DISKUZE K ČLÁNKU Návrat k zatrolené sezóně
Většina z nás určitě poznala chvíle, kdy se nic nedaří, technika stávkuje a bohužel občas dorazí i nějaký zdravotní problém. To poslední - ťuk ťuk na dřevěnou destičku - zatím slouží, zato PC mi uchystalo nemilé vánoční překvapení. Hned po monsieurovi Masim.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Návrat k zatrolené sezóně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasovalo 9 lidí)
01.02.2022 12:20
Je tu hezký názor, kdyby se Latifi vysekal o kolo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
17:13 31.01.2022 185.149.130.XXX
Pro mne je dohoda všech, opakuji VŠECH nad regulemi.
Masi se vykašlal na bezpečností procedury tak, že k žádnému nebezpečí dojít nemohlo. Nikdo z těch co pustil nebyl a ani nemohl být dojet a ti 3 vzadu nikoho nehrožovali. Není co formulovat.
Masi se vykašlal na bezpečností procedury tak, že k žádnému nebezpečí dojít nemohlo. Nikdo z těch co pustil nebyl a ani nemohl být dojet a ti 3 vzadu nikoho nehrožovali. Není co formulovat.
Ferda
16:36 31.01.2022 46.47.176.XXX
Já jsem přesvědčený, že by stačilo se zeptat kdejakého komisaře motokár na regionální úrovni a ten by světu dokázal vysvětlit velice přesně, že Masi velice zásadně pravidla porušil.
Taktéž nesouhlasím, že je Masi nepostradatelný. I kdejaký komisař Fiesta Cupu by odvedl svou práci mnohem odborněji, než MM. A možná by to lépe dokázala i Marilyn Monroe.
Taktéž nesouhlasím, že je Masi nepostradatelný. I kdejaký komisař Fiesta Cupu by odvedl svou práci mnohem odborněji, než MM. A možná by to lépe dokázala i Marilyn Monroe.
RoBertino
16:24 31.01.2022 185.63.97.XXX
Jen bych ještě dodal - pravidla by měla být nastavená tak, aby všichni věděli, co si dotyčná osoba s využitím čehokoli může dovolit. To jest měla by tam být klauzule - a doposud není - že závodní ředitel může měnit veškerá pravidla podle svého subjektivního názoru. Protože to Masi udělal. Docela by mě zajímalo, komu by se taková varianta líbila, když by všichni měli jedinou jistotu, že nemají nic jistého...
RoBertino
16:19 31.01.2022 185.63.97.XXX
Jak jsem uvedl, byla to dvě křídla stupňovitě za sebou. Ferrari dokonce po několika letech při vzpomínkách na Pironiho uvedl, že šlo od počátku o snahu poukázat na díry v pravidlech - tehdy šlo především o doplňování "provozních kapalin", díky čemuž se čachrovalo s minimální hmotností. Pravda, doplatil na to Gilles ztrátou třetího místa, ale bohužel mu to s ohledem na události budoucí mohlo být celkem jedno.
jumpman
16:16 31.01.2022 178.255.168.XXX
Na základě čeho by tu pit zavřel? To je na ještě větší vodě. Ano, nejférovější řešení byla stopka, ale znáš to na kdyby se nehraje, byl pod tlakem a rozhodl jak rozhodl...
Hlavní teď je, jestli se k tomu postaví FIA čelem, odolá vydírání ze strany mercedesu a nastolí průhledné regule. O nějakém odvolání masiho ať potom rozhoduje s klidnou hlavou a ne pod nátlakem mercedesu
Hlavní teď je, jestli se k tomu postaví FIA čelem, odolá vydírání ze strany mercedesu a nastolí průhledné regule. O nějakém odvolání masiho ať potom rozhoduje s klidnou hlavou a ne pod nátlakem mercedesu
jumpman
16:11 31.01.2022 178.255.168.XXX
tenkrát ale nešlo o šedou zónu, ale o vyjádření nesmyslnosti tehdejších pravidel. On totiž robertino neuvedl tu informaci celou, místo zadního spojleru namontovali dva přední, které se překrývaly tak, že výsledná šířka byla těch 2,4m...
Situs
16:02 31.01.2022 88.101.227.XXX
Z důvodu bezpečnosti musel počkat až bude mít signál že je čistá trať, pak pokud chce pustit jezdce okolo je tam procedura, tu kvůli bezpečnosti určitě nezkrátil Respektive on ji vlastně vůbec nepoužil, to by musel dát vzkaz který je přesně dán a to všem lapovaným vozům, on ale dal jiný nápis a ještě jen vybraným. Svévole. On to restartovat šanci měl ale ne s 48.12, mohl ho vynechat ale udělal z toho úplný paskvil.
Když to teď čtu tak ono se tam i definuje jak se má chovat jezdec který je právě daným příkazem pouštěn do stejného kola pod SC, tím že Masi dal jiný příkaz než je uveden ale vyvstává otázka jak se teda jezdec měl chovat, protože když neplatí 48.12 tak jezdec když předjel SC tak už teda nemusel vynaložit veškeré úsilí aby ostatní dojel? Mohl by tam špuntovat SC nebo Hama na restartu? Proč ne? Masi z toho udělal vlastní bramboračku a nebylo to kvůli bezpečnosti, to je jistý.
Když to teď čtu tak ono se tam i definuje jak se má chovat jezdec který je právě daným příkazem pouštěn do stejného kola pod SC, tím že Masi dal jiný příkaz než je uveden ale vyvstává otázka jak se teda jezdec měl chovat, protože když neplatí 48.12 tak jezdec když předjel SC tak už teda nemusel vynaložit veškeré úsilí aby ostatní dojel? Mohl by tam špuntovat SC nebo Hama na restartu? Proč ne? Masi z toho udělal vlastní bramboračku a nebylo to kvůli bezpečnosti, to je jistý.
Situs
15:39 31.01.2022 88.101.227.XXX
No tajná dohoda s Ferrari, nebo nevysvetlení Brazílie kdy všichni (včetně jezdců) kladli otázky zda teda můžou takto zatáčku bránit atd. S Alonsem spory jak s limity tak bránění v kvalifikaci, nebo přejdejí v závodě. Vždy je rozhodnutí správné a tak k tomu všichni z FIA přistupují, což je při jejich (ne)konzistenci nesmysl a je občas nutné to při rozhodnutí přiznat. Oni ale ani Brazílii za chybu nikdy nepřiznali, při tom obhájit že se to ani nevyšetřovalo by to fakt chtělo
GRAHAM
15:38 31.01.2022 88.103.238.XXX
To si přiznám, že nejsem. To beru jako svoji slabinu., ale pozor jen v hejtech. Jakmile dojde k realnému řešení situace, kde jde o spravedlnost, uznám že to tak je a jdu od toho. Nejdu slovičkařit a kroutit se na nesmyslu, co je mimo realitu a jen proto aby neprohrál diskuzní souboj.
Prostě mně RB jako tým není sympatický. Ale pozor, jako tým a co dokázali je uznávám.
Problém to není, ptej se i jinde. Nikdo nejsme neomilní a i já se občas mohu splést. To je v pohodě.
Pořád věřím, že to Masi neudělal schválně. A to ho lidsky u mne "omlouvá". Já jsem člověk, který je proto, aby člověk mohl své chyby napravit a ne aby byl upálen. To je špatně. Otázka je, zda by pak zase pod tlakem se nebál opálit Mercedes. Proto musí být tato pozice vymyšlena jinak a na více osob a pravidla upřesněna.
Prostě mně RB jako tým není sympatický. Ale pozor, jako tým a co dokázali je uznávám.
Problém to není, ptej se i jinde. Nikdo nejsme neomilní a i já se občas mohu splést. To je v pohodě.
Pořád věřím, že to Masi neudělal schválně. A to ho lidsky u mne "omlouvá". Já jsem člověk, který je proto, aby člověk mohl své chyby napravit a ne aby byl upálen. To je špatně. Otázka je, zda by pak zase pod tlakem se nebál opálit Mercedes. Proto musí být tato pozice vymyšlena jinak a na více osob a pravidla upřesněna.
Situs
15:34 31.01.2022 88.101.227.XXX
Ty víš že konkrétní věci se o tom nikdy nepsali, jsou to krásná líbezná slova chceme končit pod zelenou vlajkou a nechme je závodit, avšak pravidla jsou pravidla. Víš moc dobře že kdyby se dohodli že Masi může používat 15.3 aby se v případě SC na konci vykašlal na bezpečnostní procedury tak nevím jak by to chtěli zformulovat ale hlavně, už by jsme to dávno do detailu znali.
Aktuálně
Nadcházející závod 30.6.2024
GP Rakouska71 kol (306.452 km)
Spielberg
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- Kvalifikace (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (12:30 - 13:30)
- 1. Závod (16:30)
-
Neděle
- 2. Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek