DISKUZE K ČLÁNKU Nedosti konspirací ve světě, už se nám plíží i do F1
Mercedes teprve podruhé v sezóně nestanul na nejvyšším stupni vítězů a hned se kolem celé záležitosti rozpoutala mediální smršť, kterou ještě Hamilton přiživil svými výroky. Položme si otázku, proč se selhání jeho vozu tak masivně probírá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nedosti konspirací ve světě, už se nám plíží i do F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pavel A.
09:24 07.10.2016 94.199.40.XXXPerfektní článek. Jen myslím, že je přehozená kvalita a kvantita.
S tou účastí na některých závodech - ono to tak kdysi fungovalo v šampionátu rallye. Byli jezdci, kteří jezdili jen na sněhu, jiní na šotolině a byli specialisti na jediný závod (Pobřeží slonoviny). Pokud závodů bude 25, budou se "specializovat" nejen fanoušci (už teď sežere hromadu času sledovat tréninky, kvaldu a závod), ale i jezdci, pro které to bude fyzicky téměř nezvládnutelné.-
rock
15:27 07.10.2016 37.188.143.XXXŠpička podle mne vynechávat nebude, protože by jim ty body chyběly v celkovém pořadí.
Pořadatel série si to ještě může pojistit, když
1. stanoví min. počet účastí pro klasifikaci v celkovém pořadí
2. posledních několik závodů oboduje víc, aby jezdci neměli sklony končit sezónu třeba už po 20. závodě
Navíc na týmy budou tlačit jejich sponzoři, kterým se nebude líbit, že by je nereprezenzovala mediálně zajímavá "jednička", ale jenom náhradník...
ad fyzická zvládnutelnost - piloti F1 mají rezervy, o kterých ani netuší. V NASCAR se letos jede 36 (+- tříhodinových) závodů (plus nějaké nemistrovské exhibice) a drtivá většina závodníků to jede všechno. Uznávám, že na cestování je 1000 mil mezi Kansasem a Pennsylvánií míň než lítání okolo světa, ale i to by se dalo ošetřit důslednějším sdružováním závodů do skupin podle lokality (dnešní sekvence Monako-Montreal-Baku by se holt přeorganizovala).
Já netvrdím, že by se mi to líbilo. Za mne je těch 20 horní limit. Ale myslím si, že když ten správný bude chtít, tak to půjde.
-
-
-
RoBertino
17:22 04.10.2016 83.208.82.XXXOn ten poměr nebyl zase tak dramatický ze 123 pokusů jel 96 Grand Prix. Navíc v některých případech sice byl nahlášen, ale nedostal auto nebo v dějišti závodu vůbec nejel. S ohledem na značně volnější poměry, kdy se smlouvy uzavíraly třeba jen na jeden závod nebo se po jednom závodě rušily, to samozřejmě vyznívá docela jinak. Ale takový Graham Hill se "flákal" jen pětkrát a za 18 sezón odjel 175 závodů, takže určitý rozdíl bych tu viděl.-
rock
21:56 04.10.2016 82.117.159.XXXJá měl na mysli právě ty podniky mezi jeho první a poslední GP, kde nebyl snad ani přihlášený, protože neměl s čím. Třeba v letech 1974-5 sice figuroval ve startovní listině "celých" sedmi podniků (a to se v některých nedostal ani na start), ale těch dalších 21 viděl tak leda v TV. A v takové situaci nebyl ani zdaleka poprvé. A když se k tomu přičetly ty, v nichž sice byl přihlášenej, ale z různých důvodů nestartoval... Čas utíkal, roky přibývaly a důchod se blížil... A právě s tím Hillem by ta jeho dlouhověkost byla docela dobře srovnatelná.-
RoBertino
23:01 04.10.2016 83.208.82.XXXAmonovy roky 1973-1975 byly jednou velkou katastrofou. Dost se tomu věnuji ve své publikaci, která se snad objeví - 1973 trápení s Tecnem, kdy doplatil na vnitřní rozpory, o rok později martyrium s vlastní konstrukcí, a když pochopil, že tudy cesta nevede, nebylo už nikde místo. Takže z možných 44 Grand Prix startoval jen v deseti (dalších pět závodů se nekvalifikoval nebo nestartoval).
-
-
-
-
Ligier
13:21 05.10.2016 176.74.128.XXXOpravdu? Zajímavý, pamatuji právě v roce 1986, že po GP Anglie měl být Laffite nej veterán co se týče počtu GP, ale těžce havaroval a nikdy už se nevrátil, proto se zasekl na 176 a tehdy se uvádělo, že má stejně jak Hill. Jako jeho velký fanoušek jsem těžce nesl, že Hilla nepřekonal, když už mu nevyšel titul v 79, 81 ...
-
-
RoBertino
17:32 05.10.2016 83.208.82.XXXNěkdy je s odjetými závody potíž. Byly sem tam závody, kdy nebyly uznány, pokud člověk havaroval nebo odpadl na startu. I já měl za to, že Hill má na svém kontě 176 GP, ale oficiální statistiky hovoří jinou řečí. Laffite měl k titulu rozhodně blíž v roce 1981, v devětasedmdesátém to byla po velice slibném začátku spíš teorie. Ostatně rok 1979 podrobně zpracovávám, tak to mohu posoudit.
-
-
-
-
-
hixaxon
19:51 04.10.2016 89.176.140.XXXKonspiracím zdar
Já pořád nevím, zda je vyvoleným ROS nebo HAM.
Na druhou stranu, lidský mozek je pověstný svou schopností hledat vzory (a tedy konspirace), kde žádné nejsou. A třeba tak je celý aktuální rok u Mercedesu bez jakéhokoli zásahu.
Co já vím, já dělám do včel.-
tom11
08:03 05.10.2016 77.48.94.XXXtak bacha, ať tě nep(v)opíchají
co se vyvolení Ros nebo Ham týká, tak bych řekl, že pokud bude někdo vyvolený, tak to bude Ham ( už jenom z těch důvodů, co zmiňuje Coulthard ), ale technika si postavila hlavu a udělala jim ( zatím ) čáru přes rozpočet.......-
odin
18:49 12.10.2016 77.240.103.XXXA já si zase myslím, že oba piloti mohou spolu závodit. A možná Mergl trochu více dopřává Rosbergovi. Hamiltonovi "splnili" jeho sen vyrovnat se Sennovi a teď splácejí Rosbergovi to, o co ho v minulosti "okradli". (Prosím, aby to Mike17 nebral tak doslova.)
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek