DISKUZE K ČLÁNKU Věděli jste, proč jezdí Bottas se 77, Hamilton má 44 a Cunoda s 22? Něco málo o startovních číslech

Sezóna 2022 je definitivně minulostí a ještě se k ní nějaký ten týden budeme vracet. Zatímco piloti už pilně testují a chystají se na rok 2023, čtenářům F1NEWS.cz se dostává první posezónní ohlédnutí, ovšem tentokrát v trochu jiném hávu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Věděli jste, proč jezdí Bottas se 77, Hamilton má 44 a Cunoda s 22? Něco málo o startovních číslech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 27.11.2022 16:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 24.11.2022 14:16
No, já bych dodal šťastný. Kolik zdravých a… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 23.11.2022 20:59
Jak u Tsunody to přesně nevím, ale Jenson který… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 24.11.2022 23:07
No, a proč mám u nicku 11 já, o tom v článku není… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    85.160.68.XXX
    A když už jsme u těch čísel, největší frajer byl Maldonado: ze čtyřiceti výskytů No.13 v závodech F1 ho měl na autě 38x právě on.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    85.160.68.XXX
    ad Sainz: Když kouknete na fotky Sainze staršího z jeho Subaru éry, kterak má na dveřích č. 5 (startovní třeba na Katalánské rally 1995), na kapotě 555 (sponzor) a na SPZ L 555 REP, tak ona se ta 55 pro juniora vysloveně nabízela.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    85.160.68.XXX
    ad 88 - není náhodou od příští sezóny volná? Kubica už dlouho nezávodil...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    No, a proč mám u nicku 11 já, o tom v článku není ani slovo... 05
    18 18 18

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Já jsem zatím na chuť těm volitelným číslům zatím nepřišel...holt jsem konzervativní.

    F1 není fotbal a nebo hokej...auta jednoho týmu by měla mít dvě po sobě jdoucí čísla. Nerozhodný jsem jestli ten úplně starý systém...a to že k výměně čísel vždy došlo pouze u mistra světa a nebo pozdější že čísla byla přidělována podle pořadí v PK.

    Z poslední dekády se mi pak ještě nelíbí to že Hamilton jako šampion nejezdil s číslem jedna...chápu že má svoje číslo...ale svým způsobem je to neúcta k tomu co znamená být mistrem světa F1. V tomhle úplně opačně na mě působí Verstappen...ten se k tomu postavil jako že je to ta největší pocta mít na autě jedničku...být šampionem.

    V minulosti (kdy měnili číslo jen u mistra světa) si pamatuju jen jednu unikátní záležitost...Nigell Mansell a jeho slavná "červená pětka"...myslím že to nebylo přímo o číslu 5 (to on vlastně nemohl ovlivnit že tohle číslo dostane), ale to jak tu pětku udělal červenou...to bylo podle mě velmi originální.
    V této souvislosti bych ještě podotkl jeden fakt k helmám pilotů...mě fascinuje ta starší doba kdy piloti vymýšleli barevný desing svých přileb...a mě to i po mnoha letech přijde fascinující...třeba legendární přilba Ayrtona Senny...ten desing byl jednoduchý, ale vyjadřoval individualitu pilota...a vzhledem k tomu že piloti ten základní desing měnili jen minimálně...podle přilby se dal pilot v kokpitu krásně poznat.
    Současné přilby jsou přeplácané...a móda měnit desing skoro závod od závodu už mi je úplně cizí...podle mě ta osobitost a poznávací znamení toho kterého pilota zmizelo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      85.160.68.XXX
      ad přilby:
      A to je změna designu v průběhu sezóny zakázaná (myslím, že je povolená jedna změna nebo snad změna na jeden konkrétní závod).

      Jinak teda souhlasím, pilot měl svůj design, který v průběhu kariéry procházel třeba jen jemnou evolucí a ten design měl často svůj příběh. Pak tradice začala trošku slábnout a do kopru to poslal tuším Vettel, když v jedné ze svých mistrovských sezón měnil design na každý závod...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Jak zpíval Bob Dylan (a jeho písničku interpretovali třeba Peter, Paul & Mary) - The Times They Are a-Changing. Bohužel to platí bezezbytku a dávno už neplatí, co říkal Clay Regazzoni: "Přilba je jako erb rytíře, barvy jeho rodu." Souhlasím, že minimálně v F1 by měl mít design neměnný jen s minimem zásahů.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Nejkrásnější je bejt vždy první v cíli a první na konci sezóny. A nejdůležitější ? Být zdravej a spokojenej. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernanda Alonsa čeká přestup do dalšího týmu

Alonso bude u Aston Martinu zářit, předpovídá Briatore

Mattia Binotto

Je po spekulacích: Binotto končí ve funkci šéfa Ferrari

Ross Brawn na pódiu s Lewisem Hamiltonem, Kimim Raikkonenem a Sebastianem Vettelem po GP Maďarska 2017

Legenda Formule 1 potvrzuje svůj odchod

Lance Stroll a Guanyu Zhou ve vzájemném duelu v Brazílii

Stejný počet bodů, velký rozdíl v penězích. Šéf Alfy Romeo o těsném vítězství nad Aston Martinem

Vettel, Sebastian

Kdo by mohl nahradit Helmuta Marka? Odborný poradce už má kandidáta

Fernando Alonso a Esteban Ocon - závod na Imole

Dozvuky rivality? Zklamal mě, říká Ocon o Alonsovi

Mattia Binotto - jsou jeho dny v pozici šéfa Ferrari sečteny?

Houpe se pod Binottem definitivně židle? Ferrari zatím lehce mlží

Esteban Ocon v Mexiku před McLarenem

Gasly je rychlejší než Piastri, myslí si šéf Alpine

Daniel Ricciardo a Max Verstappen na tiskovce po kvalifikaci v Mexiku

Je to definitivní: Ricciardo podepsal s Red Bullem

První jízda Fernanda Alonsa s Aston Martinem

Alonso po testu popisuje své první dojmy z Aston Martinu a motoru Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama