) 19.04.2012 08:47
To ani nemusel. Ten princip nie je o dobijani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pidros

    88.102.205.XXX
    Já zase vidím v Berniem kus historie, která by měla skončit.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si osobne myslím,.. ..že tam mal byť okrem Ferrari a Mclarenu aj Wiiliams a Mercedes. 14

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    88.212.36.XXX
    Aha, to je len prva cast rozhovoru... Lebo pozeram, pozeram a nikde nevidim tu zmienku o Mercedese 04

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    217.115.248.XXX
    Vydobil jste si sjednocení FOTA starým principem "Rozdělit a vládnout"? ... opravdu někoho bil, nebo dobýval?

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      To ani nemusel. Ten princip nie je o dobijani alebo o biti. 04 Aj programatori pouzivaju techniku Rozdelit a vladnut ako jednu zo zakladnych programovacich technik a tiez nikoho nedobijaju alebo nebiju.

      Je to o rozdeleni problemu na ciastovke problemy a ich naslednom vyrieseni, cim sa vyriesi cely problem.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        83.240.120.XXX
        No... myslím, že pan anonym - neregistrovaný se ani tak nezajímal o to, zda někdo někoho bil či ne. Spíš mu zřejmě šlo o tvrdé či měkké i v tom slově "Vydobil".

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • 81.30.232.XXX
          Smokie - ano, přesně tak. Nicméně aby nedocházelo k nedorozuměním - lepší sloveso je zde asi získal...

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama