DISKUZE K ČLÁNKU Neptejme se, kam F1 kráčí, nýbrž kam dojde

Máme za sebou tři závody nějaké sezóny. Nelze říci ani začátek, ani čtvrtinu, třetinu či polovinu. Tenhle ročník F1 nabízí vlastně pouze dvě jistoty. Ta první, že opět vyhraje Mercedes a druhá, že vše ostatní je krajně nejisté.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Neptejme se, kam F1 kráčí, nýbrž kam dojde

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 29.07.2020 18:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 8 lidí) 25.07.2020 10:52
S Hamiltonem jako hysterkou co by ambasadorem a… »
» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 25.07.2020 10:53
No Richter, Ajzele a Král to jsou sexperti jedna… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 5 lidé) 25.07.2020 09:58
Když jsem z ABCéčka ještě ten den složil model… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Když už povolit tohle kompletní kopírování z fotografií, tak bych zkrátil seznam možných odkupů. Když jim je málo co všechno si můžou koupit tak ať si teda kopírujou, ale krom motoru sakum prdum!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    S Hamiltonem jako hysterkou co by ambasadorem a polovinou pole s kopiema top týmů daleko nedojdeme

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Když jsem z ABCéčka ještě ten den složil model Lotusu72, něco zásadního se mi na něm nezdálo, a taky že jo! v dalším díle vyšla oprava dílů, především jiných kol... Určitě s tou blamáží se musel při slepování modelu F1 setkat i "Odin" 12
    (Che11co))

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.99.XXX
      On ten Lotus měl vícero vad, i když se slepit dal. Zmenšení jedné stránky problém největší a musel se nahonem napravovat. Ale při podrobném zkoumání modelu Papíroví archeologové (www.papirovaarcheologie.cz) zjistili, že nemá správné proporce. Lidově řečeno - "je ňákej zdrclej". 12

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        85.158.196.XXX
        Tak jde o to který model Lotusu 72 hodnotíte, jestli ten prapůvodní z ABC, tak ty modely je třeba brát s velkým nadhledem, maloval je člověk se stavebním vzděláním obvykle na základě jen několika špatných fotografií z nevhodných úhlů, takže mu chyběl kvalitní zdroj a také praktické znalosti strojů, takže plno věcí řešil nepatřičně, třeba průchozí osička předních kol přes špici vozu. Ale v době socialismu mu patří díky za tyto modely. Chyba v přípravě tisku je pak pochopitelně věc další.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • SergioPÉREZ

          SergioPÉREZ

          78.108.157.XXX
          12 12 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.99.XXX
          To je celkem známá věc, že první modely (s výjimkou Ferrari 312 T2) pánové Vyškovský a Blecha tvořili z minima podkladů - ty vůbec první jenom z kreseb designéra Václava Krále. Ten Lotus namaloval docela dobře, ale jak bylo řečeno, pan Vyškovský byl architekt a hlavně, tehdy byl požadavek, aby modely slepily i desetileté děti a rozsah byl maximálně 2 tiskové strany ABC. Vlastně většina prvních modelů byly rarity - Tyrrell 005 je jakýsi mezityp, Ferrari 312 T2 předsezónní prototyp stejně jako Tyrrell P34, takže na tratích vůbec nejezdily. Přesto na nich vyrostla nejen jedna modelářská generace a poprávu na ně nedá dopustit. Vždyť když Martin Stretton, pilot Tyrrellu P34 v seriálu TGP F1 viděl šestikolku z ABC, odmítal uvěřit, že je "completely from paper".

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            S FERRARI se mi nedařilo, na mne to bylo složité a titěrné, boční křídla předního spojleru jsem nalepil opačně, a celé jsem to měl upatlané od "načuchaného" kanagomu 12 12 12 Tyrell 005 se mi vůbec nelibil, od foto krásného Tyrellu 006 to byla obrovská propast! Nejkrásnější pro mne byl Brabham BT 44B a hlavně Lotus 78! Později jsem si sám k němu z výkresu postavil nádherný wingcar Brabham BT 49c Parmalat od Nelsona Piqueta, u mne jeden z nejhezčích vozů celé historie F1 vůbec! Jo ještě jsem se v útlém věku zapotil při "překreslování" do kostičkovaného sešitu vozu F1 Martini - Tecno,.. tolik čárek, a příček na zádi vozu jsem u dalších už nikdy neviděl.
            (Che11co))

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Zdravím a potvrzuji. Skoro všechny problémy jsem měl také. 03 12 Ještě dodám, že kanagom bylo hrozné lepidlo, které mi lepilo všechno ostatní včetně prstů, jenom ne papírové plošky, které jsem potřeboval slepit. 18
              Ano Lotus 72 z ABC byl proporčně špatný, ale byl to první můj model f1. Bohužel už ho nemám, ale plánuji si ho lípnout až bude čas, jen tak z nostalgie.
              Pokud jsi psal o modelech z ABC, pak souhlasím, že Brabham BT44B je snad vůbec nejpovedenější (až na ty barvy tisku), ale Lotus 78 v ABC nevyšel. Vyšel mistrovský Lotus 79. Ale pokud píšeš o vozech, které považuješ za nejkrásnější, pak příliš neoponuji, protože i mně se 78-ička líbí.
              Jinak musím podotknout, že RoBertino trochu přehání, zas taková sláva to moje lepení není. Spíše se na těch mých modelech dá vypozorovat "jak šel čas" a možná i nějaké to zlepšení.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • syfon

    syfon

    78.45.103.XXX
    je to tak,hlavně jak slyšim toho slovaka Stefan Hajzel,bo jak se jmenuje ,to je super mačo,všechno zna vše vi nejlip ,ve Ferrari by pry nedělal ani zadarmo 18Kral to aspon řekne tak nějak rozumně ,ale slovak furt rype a s Richtrem si lezou do dupy,jak je Ferrari špatne a bla bla bla......at už jede Mercedes do p... i s Hamiltonem a Štefan taky 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.253.XXX
      No Richter, Ajzele a Král to jsou sexperti jedna radost, všechno ví, všechny až já Hama kritizují, nerozeznaji piloty dle helem ani čísel a plácají furt nesmysly

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.162.XXX
    Je-li autor zarytý fanda Ferrari, tak na ten důvod větší škodolibosti a většího strefování oproti jiným týmům prostě nepřijde...

    + 0 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Němý Bobeš

    Němý Bobeš

    5.102.56.XXX
    jo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama