DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Hrajeme si se sklonem Red Bullu, vůz pro rok 2012 bude dost odlišný
Hlavní návrhář závodních monopostů Ferrari Nikolas Tombazis v rozhovoru pro Autosport hovoří o tom, co jim pomohlo k pokroku, jak si hrají se sklonem auta po vzoru Red Bullu, a prozrazuje první detaily o budoucím voze.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari: Hrajeme si se sklonem Red Bullu, vůz pro rok 2012 bude dost odlišný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasovali 2 lidé)
28.07.2011 07:29
ani moc nie. krídlo má byť užšie, takže až také… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Petr
09:12 28.07.2011 XXXDnes všichni používají výfuky u podlahy, příští rok návrat k periskopový výfuk, tzn. budou ústit nahoře nad bočnicemi - viz obrázek:
[odkaz na stránku]
Foukat mohou všichni do konce roku jak chtějí, FIA své snahy o omezení vzdala. Mění se jediná věc: nesmí se od začátku kvalifikace až do závodu měnit mapování motoru (jako tomu bylo ve Valencii).
Občas si tady nějaký článek i přečtětě, již jsme se o tom zmiňovali
-
-
uzivatel000324
17:26 27.07.2011 XXXNoo hlavne treba zamakat od zaciatku sezony nie ako posledne dva roky od polovice ked uz je titul v rukach RB.... Dufam ze F sa postavi na nohy a buduci rok to bude vitazne auto :)
dodo -
Oňo
15:15 26.07.2011 XXXDúfam len, že Ferrari pre r. 2012 nebude také revolučné ako tohotoročný Williams. Aj keď po zákaze fúkaných difúzorov, tá šeredná výškovka bude možno aj úspešná. Ale tie utopené kardany, s veľkým uhlom sklonu ako u invalidného dôchodcu, to bol vrchol konštruktérskej revolučnosti, ktorý určite katapultoval z tímu Williams, nielen Sama Michaela, ale aj jeho tvorcu. Všetci dvíhali zadky po vzore Red Bullu nahor, len Wiliams išiel celkom iným smerom, ktorý zdása mi nebol celkom šťastný ! -
hemmis
21:05 26.07.2011 XXXno ona myšlenka toho je dobrá jenže když je celé auto na prd nepomužeti ani super zavěšení já bych vozy f1 okleštil od tech hrozných zakroucených a širokých předních křídel na uroven z polovyny 90.let densjeto citlivé na každý zatočení vzduchu poslední leta časteji diskutovaná část difuzor bych razdantně omeil a jasně specifikoval rozmer nebo uplně zakázal a nechal jen rovnou podlahu to by přinoslo více chyb jezdců více driftů v zatáčkách a více možností opředjiždení naco umělé DRS??? -
uzivatel000249
14:37 26.07.2011 XXXno, a dúfam, FIA konečne príde s meraním vzdialenosti častí monopostu od vozovky ...-
-
uzivatel000249
07:29 28.07.2011 XXXani moc nie. krídlo má byť užšie, takže až také okaté to nebude ...
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek