DISKUZE K ČLÁNKU Zajde souboj o titul mistra světa za hranu? Pokud už se tak nestalo...

Jako mnozí jiní píšící komentáře na různých webech bych i já chtěl dnešní Paddock pojmout osobněji. Nejen po stránce názorové. Žijeme ve společnosti, v níž bychom měli svá stanoviska konfrontovat, dělit se o ně a vyměňovat si argumenty. Neboť komunikace je jednou z nejdůležitějších forem, které máme k dispozici.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zajde souboj o titul mistra světa za hranu? Pokud už se tak nestalo...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 18.11.2021 13:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 17.11.2021 11:54
Jestli Mateschitz odejde protože mu nenechají… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 17.11.2021 11:10
Jé, konečně zase Paddock. Tyto články čtu raději,… »
» RoBertino (Hlasovalo 6 lidí) 17.11.2021 13:18
Lidi, co mají permanentní strach, bych vůbec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Výborný článek se super názory.
Za mne velký 01! 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.161.XXX
Přijde mi to jako s limitama tratě - někde se hrotí, někde vubec. Vettel 2011 a 2012 získal v Indii PP stylem, že 80% času byl za bílou čárou všema 4 kolama a co přišlo za trest? ano správně, žádnej

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
K tomuto se přidám jedním příslovím, které říká, že hlupáci jsou velice důležití, protože bez nich by ti chytří nikdy nevynikli.
Stejné je to s bohatými týmy. Bez chudobných týmů, ale asi mnohem větších srdcařů by F1 stála za psí štěk a bohatce by taky velice brzy přestala bavit.
Ono bohatce mnohdy F1 nebaví ani když vyhrávají. Třeba letošní Honda je toho jasným důkazem. Taky odchází téměř v nejlepším.
Proto si vážme lidových týmů-srdcařů a mějme společně radost z každého jejích úspěchů mnohem více, než těch, kteří si úspěch můžou i koupit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.161.XXX
Jak? už to to bylo zmíněno a psal jsem to i já. Jejich (ne)trestání RB a Verstappena oproti jiným. Psal jsem to tu několikrát, ale Monako 2010, kdy FIA řekla, že RB má nelegální podlahu a přesto jim dovolila odjet s tím závode, kde získali double (Alovi chyběli 3b na konci, takže si domysli ty následky) tomu jasně ukazují. Ano nebylo to v době, kdy nečím hrozili a o to horší to je. Co se týče tomu domluvení motorů, tak co tu obhajuješ? Obchod má nějaké pravidla, jestli ten kontrakt zrušíš, tak nic nedostaneš, proč by se pak někdo měl slitovat? Za svý rozhodnutí musíš nést odpovědnost a zase tu ve prosěch RB zasahovalo vedení F1.

Co se týče tématu nových týmů, tak je to jednoduchý. Zase musíš nést odpovědnost za svý kroky a pokud máš nějaký projekt a věříš tomu, připravíš ho, tak proč by si nemohl uspět? Teď se bude řešit otázka promyšlenosti projektů? vždyť je to směšný. Co se týče B týmů, tak to chce žít v reálném světě Davide, vem si FI. To byl noname tým, který měl i ke středu pole daleko a jak se dokázali vypracovat? a co se z nich loni stalo? růžovej Mercedes a to chceš? to byla ta ukázka zkaženosti B týmů a tohle já jakou fanoušek vidět fakt nechci. Jasně, nebude o titul jezdit 5 týmů, ale kdy v historii tak o to 5 týmů jelo? mě postačí, když každý tým pojede za sebe a svý zájmy a bude dělat pro to maximu, o tom to soupeření přece je.

No však se mají trestat všichni, na tom se shodneme. Jenže postoj FIA je, že tohle nedělá, nedělala a očividně dělat nebude ..

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.225.XXX
Víš, jsou chyby a "chyby".
V současné velice sofistikované formuli 1, kde i komisaři mají přístup k videím z celé tratě, k on board záznamům ze všech kokpitů, k telemetrickým datům, prostě ke všemu možnému je rozhodnutí, které popírá nastavená pravidla pro mne nepochopitelné a bez jakýchkoliv konspirací, nepřijatelné. Proto se tu dost často vyhrazuji proti snahám o omlouvání práce komisařů a FIA.
Kdysi jsi tu napsal, že situace je třeba vnímat v kontextu té doby. A teď se snažíš kontext současné doby vytěsnit... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Tohle blokování vytlačením byl ale megalevel, nestačila mu při vytlačení ani trať a mezi něj a vozovku by se vešla ještě celá další silnice. Ham tam před zatáčkou už byl velkým dílem před Maxem. Co by mělo být omluvou nebo co na tom zpochybňovat?

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Já psal, že to může být chyba....né že je to chyba 18

Ale jak už jsem psal, je vlastně dobře že vznikla tahle kontroverze. Třeba při příštím vytlačování budeme argumentačně na stejné lodi, že by se tohle mělo trestat 13

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Si tady všichni pochlebujete, potřebujete názorovou opozici jako sůl. 13

Řekni mi o tom jak se FIA zalekla odchodu a proto nějak reagovala? Myslíš jako zmrazení motorů, které by stejně nastalo? Myslíš pravidlo o tom, že nikdo nemůže zůstat bez motorů, kdy tohle RB využil jen na přechodnou dobu aby přešel na Hondu a pak už nikdy víc? Co to je oproti tomu, jak si Renault a Mercedes diktovali podmínky pro turbo motory? Pravidla, která poznamenala celou éru F1? Mercedes očividně věděl co dělá, protože už nějakou dobu před nasazením turbo motorů se proslýchalo jak jsou napřed.

Nové týmy. No vidíš, nové týmy bez partnerů nejsou životaschopné. V ideálním světě by byl každý tým samostatný ale my nežijeme v ideálním světě. Já v tom osobně nevidím problém, protože ty týmy mezi sebou normálně závodí a je víc místa pro nadějné nováčky. A ano pořád jsou platiči ale pamatuješ si jak fungoval Sauber před intervencí Ferrari? Jak podepsali tuším 6 jezdců na sezonu aby měli víc peněz?
Ano, B týmy nebudou soupeřit se svými matkami ale tohle prostě naráží na naivní představu, že by vůbec mohli. Chce to žít v realitě, kluci.
A že FIA nastavuje špatně podmínky pro vstup? A kde máš jistotu, že by Andretiho tým byl životaschopný? F1 je úplně něco jiného než Americké série.

Jinak k incidentu napíšu co už jsem tu psal. Osobně bych Maxe potrestal, nicméně stejně tak x vytlačování v minulosti, které taky nebyly potrestané. A to je právě ten problém. Buď trestej všechno a nebo se na to vykašli úplně 04

Pane jo, tak dlouhej příspěvek....jsem na sebe hrdý 14

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.230.XXX
Jo tak to je....víš já někdy fakt naivně věřím že to chyba člověka., to že něco udělá špatně. Úmysl v tom nehledám, přemyšlím "naivně" jinak. A on to dost často umysl je. Bohužel. Dost často je ale jednodušší, dotyčný prostě rozhodovat neumí.

Ta nečitelnost je občas v tom, že to beru i jako zábavu a někdy člověk napíše provokaci. Člověk už ví, co na koho platí. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
Jen chyba? Tak ještě že se Mercedes odvolal a tu chybu napravěj že? Tak uvidíme 14

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.225.XXX
11Jo, tak v tom jsme za jedno. 18
Já s tvými názory mám občas problém. Tak trochu mi připadá, "jako by pod jedním nickem diskutovalo více lidí s různými názory" (jsi pro mne dost nečitelný) 03.
Ale možná jde jen o nešťasně formulovaný psaný text. (Já to tak mám občas také, že chci nějak vyjádřit myšlenku a pak zjistím, že se to, co jsem napsal, dá vyložit i jinak). 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Základ každé správné konspirace je ten, že všechno má svůj řád, všechno je řízeno.
No a já jako anticonspiration tvrdím, že nemusí být nutně všechno perfektně řízeno.
Zkráceně, někdo ve všem vidí záměr, přitom to může být jen chyba (proto jsem argumentoval, proč je výhodnější Maxe opentlit )

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

88.103.230.XXX
Upravit na tom chci aby Verstappena potrestali 12 12 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.225.XXX
Máme tu po delší době zase sezónu, která slibuje napětí a boj o titul až do samého závěru. Já, jakožto "nestraný" fanoušek (protože nefandím ani jednomu z aspirantů) se potřebuji nějak "stotožnit" a příjmout vítěze, ve smyslu "sláva vítězům a čest poraženým". Ale po takto vedeném boji se zatím můžu "stotožnit" jen s vítězstvím Hamiltona. A o cti poraženého Verstappena raději pomlčet. V případě, že to dopedne opačně a zvítězí Max, tak se stotožňovat nemohu vůbec. ..
A to nejsme zdaleka na konci seriálu. Ještě zbývají tři závody, kdy si i Lewis může svůj kredit natolik zhoršit, že se nebude s kým stotožňovat. 03
Toliko k boji obou.
Ale nad tím bojem a jeho férovostí dohlíží FIA a její komisaři, kteří musí trestat prohřešky proti pravidlům. A celý svět vidí, že se to neděje a že si komisaři vybírají, co a koho potrestají. A na pravidla nehledí. 02
Ale z takovéhoto boje vzešlého mistra světa já neuznávám a do budoucna uznávat nehodlám. Proto jsou u mě jména Senna a Schumacher na indexu, i když se na index dostala vinou komisařů a FIA.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.225.XXX
Však to Robert taky více-méně píše v článku.
A ne jen peníze, ale i hrozba odchodu dvou stájí. Dále vydírání, které podle mne RedBullíčkům a Ferrari jde velmi dobře.
Současná F1 se dostala do slepé uličky a neví kudy ven. Na jedné straně zvyšují počet závodů až za hranici možností. Na druhé straně nebudou mít, kdo by to jezdil. A kecy o tom, že je to královna motosportu a kdo na to nemá, tam nepatří, jsou liché. Protože to spěje do situace, kdy na to nebude mít téměř nikdo a zájem o to se tam dostat, bude také jedna velká nula.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.161.XXX
To víš, já své trvzení na něčem zakládám a ne jen na svém přesvědčení

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.161.XXX
Proč by se od tebe očekávala opozice? se do toho stavíě sám 13

Co se týče tématu odchodu, tak tu bylo na stole i to u Ferrari, ale všichni věděli, že je to trapná hra, která k ničemu nevedla. U RB a s tím i AT se vedení F1 zaleklo, že by to mohlo nastat a FIA to samozřejmě brala v určitý potaz a už to je za mě špatně. Měli jsme tu v minulé dekádě téma nových týmů v F1, kde Virgin + Caterham + HRT neměli jakýkoliv nárok se ani po čase přibližovat středu pole a pak tu přišel model Haas - Ferrari, který hned vzbudil rozruch a spoustu kritiky. Na to FIA přišla, že Haas nedělá nic zlého a začalo formování B týmů, FIA reagovala tak, že to začala omezovat (protiřečení si) a zároveň řekla, že jsou přísnější podmínky pro vstup do F1. Jenže ty přísnější podmínky jsou i částečně směšné, že třeba Andretti musel jít cestou zkusit koupit Sauber, tak kde to jsme? FIA očividně ani neví jak nastavit parametry společně s vedením F1, aby do F1 ohl přijít nový tým, který bude do 5 let kolem středu pole a to je velký problém.

Co se týče toho závodního incidentu, tak bych to jednoznačně trestal, protože se nám tu jinak vytvoří prostředí, kde to začne se ukazovat ve vícero případech a to už zavání prostě za hranu pravidel. Vzpomeň si na bránění Verstappena 2016, kdy se hybal v brzdné zoně - vytvořilo se na to i pravidlo, které i tak často se neuplatňovalo, proč? viděli jsme jak to dopadlo v Baku 2018 a to je přesně ten moment, kdy to nějak projde 3x,4x a po 5 už ne a může to dopadnout opravdu ošklivě. FIA a komisaři mají dodržovat pravidla u všech stejně, protože se z toho stává politická scéna ala ČR, kde ti co mají být trestáni, tak nejsou a naopak

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

88.103.225.XXX
Tohle mě dokáže namíchnout. Co chceš školit a nastavovat??? Snad je současnými pravidly jasně dané, že měnit stopu při bránění pozice lze pouze jednou. Čili to, co předvedl Verstappen bylo jednoznačně trestatelné podle současných pravidel, současnými komisaři vyškolenými současnými školiteli. CO NA TOM CHCEŠ UPRAVOVAT???
Jediný problém je, že komisaři a slavná FIA nejsou ochotni se řídit a postupovat podle vlastních pravidel.
A situaci mohlou posoudit a potrestat i zpětně. Však se to letos také už stalo. Tak o co jde?
Vysvětlivky co a jak se trestá nikdo nepotřebuje. Jestliže pravidla jasně stanoví, že změna směru jízdy při obraně pozice je možná pouze jedinkrát, pak nikdo nepotřebuje vysvětlení, že kličkování je od teď zakázané. Ale Verstappen za to ještě trestán nebude, protože to platí až od vydání vysvětlivek. Takhle se omlouvaly prohřešky Vettela.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.101.227.XXX
To že to chce více týmů říkám už dlouho 17

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama