DISKUZE K ČLÁNKU Kvjatův zločin a trest. Bez Dostojevského
Pokud někdo tvrdil, že se musí stát v F1 nějaký malér, aby se ledy hnuly, Grand Prix Ruska mu v tomhle případě vyšla maximálně vstříc. Ale zase jenom částečně, pokud bychom odmysleli kontroverzní následky, prožili bychom u obrazovek nepříliš dramatickou podívanou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvjatův zločin a trest. Bez Dostojevského
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001983
19:48 07.05.2016 93.99.5.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
uzivatel001983
08:42 08.05.2016 93.99.5.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
jumpman
10:50 08.05.2016 178.255.168.XXXvždyť on ten ústup probíhal, nemyslím si, že pokud by nezemřel tak by ještě bojoval o titul. Uvědom si, že na schumachera ztrácel 30 bodů a byl i za hillem a toho dostala do hry FIA, když zakázala schumacherovi startovat ve 3 VC za nesrovnalosti v použitém palivu (do té doby bezprecedentní rozhodnutí)
Další věcí byla sennova snaha být v nejlepším týmu s nejlepším vozem... Zkrátka on by chtěl (motivací byl ten titul navíc u prosta), ale už ho mladí vlčáci dostihli, stejně jako schumachera, když se rozhodl vrátit...-
-
-
rock
14:56 08.05.2016 82.117.159.XXXCo měl průběžný bodový stav sezóny 1994 společného se Sennovou výkonností? Williams ze začátku sezóny 1994 nebylo vítězný auto a stejně Senna vyhrál všechny tři kvaldy, do kterých nastoupil, týmovýho kolegu v nich porážel rozdílem třídy. Ve všech třech závodech bojoval o vítězství a přinejmenším druhý a možná i třetí nedokončil z cizího zavinění.
Netuším, v čem ten ústup měl spočívat. Body nejsou všechno, tehdy byl podle mne na vrcholu svých schopností. Rychlost ještě neztratil, ale už byl -občas- schopný přemýšlet.-
jumpman
17:23 08.05.2016 178.255.168.XXXno, dostával od schumachera, kterej jezdil s 8válcem, jehož původ lze vysledovat až k chapmanovu lotusu, takže bych pomlčel o tom, že nebyl williams v 94 vítězné auto. Ono je potřeba sundat růžové brýle, které si většina fanoušků nasadí, jak slyší jméno senna...-
rock
20:11 08.05.2016 82.117.159.XXXJá fandil Prostovi, pro Sennu růžový brýle rozhodně nemám.
Když budeš hledat, dopátráš se toho, že původní FW16 byl strašná bedna kytu, se sklony přecházet bez výstrahy od nedotáčivosti k přetáčivosti, nestabilní při brzdění. To proto, že u Williamsu se v minulých letech příliš soustředili na aktivní odpružení a nechali si odejít mágy přes tradiční tlumiče, takže ze začátku fest tápali. Větší úpravy představili až po Imole.
Motor není všechno.
btw mimo to, že u Benettonu se naopak nastavení podvozku povedlo už od začátku, tak je tam pořád ta otázka kontroly trakce, která na Schumacherově autě prostě byla, ačkoliv být neměla. Samozřejmě, Flavio je vyhlášený poctivec, takže můžeme věřit jeho tvrzení, že se nepoužívala... -
Alfred
07:49 09.05.2016 78.41.168.XXXKdyž dokázal tehdy ještě v posledním závodě bojovat o titul Hill,tak nevidím jediný důvod proč by o něj neměl bojovat Senna, který si v kvaldách dával všechny k snídani...Hilla a Šumáka nevyjímaje.
Četl jsem tady v diskuzích lecos, ale tohle je vážně něco..
btw, krom kontroly trakce která neměla v Šumákově B194 co pohledávat bych dal do pozornosti i laborování Benettonu s tlakem tankovacího zařízení (samozřejmě zapovězeného) a z toho plynoucího kratšího času stráveného v pitu...třeba v Brazílii se Šumák před Sennu dostal nejspíš právě díky o hodně kratší zastávce....víš, ono se to má tak, z tabulek na wiki bys schopnosti jezdce hodnotit opravdu neměl...to by byl na ústupu dle letošních výsledků i Hamilton s Vettelem, což bude asi blbost, ne?
Senna tehdy vyhrál všechny tři kvaldy a ani v závodech si nevedl špatně:
V Brazílii do zastávek vedl, v momentu odstoupení ztrácel na Šumáka 5-6 vteřin, kdežto Hill coby třetí v pořadí rovnou celé kolo
V Aidě Sennu sestřelil hned po startu v první zatáčce Häkkinen
Na Imole jezdil do fatální bouračky jako druhý v prořadí...
tak jakýpak ústup?-
RoBertino
11:00 09.05.2016 83.208.82.XXXAlfréde, dovolím si něco malých korekcí, které je třeba pro komplexnější pochopení uvést. Tak především - Senna v Imole až do své fatální bouračky jezdil jako první v pořadí právě před Schumacherem. Dále pak v Brazílii v druhé polovině Schumachera dost stahoval, otázkou ale samozřejmě je, jestli by se do konce přiblížil natolik, aby ho zdolal. To je jen věc názoru.
Ohledně boje Hilla do posledního závodu. Nechci nijak šampionát znevažovat, ale jsou tu čtyři okolnosti - Velká Británie, Belgie, Itálie a Portugalsko. V Anglii byl Schumi druhý, ale kvůli předjetí Hilla v zahřívacím kole diskvalifikován. V Belgii první, ale kvůli tlustší desce na podvozku diskvalifikován. A ve zbylých dvou závodech kvůli trestu FIA nenastoupil. Nechci polemizovat o pádnosti trestu nebo zda byl spravedlivý a dostatečný - jen chci upozornit, že Schumacher měl o čtyři závody "méně", proto ho D. Hill mohl mít v Austrálii ještě na dostřel.-
Alfred
11:30 09.05.2016 78.41.168.XXXDík za opravu, spřesto doufám, že to ohledně konkurenceschopnosti Sennu nehraje žádnou roli... jestli se poroučel do závodních nebes z prvního, nebo druhého místa. Jen jsem chtěl poukázat na to, že Hill, bojoval do posledního závodu o titul a to v těch třech kvaldách/závodech byl za Sennou o parník...a ono snad stačilo jen jedno kdyby (to, že Senna nebourá a závodí celou sezonu) a ne překopávat celý šampionát...páč by jsme třeba mohli dospět i k tomu, že Schumacher měl nakonec těch penalizací méně než jich měl dostat - přes zakázanou trakční kontrolu, nepovolenou úpravu tankovacího zařízení a tak dále. Kupř. za předjetí Hilla snad v zahřívacím kole?, nerespektování rozhodnutí stewardů a nadměrné opotřebení kluzné desky byly snad exaktně uvedeny výše trestů hned v pravidlech, tudíž nechápu ani tu zmínku o možné polemice, zvlášť od někoho kdo se tady vermomocí dožadoval dodržování pravidla o tlaku v pneu, které byly přitom na vůz nasazeny s požehnáním iniciátora, který si zmíněný tlak na promotérovi vyžádal. Možná to je tím, kdo se proti pravidlům proviní, že ano. Vettel si vesele jezdí s uvolněným kolem, je obdarován zakázaným info a žádný článek plný rozhořčení jsem tady nenašel.-
RoBertino
12:52 09.05.2016 83.208.82.XXXOsobně si myslím, že jestli někdo na začátku zahřívacího kola předjede pilota na pozici před sebou a pak se za něj zase zařadí, tak je následná černá vlajka (v tomto případě penalizace 5stop & go) nesmysl - o žádnou výhodu nešlo, ale nemohl jsem se zbavit pocitu, že si někdo řekl, že se závod tak trochu zdramatizuje. Leč v pravidlech to tak bylo a ta se musí dodržovat. Schumi pak dostal dva závody distanc kvůli tomu, že na černou vlajku dostatečně rychle nereagoval, což byla ale záležitost týmu, který v tu chvíli zkoušel trest ukecat a trvalo jim to déle než ona tři kola, kdy musí pilot penalizaci absolvovat. Ale to jsou pouze informace, co se dělo - polemizovat o smyslu a oprávněnosti těchto nařízení by bylo na jinou diskuzi. Sennova pozice v San Marinu před fatální nehodou nemá s výkonností opravdu nic společného, jen upozornění na fakta.
-
-
-
-
-
-
uzivatel000792
17:00 09.05.2016 195.212.29.XXXNa Schumachera stracal 20 bodov a za Hillom bol preto, lebo v prvych dvoch pretekoch nebodoval kvoli odstupeniu.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek