DISKUZE K ČLÁNKU Pacific a Simtek: Symboly potenciálu a chudoby 1/5

Začarovaný kruh točící se kolem financí a výkonnosti pohltí každého, kdo vstoupí do královské disciplíny motorsportu nepřipraven. Keith Wiggins a Nick Wirth, šéfové týmů Pacific a Simtek, o tom ví své. Jejich snaha prorazit ve světě formule 1 se nesetkala s úspěchem, třebaže se v obou stájích skrýval potenciál konkurenceschopnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pacific a Simtek: Symboly potenciálu a chudoby 1/5

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 09.01.2012 21:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000792 (Hlasovalo 11 lidí) 08.01.2012 12:55
Nechaj si arogantny ton pre svoju babku. 04»
» uzivatel000792 (Hlasovalo 10 lidí) 08.01.2012 09:50
Forti je tiez dobra kapitola. Najprv s bohatou… »
» uzivatel000792 (Hlasovalo 10 lidí) 08.01.2012 14:31
Tak nakoniec nikto nemal pravdu. 04 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hemmis

    XXX
    kdyby byl jen jeden ztech to týmu byl by uspech pravdepodobnější oba týmy se obýraly navzájem o poslední startovní pozice

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      XXX
      Ani ne, zas tak moc soupeři nebyli. Pacific byl o třídu horší. On byl vlastně o třídu horší než úplně všichni, dokonce i to Forti ho na konci sezóny 1995 začalo porážet ...
      Simtek si po počátečních problémech až tak špatně nevedl vzhledem k velikosti týmu, ale bez peněz to zkrátka nejde.

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • hemmis

    XXX
    proč to je na části ??? já bych tech 5 částí přečetl na jednou raz dva . paradoxem je že povinnou četbu nepřečtu ani půl stránky :D

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cevert

    XXX
    výlety do historie zbožňuji, tohle si člověk vždycky rád přečte 04

    + 11 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Díky za tyhle články!Výborné počtení.Konkurence by si měla vzít příklad.Tam si zakládají na drbech a rozhovorech,které nemají žádnou hodnotu.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    XXX
    Tak nakoniec nikto nemal pravdu. 04

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • AleSi

    XXX
    Děkuji za kladné ohlasy. 04 Musím přiznat, že Simtek a Pacific jsou mé oblíbené týmy - a to hlavně díky zmiňované hře Grand Prix 2. 03 Jinak tým Stewart GP neměl přímou tovární podporu, ale Ford byl se Stewartem velmi úzce spjat. Jackie Stewart byl velvyslancem Fordu už do 70. let, testoval všechny osobní vozy, které měly jít na trh atd. Kdybych měl přirovnat spolupráci Stewart GP - Ford k nějakému současnému týmu, byl by to McLaren-Mercedes. Jinak Stewart se dodnes chlubí tím, že jeho tým se NIKDY nedostal do červených čísel.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hemmis

    XXX
    TAK Smokieho musíš brat z rezervou je prostě taková horká hlava . jinak tohle jsou moje oblíbené týmy z roku 94 . kde jsou ty doby kde bylo až 20 týmů Lola Prodrive ti to z f1 myslely vážne vybraly campos a usf1 a jak to dopadlo . mě by předkvalifikace znovu nevadila na start se sice muže dostat jen 26 vozů . alůe zas by byl prostor pro mladé jezdce Cosworth by měl komu dodávat motory . mohly by přijít další výrobci motzorů

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Teď mne ještě napadá, že je hezký, že mimo mnohokrát zmiňované smrti Senny tentokrát přijde řada taky na vzpomínku na Rolanda Ratzenbergera ...

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fararek

    XXX
    Pěkný článek, už se těším na pokračování. Kdo by si chtěl zajezdit se Simtecem nebo Pacificem a má volant, tak na rFactor nedávno vyšel hodně povedený mod F1-SR 1994.

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Nevylučuji, že se mýlím, ale tak se to z té doby pamatuji. Něco naznačuje i velikost loga na kapotě ...
    [odkaz na stránku]

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lotusolog

    XXX
    krásný článek, oceňuji ho moc. Jen tak dál v podobných "výletech" do historie.... 01

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    XXX
    hezký článek. Já si tohle bohužel pamatuji jen z Grand Prix 2. Líbilo se mi to, 28(-2) aut na startu a mezi nimi tyhle malé týmy.

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Díky, divoké období 1.pol. 90.let je fascinující. Škoda, že Pacific i Simtek vstoupili do F1 v době, kdy ta heroická doba 19 týmů ve startovní listině už byla pryč a zůstali jen ti silní, v jejichž konkurenci to měl nováček bez tovární podpory beznadějný ...
    Když o tom tak přemýšlím, tak mne až do loňska napadá jediný další nový tým bez tovární podpory v F1 - Forti. Všechno ostatní byly buď tovární týmy, týmy s přímou tovární podporou (Stewart) nebo odkoupené a přejmenované stávající týmy. Až Lotus, HRT a Virgin to změnily.

    + 13 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      XXX
      Forti je tiez dobra kapitola. Najprv s bohatou financnou podporou ale s mizernym autom a potom bez penazi, ale s dobrym autom. Skoda, ze im to nevyslo opacne. 04 Stewart neviem ci mal priamu tovarensku podporu. Viem, ze Jackie Stewart hovoril o tom, ze ziskal az 5-rocnu zmluvu a bez nej by sa do vlastneho timu ani nepustal, ale nevravel o tovarenskej podpore. Navyse na to ani nebol dovod, pretoze timov, ktorym Ford dodaval motor bolo v tej dobe viac a Stewart GP bol velka neznama s rovnakou minulostou pred F1 ako prave Pacific, napriklad.

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama