DISKUZE K ČLÁNKU Jak jsou vlastně týmové režie malicherné
Jestli něco hýbalo světem F1 v týdnu po Grand Prix Německa, pak to určitě byly tři body: Vettelova nehoda, týmová režie a prohřešek Lewise Hamiltona. Záhy se však ukázalo, jak nicotné jsou podobné záležitosti proti lidské tragédii...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak jsou vlastně týmové režie malicherné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 8 lidí)
25.07.2018 22:22
Paddock Line ale není a nikdy nebyl zpravodajství… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
airwar1939
21:09 25.07.2018 176.74.141.XXXPřiznám se, že tuhle novinařinu, kdy je člověku podsouván jen jeden správný názor, fakt nemusím. Soudruzi, svět není fakt černobílý.
A stejně tak musím souhlasit s názorem pana Zemana na novináře, byť jinak toho pána fakt nemusím.-
-
airwar1939
21:42 25.07.2018 176.74.141.XXXKdyby to byl Váš soukromý blog, tak Vám právo předkládat Váš názor neberu. Tento server si ale hraje na seriozní zpravodajství, takže by jeho novinář měl být schopen se povznést nad své předsudky a informovat objektivně a pokud nějaká situace nabízí více pohledů, měl by je zmínit všechny, né jen ten, který je mu osobně sympatický.
Zmíním jen tu TR, u Ferrari se podle Vás o ni nejednalo, přitom všichni co Formuli 1 sledujeme víme, že jediná správná strategie v Německu byla jedna zastávka v cca. 25 kole. Ferrari vyměnilo Kimimu pneu v 14 kole proč? Jednoznačná odpověď je aby z něj na novějších pneu udělali zeď která zablokuje postupujícího Hamiltona až bude třeba. Takže Ferrari udělalo z Kimiho dvojku už ve 14 kole, použilo ho pro svou TR, ale to jste jaksi nezmínil.
Naproti tomu Mercedes podle Vás jednoznačně použil špatnou TR... faktem ale je že Bottas se o předjetí pokusil, a neuspěl. Až teprve pak přišla TR. A z toho co víme, neumatiky které měli jak Lewis tak Valteri degradovali o 0,1 sekundy na kolo. Tedy Valteri měl v závěru o 1 sekundu rychlejší pneu, a tak malý rozdíl na předjetí fakt nestačí, což by Vám jisto potvrdil i Vettel, který měl rovněž o 10 kol mladší a tedy o sekundu rychlejší pneu, a ani on předjet Kimiho nedokázal.
Píšete že "Nikde jsem nepsal, že předkládám jediný a definitivní názor." Sorry ale tohle neberu, pokud píšete na seriózním serveru, jako by jste psal svůj blog, nejedná se o seriozní novinařinu. Pak je tedy vhodné na to odkázat přímo v hlavičce článku třeba nadpisem tipu "Pohled Roberta Pavelky".-
Mansell_fan
21:51 25.07.2018 37.188.135.XXXKritizuješ tady jiné za "jediný správný názor" a potom nám tady napíšeš že Kimi stavěl brzo kvůli tomu aby blokoval Hamiltona. Šmitec, hotovka. Jak to víš? Znáš snad detailně strategii Ferrari? Ta jeho brzká zastávka mohla být klidně součástí rozdělení strategie proti Bottasovi který byl hlavní soupeř (nikoliv Hamilton startující z hloubi pole), vyprovokovat Bottase podseknutím také k brzké zastávce aby uhájil druhé místo. Nikdo z nás neví jaký byl plán.-
airwar1939
22:06 25.07.2018 176.74.141.XXXNa první věc je jednoduchá odpověď, já jsem diskutér, mohu tedy předložit jen jednu "pravdu", seriozní novinář by měl zmínit všechny "pravdy".
Ta druhá věc, ano Raikonen mohl sloužit i jako brzda proti Bottasovi, každopádně stal se součástí strategie Ferrari která jasně zněla Seb je jednička, Kimi je dvojka. A stále si trvám na tom, že právě tuhle věc redaktor nezmínil, když nám předložil správnost TR od Ferrari.-
RoBertino
22:18 25.07.2018 46.13.171.XXXVážený diskutére, jako všechny seriózní zpravodajské i specializované servery mají rubriku KOMENTÁŘ, existuje stejný útvar i na F1NEWS.cz a jmenuje se PADDOCK LINE. Psal jsem ho pro jiný web 15 let a poté na vyslovené přání fanoušků pokračuji díky F1NEWS.cz pátým rokem zde. Proto nechápu Vaší kritiku, nejspíš sem tak často nezavítáte a uniká Vám podstata věci. Pokud se Vám tento léty prověřený model nelíbí, bude mít PADDOCK o jednoho čtenáře méně... Víc pro Vás opravdu udělat nemohu-
Mansell_fan
22:25 25.07.2018 37.188.135.XXXZrovna jsem se rozpomínal kdy jsem četl první Paddock Line. Bylo to někdy v roce 2001. Je to vůbec možné že ten čas tak letí? -
airwar1939
22:59 25.07.2018 176.74.141.XXXDěkuji, že jste mě potvrdil můj názor na Vaši osobu.
PS: ne snaha manipulovat s názory čtenářů pomocí neúplných a tendenčních informací se mě opravdu nelíbí, nelibilo se mě to ani za socíku, a nelíbá se mě to ani nyní. -
-
mi88ki
09:33 26.07.2018 217.31.62.XXXJá jsem si článek pozorně přečetl a nenašel jsem tam nic, co by se dalo argumentačně rozporovat. Kdo nevidí to pokrytectví Mercedesu v jejich TR, tak to je jeho problém. Já jsem rád, že na to někdo upozornil.
Stejně tak vidím i neschopnost maršálů měřit všem stejným metrem. Ano i Sebastián udělal pár průšvihů, které mu prošly méně přísněji než jiným, nicméně co se týče Lewise, tak těch jeho napomenutí už bylo. Přitom se v posledním případě jednalo o zcela jasné porušení pravidel a silně pochybuji, že by to třeba takové Perézovi prošlo bez trestu. A to vysvětlení proč tak Lewis učinil, bylo jasně zcela účelové. Přijde mi to, jako by soudce neodsoudil zloděje, protože se přiznal, že byt vykradl proto, aby se měl lépe.
-
-
Mansell_fan
22:22 25.07.2018 37.188.135.XXXPaddock Line ale není a nikdy nebyl zpravodajství. Je to klasický autorský komentář a ten vždycky vyjadřuje názor svého tvůrce.-
-
airwar1939
23:02 25.07.2018 176.74.141.XXXS tím vším naprosto souhlasím, i novinář má právo na svůj názor. Pak by ale měl jasně hned v hlavičce článku uvést, že je to jen jeho názor.-
-
Damon Graham Devereux Hill
04:50 26.07.2018 109.81.210.XXXProc to uvadet v hlavicce kdyz je tu na to cela rubrika
-
-
-
airwar1939
23:17 25.07.2018 176.74.141.XXXJak jsem uvedl už několikrát, jsem jen hloupý čtenář, a pokud se článek jmenuje Paddock Line a server si snaží o seriozní zpravodajství z Formule 1, opravdu jsem nepředpokládal, že zrovna tento článek nemá být seriozním zpravodajstvím.
Pokud tedy tento článek není seriozním zpravodajstvím, ale byl určen primárně k pobavení a zasmání, omlouvám se všem, že jsem to nepochopil.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek