DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Hrajeme si se sklonem Red Bullu, vůz pro rok 2012 bude dost odlišný

Hlavní návrhář závodních monopostů Ferrari Nikolas Tombazis v rozhovoru pro Autosport hovoří o tom, co jim pomohlo k pokroku, jak si hrají se sklonem auta po vzoru Red Bullu, a prozrazuje první detaily o budoucím voze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: Hrajeme si se sklonem Red Bullu, vůz pro rok 2012 bude dost odlišný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 28.07.2011 09:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovali 2 lidé) 27.07.2011 11:20
A Ty Hakki, coze? 06 Teba este stale mata to… »
» uzivatel000249 (Hlasovali 2 lidé) 28.07.2011 07:29
ani moc nie. krídlo má byť užšie, takže až také… »
» uzivatel000249 (Hlasoval 1 člověk) 26.07.2011 14:37
no, a dúfam, FIA konečne príde s meraním… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petřík

    XXX
    Co je peroskopový výfuk? Ppř obrázek dnes/periskop. Díky.
    PS:Pravidlo s horkým foukáním tedy po zbytek sezony platá jak?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Dnes všichni používají výfuky u podlahy, příští rok návrat k periskopový výfuk, tzn. budou ústit nahoře nad bočnicemi - viz obrázek:
      [odkaz na stránku]
      Foukat mohou všichni do konce roku jak chtějí, FIA své snahy o omezení vzdala. Mění se jediná věc: nesmí se od začátku kvalifikace až do závodu měnit mapování motoru (jako tomu bylo ve Valencii).

      Občas si tady nějaký článek i přečtětě, již jsme se o tom zmiňovali 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Noo hlavne treba zamakat od zaciatku sezony nie ako posledne dva roky od polovice ked uz je titul v rukach RB.... Dufam ze F sa postavi na nohy a buduci rok to bude vitazne auto :)

    dodo

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    Dúfam len, že Ferrari pre r. 2012 nebude také revolučné ako tohotoročný Williams. Aj keď po zákaze fúkaných difúzorov, tá šeredná výškovka bude možno aj úspešná. Ale tie utopené kardany, s veľkým uhlom sklonu ako u invalidného dôchodcu, to bol vrchol konštruktérskej revolučnosti, ktorý určite katapultoval z tímu Williams, nielen Sama Michaela, ale aj jeho tvorcu. Všetci dvíhali zadky po vzore Red Bullu nahor, len Wiliams išiel celkom iným smerom, ktorý zdása mi nebol celkom šťastný ! 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      XXX
      Lojzko
      toto nemyslis vazne, ze...

      Vies co, ked budem mat cas, najdem (tu niekde) Tvoje vyjadrenia aky je FW31 super a aku ma buducnost s tou pokrokovostou ci nieco v tom zmysle... 02

      Netrep 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • hemmis

    XXX
    no ona myšlenka toho je dobrá jenže když je celé auto na prd nepomužeti ani super zavěšení já bych vozy f1 okleštil od tech hrozných zakroucených a širokých předních křídel na uroven z polovyny 90.let densjeto citlivé na každý zatočení vzduchu poslední leta časteji diskutovaná část difuzor bych razdantně omeil a jasně specifikoval rozmer nebo uplně zakázal a nechal jen rovnou podlahu to by přinoslo více chyb jezdců více driftů v zatáčkách a více možností opředjiždení naco umělé DRS???

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    no, a dúfam, FIA konečne príde s meraním vzdialenosti častí monopostu od vozovky ... 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama