DISKUZE K ČLÁNKU Pacific a Simtek: Symboly potenciálu a chudoby 1/5
Začarovaný kruh točící se kolem financí a výkonnosti pohltí každého, kdo vstoupí do královské disciplíny motorsportu nepřipraven. Keith Wiggins a Nick Wirth, šéfové týmů Pacific a Simtek, o tom ví své. Jejich snaha prorazit ve světě formule 1 se nesetkala s úspěchem, třebaže se v obou stájích skrýval potenciál konkurenceschopnosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pacific a Simtek: Symboly potenciálu a chudoby 1/5
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000792
(Hlasovalo 10 lidí)
08.01.2012 09:50
Forti je tiez dobra kapitola. Najprv s bohatou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
rock
21:22 09.01.2012 XXXAni ne, zas tak moc soupeři nebyli. Pacific byl o třídu horší. On byl vlastně o třídu horší než úplně všichni, dokonce i to Forti ho na konci sezóny 1995 začalo porážet ...
Simtek si po počátečních problémech až tak špatně nevedl vzhledem k velikosti týmu, ale bez peněz to zkrátka nejde.
-
-
uzivatel000729
18:05 08.01.2012 XXXDíky za tyhle články!Výborné počtení.Konkurence by si měla vzít příklad.Tam si zakládají na drbech a rozhovorech,které nemají žádnou hodnotu. -
-
AleSi
14:16 08.01.2012 XXXDěkuji za kladné ohlasy. Musím přiznat, že Simtek a Pacific jsou mé oblíbené týmy - a to hlavně díky zmiňované hře Grand Prix 2. Jinak tým Stewart GP neměl přímou tovární podporu, ale Ford byl se Stewartem velmi úzce spjat. Jackie Stewart byl velvyslancem Fordu už do 70. let, testoval všechny osobní vozy, které měly jít na trh atd. Kdybych měl přirovnat spolupráci Stewart GP - Ford k nějakému současnému týmu, byl by to McLaren-Mercedes. Jinak Stewart se dodnes chlubí tím, že jeho tým se NIKDY nedostal do červených čísel. -
hemmis
13:26 08.01.2012 XXXTAK Smokieho musíš brat z rezervou je prostě taková horká hlava . jinak tohle jsou moje oblíbené týmy z roku 94 . kde jsou ty doby kde bylo až 20 týmů Lola Prodrive ti to z f1 myslely vážne vybraly campos a usf1 a jak to dopadlo . mě by předkvalifikace znovu nevadila na start se sice muže dostat jen 26 vozů . alůe zas by byl prostor pro mladé jezdce Cosworth by měl komu dodávat motory . mohly by přijít další výrobci motzorů-
api
13:36 08.01.2012 XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
rock
11:08 08.01.2012 XXXNevylučuji, že se mýlím, ale tak se to z té doby pamatuji. Něco naznačuje i velikost loga na kapotě ...
[odkaz na stránku]-
api
13:04 08.01.2012 XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
rock
08:49 08.01.2012 XXXDíky, divoké období 1.pol. 90.let je fascinující. Škoda, že Pacific i Simtek vstoupili do F1 v době, kdy ta heroická doba 19 týmů ve startovní listině už byla pryč a zůstali jen ti silní, v jejichž konkurenci to měl nováček bez tovární podpory beznadějný ...
Když o tom tak přemýšlím, tak mne až do loňska napadá jediný další nový tým bez tovární podpory v F1 - Forti. Všechno ostatní byly buď tovární týmy, týmy s přímou tovární podporou (Stewart) nebo odkoupené a přejmenované stávající týmy. Až Lotus, HRT a Virgin to změnily.-
uzivatel000792
09:50 08.01.2012 XXXForti je tiez dobra kapitola. Najprv s bohatou financnou podporou ale s mizernym autom a potom bez penazi, ale s dobrym autom. Skoda, ze im to nevyslo opacne. Stewart neviem ci mal priamu tovarensku podporu. Viem, ze Jackie Stewart hovoril o tom, ze ziskal az 5-rocnu zmluvu a bez nej by sa do vlastneho timu ani nepustal, ale nevravel o tovarenskej podpore. Navyse na to ani nebol dovod, pretoze timov, ktorym Ford dodaval motor bolo v tej dobe viac a Stewart GP bol velka neznama s rovnakou minulostou pred F1 ako prave Pacific, napriklad.-
api
12:51 08.01.2012 XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel000792
12:55 08.01.2012 XXXNechaj si arogantny ton pre svoju babku. Nikto doteraz nepisal o financnej alebo technickej podpore. A v akej pozicii Stewart bol uz bolo napisane.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek