DISKUZE K ČLÁNKU Dalo Maďarsko dostatečný důvod k jásotu?
Maďarská Grand Prix nám uzavřela pomyslně i de facto první polovinu šampionátu. Týmy nyní na dva týdny zamknou svá království a piloti se budou věnovat odpočinkově dovolenkovým programům. Než všechno zase začne v belgickém Spa.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dalo Maďarsko dostatečný důvod k jásotu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Adi
14:45 03.08.2015 176.74.130.XXXÚvahové a spekulativní články na tento web patří, o tom žádná, jen v tomto článku to vnímám jako snahu vnutit čtenáři názor, že se musí stát plno náhod, aby se na to dalo koukat a jak málo vlastně stačí k tomu, aby to byla nuda... nuda to byla vždy když jeden tým dával ostatním kolo (Mclaren - Honda, 1988), když někdo moc dominoval. Nemyslím si, že to byly zajímavější závody, byly jiné, bylo víc poruch, nebylo to tak profesionální a piloti nebyli tak strojoví, bylo těžší formuli ovládat, ale nebylo tolik strategie, nebylo plno tlačítek navíc, nebylo rádio, takže opět spekulace - Opravdu by byl Hamilton nebo Alonso horší pilot než Senna, kdyby měli pouze 3 pedály a volant bez tlačítek, kdyby se mohli na 100% soustředit jen a pouze na apex a na průjezd zatáčky? Byl by Senna stejně dobrý, kdyby mu sice odpadl pedál a klasické řazení, ale x krát za závod by musel měnit svůj styl podle toho, jak se to zrovna hodí strategii a x krát za kolo něco nastavovat neustále na volantu za takřka neustálé rádiové komunikace?... Nostalgie nám dovoluje odpouštět, časem zapomínáme to špatné a v hlavě si držíme to dobré a je to přirozené, nikdo si nechce pamatovat špatné věci (možná proto si lidstvo historii stále opakuje). Váš článek začal dobře. Kdyby byla více rozvedena spekulace, proč se maďarům podařilo urpořádat GP F1 a nám ne, bylo by to ještě zajímavější (klidně bych více zabředl do naší tehdejší / sviňské politiky), víc se rozpovídat o historii a stavbě Hungaroringu, třeba zhodnotit, jaký závod na něm byl za těch 30 let nejlepší, takto si zaspekulovat, nepřemýšlel bych o tom, proč letošní závod mohla být nuda, to evokuje (dle reakcí) škarohlídství... ale nechci, aby to vypadalo jako nějaké rady. F1 milujete celý život a o její historii víte mnoho, zajímal by mě článek o tom, jak to bylo při VC Itálie 1967... to bylo totiž ještě hodně dávno předtím, než jsem se narodil. Z vašich příkladů si dobře pamatuji pouze Belgii 1998, tam to byl za první zatáčkou (díky mohu pouze karbonový / uhlíkový / kovový) masakr... Každopádně se opravuji - článek nebyl zbytečný, jen ve mě nenaplnil potenciál, který jsem v něm po prvních 2 odstavcích viděl.
-
-
-
Ligier
10:39 03.08.2015 88.103.97.XXXRoBertino prosím nepiš pořád kdy byla první (vlastně druhá) GP MLR... Dycky se zděsím, že jsem tam byl a je to tak dlouho :-( ;-) Safra za ty roky si stějně jen pamatuju smyk Arnouxe na Ligieru, to, že se Laffite krátce před tím rozsekal a nestartoval, což mne dodnes mrzí, překvapivě ječivý motory (turbo), překvapivě malý auta ve skutečnosti a krásný BMW K1 na kterých přijeli v noci borci z SRN... Jo a děsivou cestu Karosou a výbornou jazykovou vybavenost prodavačů na okruhu :-D-
RoBertino
11:04 03.08.2015 83.208.82.XXXLigi, mám stejné pocity, vidím jako dneska, jak s otlačeným zadkem sleduju René Arnouxe na startovním roštu při předstartovní proceduře... I odpoledne se starými sluchátky Tesla s náušníky a urvaným konektorem, což se s ohledem na rámus motorů ukázalo jako prozřetelné řešení. Svět jde kupředu, dívejme se na to tak, co všechno jsme už zažili... :-)
-
-
rock
09:22 03.08.2015 37.188.135.XXXPod tenhle paddock line bych se klidně podepsal (teda kdybych byl schopnej ho sepsat), s autorem naprosto nestandardně souhlasím snad ve všech nadhozených myšlenkách a názorech.
btw útok rozzuřených vos jsem na závodech zažil taky; akorát ne při běhu, ale na MTB -
jako
08:06 03.08.2015 89.233.183.XXXDobry clanek...me se v celku libil..Ale mam dotaz na redakci jestli vyjdou clanky s rozborem souboju tymovych kolegu a napriklad i postradam rozbor o pitstopech..Bylo to zde jeste v tydnu po kazdem zavode ,ale letos uz to nebylo po jednom zavode a ted znovu po Madarsku ,tak to postradam :)-
-
-
tom11
20:14 03.08.2015 193.86.205.XXXno, je pravda, že jeho sáhodlouhé komentáře naprosto k čemukoliv by mu dnes, při zvýšeném množství článků, které jsou tady zveřejňovány, zabraly několikanásobně času víc, než dříve ale o legraci bylo postaráno a v poslední době jsem s ním snad i dvakrát či třikrát souhlasil !!!
-
-
-
uzivatel001402
08:01 03.08.2015 85.70.70.XXXLetošní VC Maďarska dala dostatečný důvod k jásotu. Odpovím za sebe na otázku v titulku článku. VC Bahrajnu 2014 a VC Maďarska 2015 bylo to nejlepší, co nová hybridní formule může nabídnout světu. Hledat pihy na kráse je úplně zbytečné. Závod to byl povedený, platí však nadále, že F1 má svoje závažné problémy a ty přetrvávají. Paddock Line je fenomén, pokaždé se na nový článek těším. Nyní jsem však trochu zklamaný především tónem článku. Podle mě se letos totiž jela nejlepší VC Maďarska ve její historii, byla napínavá od začátku až do konce. Už když jsem viděl, jak se obě Ferrari vysouvají ze závěsu za Mercedesy do čela závodu jsem věděl, že tentokrát to bude dobrý ročník, protože začíná dobře. RoBertino zapomněl si na mladého Csabu Kesjára, kterého odborná veřejnost v Maďarsku pasovala na budoucího pilota F1. Dokonce se tuším v roce 1986 svezl v autě F1 týmu Zakspeed, ale to byla spíše marketingová akce k propagaci domácího závodu než oficiální testování. Bohužel jeho talent vyhasl v roce 1988 na okruhu Norisring při závodě F3.-
RoBertino
09:13 03.08.2015 83.208.82.XXXNe, Murrayi, na Csabu jsem opravdu nezapomněl, ale protože jsem ho vzpomínal prakticky v každém Paddocku, tak jsem dlouho váhal, jestli to udělat i teď. Chápu, že to bylo naposledy před nějakou dobou, ale nechci se neustále opakovat. Ale to neznamená, že na jednoho z nejtalentovanějších pilotů našich jižních sousedů, Csabu (1962-1988) zapomeneme. Jenom oprava, zkoušel na Hungaroringu vůz F1 nikoli v roce 1986, ale o rok později, po skončení závodu. -
uzivatel000635
11:50 03.08.2015 88.101.0.XXXMurrayi, v článku je jasně napsáno, že letošní závod byl dobrý, ale jen díky souhře náhod a ty jsou následně taxativně vypsány (pokud se v Maďarsku nepřihodí něco nepředvídatelného, tak je to nuda vždy - to je holý fakt). Článek je výborný, tón je zcela totožný s jinými Robertovými texty. Robertův encyklopedický rozbor doplněný občas více, občas méně humorným podtextem se vždy drží historických faktů a souvislostí. Někomu se to líbí, někomu ne, ale obsahově je to vždy perfektní.-
Alfred
14:28 03.08.2015 78.41.168.XXXNo jo, jenže závod, ve kterém jde všechno dle předpokladů bude nudný bez ohledu na lokaci okruhu i dataci závodu. Kdyby jsme chtěli taxativně vypisovat důvody pro které byl ten který závod zajímavý, tak kolik myslíte že by jste z 1000 odjetých závodů našel takových, které by bez okolností podobných těm z letošního Maďarska byly zajímavé natolik, aby na nich autor článku nechal alespoň jednu nit suchou?
Co se týče okruhu v Maďarsku, tak první dekádu od 1986 se tam předjíždělo víc než třeba ve Spa, Monze nebo Imole a i později, kdy to bylo hlavně koncem 90. let opravdu bída, tak se tam na dráze událo pravidelně více než na Suzuce a to jsou všechno z dnešního pohledu klasické tratě o které žádný fanda nechce přijít.
-
-
-
NrteP
07:24 03.08.2015 193.86.88.XXXSolidní článek. Já ještě přidám svůj názor na zahajovací "pietní" ceremoniál.
Mě to přišlo jako zbytečně teatrální gesto.U mě zbudilo dojem, že šlo o to, aby si někdo dokázal, že truchlí také a musí to veřejně předvádět. Tím spíš, že nutí ostatní se do toho zapojit podle uřčených not. Ano, je to tragédie. Ale proklamovat to tímto způsobem mi přišlo až nedůstojné. Prostá minuta ticha by byla důstojnější. Vím, že na to bude hodně oponentních názorů, ale tady by méně znamenalo více.-
Adi
11:13 03.08.2015 176.74.130.XXXAbsolutně nesouhlasím...tato situace nebyla nahraná, Massa tam Bianchiho otce a matku spontánně přizval, aby jim dal najevo, že jejich syn patřil do velké rodiny F1. Celá F1 vznikla jako soudržnost jedné velké rodiny, piloti zastavovali u svých kamarádu a mnohdy jim zachánili život, tito lidé se v tom kolotoči stále pohybuji a tento duch přetrvá i přes to, že je to dnes extrémně zmedializovaná a komerční záležitost... uctění památky Julese před závodem ve mě samozřejmě vyvolaly emoce, ale taktéž mě utvrdili v tom, že sportovní duch F1 stále žije.-
NrteP
13:17 03.08.2015 193.86.88.XXXJe to věc názoru. Já osobně raději vyslovím upřímnou soustrast bokem všeho dění a v anonymitě a je mi jedno, že o tom nikdo další neví. Ono se stává už bulvárním zbožím i počasí, natož takováto bolestivá událost. Připadlo mi to jako povinné rozpatlávání jedné bolestivé tragédie před TV kamerami jako předehry show zvané F1. Mě to lidské nepřišlo a bolest pozůstalým to asi nezmírnilo. Myslím, že pokorná minuta ticha a následné zaburácení motorů by bylo důstojnou vzpomínkou a rozloučením přímo na závodní dráze. Toto jsem chtěl jenom říct. Nic víc.-
Adi
14:23 03.08.2015 176.74.130.XXXSouhlasím, je to věc názoru. Já věřím, že stejně jako si válečný hrdina zaslouží pohřeb se všemi státními poctami a za mediálního zájmu, tak si i celosvětově známy pilot F1 zaslouží víc než vyslovení upřímné soustrasti někde v ústraní. U známých lidí to nikdy nepujde bez určité komečnosti, to chápeme oba (sám si napsal, že minutu ticha na roštu si zasloužil). To, že se kolem Julesovi přilby vzali piloti a jeho rodiče kolem ramen bylo pouze zintenzivnění minuty ticha, nic teatrálního... například úvodní show před startem NASCAR v USA je podstatně teatrálnější záležitost a jestli pokládáš pietní akt před VC Maďarska za přehraný, co bys potom musel říkat o takovém Daleovi Earnhardovi seniorovi a jeho smrti na trati. Byl to veliký závodník a v americe to prožívali opravdu hodně. Vím, že amici si na emoce potrpí, ale tam i roky poté vždy ve 3. kole závodu (měl číslo 3) drželi minutu ticha a závodníci to kolo vlastně nezávodili...
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek