DISKUZE K ČLÁNKU Neptejme se, kam F1 kráčí, nýbrž kam dojde
Máme za sebou tři závody nějaké sezóny. Nelze říci ani začátek, ani čtvrtinu, třetinu či polovinu. Tenhle ročník F1 nabízí vlastně pouze dvě jistoty. Ta první, že opět vyhraje Mercedes a druhá, že vše ostatní je krajně nejisté.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Neptejme se, kam F1 kráčí, nýbrž kam dojde
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SergioPÉREZ
09:58 25.07.2020 78.108.157.XXXKdyž jsem z ABCéčka ještě ten den složil model Lotusu72, něco zásadního se mi na něm nezdálo, a taky že jo! v dalším díle vyšla oprava dílů, především jiných kol... Určitě s tou blamáží se musel při slepování modelu F1 setkat i "Odin"
(Checo))-
RoBertino
09:44 26.07.2020 185.63.99.XXXOn ten Lotus měl vícero vad, i když se slepit dal. Zmenšení jedné stránky problém největší a musel se nahonem napravovat. Ale při podrobném zkoumání modelu Papíroví archeologové (www.papirovaarcheologie.cz) zjistili, že nemá správné proporce. Lidově řečeno - "je ňákej zdrclej".-
airwar1939
12:48 26.07.2020 85.158.196.XXXTak jde o to který model Lotusu 72 hodnotíte, jestli ten prapůvodní z ABC, tak ty modely je třeba brát s velkým nadhledem, maloval je člověk se stavebním vzděláním obvykle na základě jen několika špatných fotografií z nevhodných úhlů, takže mu chyběl kvalitní zdroj a také praktické znalosti strojů, takže plno věcí řešil nepatřičně, třeba průchozí osička předních kol přes špici vozu. Ale v době socialismu mu patří díky za tyto modely. Chyba v přípravě tisku je pak pochopitelně věc další.-
-
RoBertino
13:42 27.07.2020 185.63.99.XXXTo je celkem známá věc, že první modely (s výjimkou Ferrari 312 T2) pánové Vyškovský a Blecha tvořili z minima podkladů - ty vůbec první jenom z kreseb designéra Václava Krále. Ten Lotus namaloval docela dobře, ale jak bylo řečeno, pan Vyškovský byl architekt a hlavně, tehdy byl požadavek, aby modely slepily i desetileté děti a rozsah byl maximálně 2 tiskové strany ABC. Vlastně většina prvních modelů byly rarity - Tyrrell 005 je jakýsi mezityp, Ferrari 312 T2 předsezónní prototyp stejně jako Tyrrell P34, takže na tratích vůbec nejezdily. Přesto na nich vyrostla nejen jedna modelářská generace a poprávu na ně nedá dopustit. Vždyť když Martin Stretton, pilot Tyrrellu P34 v seriálu TGP F1 viděl šestikolku z ABC, odmítal uvěřit, že je "completely from paper".-
SergioPÉREZ
16:30 27.07.2020 78.108.157.XXXS FERRARI se mi nedařilo, na mne to bylo složité a titěrné, boční křídla předního spojleru jsem nalepil opačně, a celé jsem to měl upatlané od "načuchaného" kanagomu Tyrell 005 se mi vůbec nelibil, od foto krásného Tyrellu 006 to byla obrovská propast! Nejkrásnější pro mne byl Brabham BT 44B a hlavně Lotus 78! Později jsem si sám k němu z výkresu postavil nádherný wingcar Brabham BT 49c Parmalat od Nelsona Piqueta, u mne jeden z nejhezčích vozů celé historie F1 vůbec! Jo ještě jsem se v útlém věku zapotil při "překreslování" do kostičkovaného sešitu vozu F1 Martini - Tecno,.. tolik čárek, a příček na zádi vozu jsem u dalších už nikdy neviděl.
(Checo))-
odin
18:15 29.07.2020 77.240.103.XXXZdravím a potvrzuji. Skoro všechny problémy jsem měl také. Ještě dodám, že kanagom bylo hrozné lepidlo, které mi lepilo všechno ostatní včetně prstů, jenom ne papírové plošky, které jsem potřeboval slepit.
Ano Lotus 72 z ABC byl proporčně špatný, ale byl to první můj model f1. Bohužel už ho nemám, ale plánuji si ho lípnout až bude čas, jen tak z nostalgie.
Pokud jsi psal o modelech z ABC, pak souhlasím, že Brabham BT44B je snad vůbec nejpovedenější (až na ty barvy tisku), ale Lotus 78 v ABC nevyšel. Vyšel mistrovský Lotus 79. Ale pokud píšeš o vozech, které považuješ za nejkrásnější, pak příliš neoponuji, protože i mně se 78-ička líbí.
Jinak musím podotknout, že RoBertino trochu přehání, zas taková sláva to moje lepení není. Spíše se na těch mých modelech dá vypozorovat "jak šel čas" a možná i nějaké to zlepšení.
-
-
-
-
-
-
syfon
09:28 25.07.2020 78.45.103.XXXje to tak,hlavně jak slyšim toho slovaka Stefan Hajzel,bo jak se jmenuje ,to je super mačo,všechno zna vše vi nejlip ,ve Ferrari by pry nedělal ani zadarmo Kral to aspon řekne tak nějak rozumně ,ale slovak furt rype a s Richtrem si lezou do dupy,jak je Ferrari špatne a bla bla bla......at už jede Mercedes do p... i s Hamiltonem a Štefan taky -
-
jenDalsiTeepack
09:02 25.07.2020 37.188.162.XXXJe-li autor zarytý fanda Ferrari, tak na ten důvod větší škodolibosti a většího strefování oproti jiným týmům prostě nepřijde... -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek