DISKUZE K ČLÁNKU Zajde souboj o titul mistra světa za hranu? Pokud už se tak nestalo...

Jako mnozí jiní píšící komentáře na různých webech bych i já chtěl dnešní Paddock pojmout osobněji. Nejen po stránce názorové. Žijeme ve společnosti, v níž bychom měli svá stanoviska konfrontovat, dělit se o ně a vyměňovat si argumenty. Neboť komunikace je jednou z nejdůležitějších forem, které máme k dispozici.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zajde souboj o titul mistra světa za hranu? Pokud už se tak nestalo...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 18.11.2021 13:21 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Jestli Mateschitz odejde protože mu nenechají jeho jezdce jezdit na prasáka tak by se na to měli připravit, protože nevěřím že zjevné přehlížení takových způsobů závodění by mohlo dlouhodobě uspět a být přínosem pro sport.

    Na druhou stranu myslím že to tu psal Graham, oni mu to spočítají, ale až už o nic nepůjde 17

    Nepochybuji že praktiky mimo trať které nejsou vidět jsou velkým humusem, ale žádám trochu spravedlnosti alespoň na té trati.

    + 7 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.230.XXX
      Rozhodují lidé a ty jsou pod tlakem a do budoucna mají taky své zájmy, mají strach (mohou mít) něco rozhodnout, protože logicky jednoho potěší a druhého naštvou. Ne každý má "koule" že mu to je jedno a padni komu padni. Vždy jedni mu vynadají a druzí pochvalí. A kdo by chtěl aby mu někdo nadával....

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Lidi, co mají permanentní strach, bych vůbec nepouštěl k ničemu. Zvláště s obavou, že někoho naštvou. Ta je v podstatě všudypřítomná. Nemohl bych napsat jediný článek (jen abych náhodou někoho nenaštval), nemohl bych udělat žádné rozhodnutí ve sportu, v lékařství, ve vědě, v politice, nikde! Nejde o to mít "koule" (což je zrovna přirovnání, které mě ohromně štve), ale stát si za svým a být přesvědčen, že v rámci daných pravidel, nařízení a předpisů jednám správně. Vždyť by za těchto okolností nemohl vlézt žádný pilot do auta, co kdyby měl strach, že naštve své fanoušky??? Cokoliv dělám a konfrontuji to ať s miliardovými davy nebo jedincem, vždy někoho můžu naštvat. Grahame, nezlobte se, ale tahle omluva odpovědných lidí je jedním z nejstrašnějších alibismů, jaké jsem kdy četl.

        + 6 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.161.XXX
      Ale podívej, že ta chtíč vstoupit do F1 je třeba teď Andretti řeší možnou spolupráci s Alpinou a postoj FIA? nechceme tam týmy za každou cenu, tak to je prostě přístup jak pojď na mě z boku

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        To jako že bych neměl vyžadovat hodnotu jejich práce nebo jak jsi to přesně myslel? 12 Nikdo je nenutí tam chodit rozhodovat, očekávám že svým úsudkem tam jdou přispět ne se někam schovat.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.230.XXX
          Tak to prr....někde píšu že je omlouvám, já jen konstatoval že to tak dost často je a nejen v F1. Rozhodoval jste někde nějaký zápas, utkaní sport. Znáte ten tlak, manipulace a věci kolem toho? Viditelně ne....já to neomlouvám, jen konstatuji. Ono jinak by se to nedělo že....takže je potřeba chápat psany text. 11 To jste všichni chytrý, ale proč to není jak chcete a vám jasný není. Jenom se tomu divíte... Podal jsem vysvětlení....a umět číst neznamená chát psaný text, nezlobte se na mně. Kdyby jste něco jen tušil o psychlogii....pár pacientů sem taky chodí.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.230.XXX
          Ale jasný, že to tak je, jak pišeš.....já napsal jen proč to tak dost často není a rozhodně jsem nevyjmenoval všechno. 12 Hledáte idealní svět...dejte vědět kluci, pošli svíčky. 11

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        Myslím že problém je na straně FIA, která pro jednotlivé situace nedokázala nastavit jednoznačná pravidla kde je hranice kdy to už není akceptovatelné, a bude následovat trest. FIA doposud hlásala že každá situace se posuzuje individuálně, a to je důsledek současného stavu.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.230.XXX
          Je jasný, že těch věcí proč to rozhodování nefunguje je více. Není to jeden příběh...to je seriál. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            RoBertino

            185.63.97.XXX
            Ale ano, rozhodoval a ne jednou. A zažil dost situací, kdy mi jedna strana tleskala a druhá mně chtěla dát přes hubu. Takže viditelně ano... vím, co to je a taky vím, že kdo na to nemá, tak ať to nedělá. Co mi bude platné, že budu ležet na operačním stole a doktor, který mě bude operovat, se pod tlakem sesype a udělá ze mě doživotního mrzáka. Budu konstatovat? To sotva. Pro vysvětlenou - stejně jako Odin nejsem, zdůrazňuji NEJSEM ani zavilý nepřítel Verstappena či Hamiltona, ani jejich nekritický fanoušek. Jediné, co chci, aby bylo rozhodování konzistentní, odborné a obhajitelné. Co se psychologie týče, studoval jsem ji pět let, takže o ní taky něco vím. Takže konstatuji, neomlouvám: ať odpovědné funkce zastávají lidé beze strachu, že někomu ublíží, vědomí si faktu, že svým rozhodnutím jednu stranu nenadchnou - a nebudou tomu alibisticky předcházet tím, že budou pro smích stranám oběma.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          185.63.97.XXX
          Dokud bude FIA zastávat přístup "hlavně určitou část lidí nenaštvat", tak budou problémy pořád. V téhle souvislosti se mi vybavil názor zajímavé postavy píšící o F1, Edmunda "Edy" Koukala, dobrého přítele Heinze Prüllera. Ten v roce 1976 tvrdil, že v F1 existuje mafie, dohlížející na tom, aby dlouhodobě nedominoval jeden tým. Třeba se opět probírá k životu. 13

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.230.XXX
            To mne bylo jasný, jak to myslíte. Ale prostě lidský faktor tam hraje zásadní roli.... jednu situaci 10 lidí vidi zcela jinak.Neomlouvám, kostatuji. Lidské chyby pod tlakem lidé prostě dělají. Pak tady mohu vyjmenovat dalších 100 ingrediencí....paradoxně nejlépe jsou na tom ohledně "tlaku" psychopati, jenomže.... prostě je co vylepšovat, 100% to ale nikdy nebude, tak to prostě je. Musí vyškolit ten správný personal, nastavit benchmarky co a jak se trestá a bude. 04

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            88.103.225.XXX
            GRAHAMe promiň, ale to, co předvádí komisaři a FIA v poslední době zdaleka ideální svět není. To není ani normální svět, který bychom rádi měli. Ani to neumím pojmenovat. Je to alibismus, nebo lumpárna?
            A to fakt omlouvat ani tolerovat nemíním.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.230.XXX
              Ale vždyť já taky ne. Pojmenujte příčiny...těch zájmů je tam tolik...na prvním místě jsou peníze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.230.XXX
            Ano ubezpečuji Vás že problémy budou pořád. Někdy menší a někdy větší.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.101.227.XXX
        To že to chce více týmů říkám už dlouho 17

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          88.103.225.XXX
          Tohle mě dokáže namíchnout. Co chceš školit a nastavovat??? Snad je současnými pravidly jasně dané, že měnit stopu při bránění pozice lze pouze jednou. Čili to, co předvedl Verstappen bylo jednoznačně trestatelné podle současných pravidel, současnými komisaři vyškolenými současnými školiteli. CO NA TOM CHCEŠ UPRAVOVAT???
          Jediný problém je, že komisaři a slavná FIA nejsou ochotni se řídit a postupovat podle vlastních pravidel.
          A situaci mohlou posoudit a potrestat i zpětně. Však se to letos také už stalo. Tak o co jde?
          Vysvětlivky co a jak se trestá nikdo nepotřebuje. Jestliže pravidla jasně stanoví, že změna směru jízdy při obraně pozice je možná pouze jedinkrát, pak nikdo nepotřebuje vysvětlení, že kličkování je od teď zakázané. Ale Verstappen za to ještě trestán nebude, protože to platí až od vydání vysvětlivek. Takhle se omlouvaly prohřešky Vettela.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          88.103.225.XXX
          Však to Robert taky více-méně píše v článku.
          A ne jen peníze, ale i hrozba odchodu dvou stájí. Dále vydírání, které podle mne RedBullíčkům a Ferrari jde velmi dobře.
          Současná F1 se dostala do slepé uličky a neví kudy ven. Na jedné straně zvyšují počet závodů až za hranici možností. Na druhé straně nebudou mít, kdo by to jezdil. A kecy o tom, že je to královna motosportu a kdo na to nemá, tam nepatří, jsou liché. Protože to spěje do situace, kdy na to nebude mít téměř nikdo a zájem o to se tam dostat, bude také jedna velká nula.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.230.XXX
            Upravit na tom chci aby Verstappena potrestali 12 12 12

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              88.103.225.XXX
              11Jo, tak v tom jsme za jedno. 18
              Já s tvými názory mám občas problém. Tak trochu mi připadá, "jako by pod jedním nickem diskutovalo více lidí s různými názory" (jsi pro mne dost nečitelný) 03.
              Ale možná jde jen o nešťasně formulovaný psaný text. (Já to tak mám občas také, že chci nějak vyjádřit myšlenku a pak zjistím, že se to, co jsem napsal, dá vyložit i jinak). 03

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                88.103.230.XXX
                Jo tak to je....víš já někdy fakt naivně věřím že to chyba člověka., to že něco udělá špatně. Úmysl v tom nehledám, přemyšlím "naivně" jinak. A on to dost často umysl je. Bohužel. Dost často je ale jednodušší, dotyčný prostě rozhodovat neumí.

                Ta nečitelnost je občas v tom, že to beru i jako zábavu a někdy člověk napíše provokaci. Člověk už ví, co na koho platí. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  88.103.225.XXX
                  Víš, jsou chyby a "chyby".
                  V současné velice sofistikované formuli 1, kde i komisaři mají přístup k videím z celé tratě, k on board záznamům ze všech kokpitů, k telemetrickým datům, prostě ke všemu možnému je rozhodnutí, které popírá nastavená pravidla pro mne nepochopitelné a bez jakýchkoliv konspirací, nepřijatelné. Proto se tu dost často vyhrazuji proti snahám o omlouvání práce komisařů a FIA.
                  Kdysi jsi tu napsal, že situace je třeba vnímat v kontextu té doby. A teď se snažíš kontext současné doby vytěsnit... 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            K tomuto se přidám jedním příslovím, které říká, že hlupáci jsou velice důležití, protože bez nich by ti chytří nikdy nevynikli.
            Stejné je to s bohatými týmy. Bez chudobných týmů, ale asi mnohem větších srdcařů by F1 stála za psí štěk a bohatce by taky velice brzy přestala bavit.
            Ono bohatce mnohdy F1 nebaví ani když vyhrávají. Třeba letošní Honda je toho jasným důkazem. Taky odchází téměř v nejlepším.
            Proto si vážme lidových týmů-srdcařů a mějme společně radost z každého jejích úspěchů mnohem více, než těch, kteří si úspěch můžou i koupit.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama