DISKUZE K ČLÁNKU Návrat k zatrolené sezóně

Většina z nás určitě poznala chvíle, kdy se nic nedaří, technika stávkuje a bohužel občas dorazí i nějaký zdravotní problém. To poslední - ťuk ťuk na dřevěnou destičku - zatím slouží, zato PC mi uchystalo nemilé vánoční překvapení. Hned po monsieurovi Masim.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Návrat k zatrolené sezóně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 345, poslední 07.02.2022 15:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 9 lidí) 01.02.2022 12:20
Je tu hezký názor, kdyby se Latifi vysekal o kolo… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 01.02.2022 13:41
Jistě, když mu nestačí místo ani pro sebe znamená… »
» Lotusolog (Hlasovali 5 lidé) 31.01.2022 19:02
Perfektní shrnutí sezóny a statistik. Nenapsal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ještě by v tom mohl sedět Binotto. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pro mne je dohoda všech, opakuji VŠECH nad regulemi.
Masi se vykašlal na bezpečností procedury tak, že k žádnému nebezpečí dojít nemohlo. Nikdo z těch co pustil nebyl a ani nemohl být dojet a ti 3 vzadu nikoho nehrožovali. Není co formulovat.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01
Tak kdyby v tom seděl Vettel nebo Max, jistě by to tajná dohoda byla.
12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Já jsem přesvědčený, že by stačilo se zeptat kdejakého komisaře motokár na regionální úrovni a ten by světu dokázal vysvětlit velice přesně, že Masi velice zásadně pravidla porušil.
Taktéž nesouhlasím, že je Masi nepostradatelný. I kdejaký komisař Fiesta Cupu by odvedl svou práci mnohem odborněji, než MM. A možná by to lépe dokázala i Marilyn Monroe.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Ano, tím by vlastně pravidla měla začínat. Závodní ředitel může měnit veškerá pravidla podle svého subjektivního názoru a z jakéhokoliv důvodu 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Jako původem strojař mám o mechanice velice slušnou představu ještě dnes. Mě jen tak nějaká sci-fi představa neoblbne.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Jen bych ještě dodal - pravidla by měla být nastavená tak, aby všichni věděli, co si dotyčná osoba s využitím čehokoli může dovolit. To jest měla by tam být klauzule - a doposud není - že závodní ředitel může měnit veškerá pravidla podle svého subjektivního názoru. Protože to Masi udělal. Docela by mě zajímalo, komu by se taková varianta líbila, když by všichni měli jedinou jistotu, že nemají nic jistého...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak to auto mělo hlavně mnohem horší výkon než se standartním křídlem 18 když sem to viděl, tak jsem se smál až sem se za břicho popadal 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Chápu, že by se Ti to moc líbilo, ale ta špinavá šmouha o které si namlouváš, že je to odřenina byla v místě které odporovalo všem fyzikálním zákonům.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ne, měli říct že to bylo pružné a že je to proti pravidlům. Výsledek ale byl zpomalení mercedesu v dalším závodě a ticho po pěšině... Někdo by to mohl nazvat tajnou dohodou 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Jak jsem uvedl, byla to dvě křídla stupňovitě za sebou. Ferrari dokonce po několika letech při vzpomínkách na Pironiho uvedl, že šlo od počátku o snahu poukázat na díry v pravidlech - tehdy šlo především o doplňování "provozních kapalin", díky čemuž se čachrovalo s minimální hmotností. Pravda, doplatil na to Gilles ztrátou třetího místa, ale bohužel mu to s ohledem na události budoucí mohlo být celkem jedno. 02

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Na základě čeho by tu pit zavřel? To je na ještě větší vodě. Ano, nejférovější řešení byla stopka, ale znáš to na kdyby se nehraje, byl pod tlakem a rozhodl jak rozhodl...
Hlavní teď je, jestli se k tomu postaví FIA čelem, odolá vydírání ze strany mercedesu a nastolí průhledné regule. O nějakém odvolání masiho ať potom rozhoduje s klidnou hlavou a ne pod nátlakem mercedesu

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Myslíš, že se ta špinavá šmouha dala změřit mincířem? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
stejně jako vysvětlení co našli při inspekci zadního křídla mercedesu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tenkrát ale nešlo o šedou zónu, ale o vyjádření nesmyslnosti tehdejších pravidel. On totiž robertino neuvedl tu informaci celou, místo zadního spojleru namontovali dva přední, které se překrývaly tak, že výsledná šířka byla těch 2,4m...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Z důvodu bezpečnosti musel počkat až bude mít signál že je čistá trať, pak pokud chce pustit jezdce okolo je tam procedura, tu kvůli bezpečnosti určitě nezkrátil 11 Respektive on ji vlastně vůbec nepoužil, to by musel dát vzkaz který je přesně dán a to všem lapovaným vozům, on ale dal jiný nápis a ještě jen vybraným. Svévole. On to restartovat šanci měl ale ne s 48.12, mohl ho vynechat ale udělal z toho úplný paskvil.

Když to teď čtu tak ono se tam i definuje jak se má chovat jezdec který je právě daným příkazem pouštěn do stejného kola pod SC, tím že Masi dal jiný příkaz než je uveden ale vyvstává otázka jak se teda jezdec měl chovat, protože když neplatí 48.12 tak jezdec když předjel SC tak už teda nemusel vynaložit veškeré úsilí aby ostatní dojel? Mohl by tam špuntovat SC nebo Hama na restartu? Proč ne? Masi z toho udělal vlastní bramboračku a nebylo to kvůli bezpečnosti, to je jistý.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
No tajná dohoda s Ferrari, nebo nevysvetlení Brazílie kdy všichni (včetně jezdců) kladli otázky zda teda můžou takto zatáčku bránit atd. S Alonsem spory jak s limity tak bránění v kvalifikaci, nebo přejdejí v závodě. Vždy je rozhodnutí správné a tak k tomu všichni z FIA přistupují, což je při jejich (ne)konzistenci nesmysl a je občas nutné to při rozhodnutí přiznat. Oni ale ani Brazílii za chybu nikdy nepřiznali, při tom obhájit že se to ani nevyšetřovalo by to fakt chtělo 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.238.XXX
To si přiznám, že nejsem. To beru jako svoji slabinu., ale pozor jen v hejtech. Jakmile dojde k realnému řešení situace, kde jde o spravedlnost, uznám že to tak je a jdu od toho. Nejdu slovičkařit a kroutit se na nesmyslu, co je mimo realitu a jen proto aby neprohrál diskuzní souboj.

Prostě mně RB jako tým není sympatický. Ale pozor, jako tým a co dokázali je uznávám.

Problém to není, ptej se i jinde. Nikdo nejsme neomilní a i já se občas mohu splést. To je v pohodě.
Pořád věřím, že to Masi neudělal schválně. 11 A to ho lidsky u mne "omlouvá". Já jsem člověk, který je proto, aby člověk mohl své chyby napravit a ne aby byl upálen. To je špatně. Otázka je, zda by pak zase pod tlakem se nebál opálit Mercedes. Proto musí být tato pozice vymyšlena jinak a na více osob a pravidla upřesněna.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Ty víš že konkrétní věci se o tom nikdy nepsali, jsou to krásná líbezná slova chceme končit pod zelenou vlajkou a nechme je závodit, avšak pravidla jsou pravidla. Víš moc dobře že kdyby se dohodli že Masi může používat 15.3 aby se v případě SC na konci vykašlal na bezpečnostní procedury tak nevím jak by to chtěli zformulovat ale hlavně, už by jsme to dávno do detailu znali.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama