DISKUZE K ČLÁNKU Verstappena jsme nepodrazili, hájí se Red Bull po GP Monaka

Debaty o tom, zda Ferrari zvolilo svou týmovou jedničku zabraly tolik místa, že se poněkud pozapomnělo na obdobný případ v týmu Red Bull (čehož si ovšem všimlo několik našich diskutujících). Podle týmové odezvy byl Holanďan poučen, že se mu žádná křivda nestala.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappena jsme nepodrazili, hájí se Red Bull po GP Monaka

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 01.06.2017 15:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovali 5 lidé) 31.05.2017 12:49
Ano, u každého auta se ty stejné pneumatiky… »
» badys (Hlasovali 3 lidé) 30.05.2017 19:17
Myslím , že na výsledek v závodě neměli ani tak… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 30.05.2017 15:56
"Sledovali jsme Pérezovy časy, které byly… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.128.XXX
    "Sledovali jsme Pérezovy časy, které byly opravdu impozantní. Nechtěli jsme jenom kroužit za Bottasem a nic nepodniknout, pomysleli jsme si »OK, blíží se hustý provoz«. Viděli jsme, jaký to má dopad na ostatní vozy a jak se Ferrari vzdaluje. Proto jsme se rozhodli zkusit undercut. Pokud by byla naše zastávka perfektní ve všech směrech, mohli jsme vydělat celou vteřinu, ne jenom na zastávce samotné - a to byl onen zásadní rozdíl.

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    No a ono to vypadá všechno naprosto logicky. Ale jistě se najdou lidé, kteří mají chvíli MV za protekčního fracka a teď stejně Ricciho. 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Shrnul bych to asi tak. Týmy sledují chování svých soupeřů a moc dobře ví, jak taková, či onaká akce, či reakce dopadla u soupeřů.
      Tak mi vysvětli, proč Ferrari po tom, kdy jasně vidělo, co způsobila zastávka lépe postavenému Verstappenovi, povolalo lépe postaveného Raikkonena k pitstopu? Mé vysvětlení je jediné. Potřebovali Vettela dostat před něho. Jasná TR ve prospěch Seba. Ostatně, to předvádějí už dost dlouhou dobu. Ale někteří to vidět nechtějí.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        46.135.28.XXX
        Ano, u každého auta se ty stejné pneumatiky chovají stejně, že? Skutečnost, jak kdo na čem jezdí je opravdu to směrodatné pro rozhodnutí týmu. Vettela, který byl brzděn Raikkonenen, měli preventivně povolat do boxů jako prvního (i když to není zvykem) a potrestat ho za to, že by byl schopen jet rychleji. Tím si tým opravdu bude maximalizovat své šance na co nejlepší výsledek. Úplně nejlepší by asi bylo poslat Vettela do provozu a skončit např. třetí. To se vyplatí. 12

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Kdy a kde byl Vettel brzděn? Když jezdil za Kimim, tak jel nejprve dost pomalu, pak zrychlil. Tak že časy tomu odpovídaly. Ale pořád součet jeho časů byl o cca 1 sec. pomalejší.

          Argumentuji stejným nesmyslem, jako se tu oháníš ty. Do výměny byl Vettel pomalejší. Když Ferrari poslalo Kimiho předčasně do provozu a navíc dostal "pomalejší" červené, chvíli mu trvalo, než je zahřeje. To Vettelovi stačilo, aby svoji ztrátu smáznul. Když Seb vyjel z boxů před Kimim, nebylo už co řešit. Na trati ho předjet nemohl a další pitstop tým neplánoval.
          Tak trochu nechápu tvoji úvahu, proč by se měl za Vettelem honit a jezdit v těsné blízkosti, když tato jízda mnohem více škodí všem komponentům auta (brzdy, gumy, chlazení, aerodynamika...)? Kimi se stáhl a jenom dovezl vůz na druhém místě. Přesně to Ferrari chtělo. Nebo snad myslíš, že si přáli Kimiho vítězství?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.128.XXX
            Jak byl Vettel o 1s pomalejší? Dokud vedl Kimi, jezdily se časy 1:16. Když Kimi zajel, jezdil Vettel časy 1:15. Tak čemu nerozumíš na tom, že byl Vettel rychlejší? Kde jsi proboha přišel na to, že byl pomalejší Vettel??? Rozumíš číslům? 1:15 je RYCHLEJŠÍ než 1:16!!!
            Vettel jezdil za Kimim do 3s (převážně do 2s) celého půl závodu. Proč si nechal Kimi odstup přes 10s a neustále ho nechal zvětšovat??? To se jako chladí auto líp, když je 15s za soupeřem, než když je 5s??? 12
            Měl ukázat, že on je ten rychlejší a vítězství získal Vettel neprávem. Takto jen potvrdil, že vítězství získal ten rychlejší. 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.128.XXX
        Ty jsi absolutně nepostřehl, že Max se dostal za Sainze že? Měli posuzovat jeho časy podle toho, jak jezdí těsně před ním Sainz? Ten měl pořád staré. Tak kde proboha měli vidět, jak nové fungují? Do té doby byl asi jediné měřítko Perez. A je vidět, že se u RB zařídili podle něj. Prostě jen zoufalé argumenty, které neukazují na žádný relevantní údaj. Stejně jako v Číně, kde si asi Ferko mělo vyvěštit, že bude Kimi jezdit o 1,5s pomaleji, než jezdit měl v porovnání s Vettelem. A podle toho stanovit strategii. 20

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.128.XXX
        Tak mi nějakou tu TR ukaž!!! Za Alonsa Ferrari nemělo problém přiznat, že jezdí na něj. Ukaž mi, kde dali Kimimu přikaz k přenechání pozice, nebo něco podobného, co dělá při TR každý tým!!! Že ty vidíš jako TR každou nedotaženou matku a kžadou strategii (a často protichůdné) je dost paranoidní.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.28.XXX
          12 12 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Co přiznávali za Alonsa? " Fernando je rychlejší, než ty?" Ale tam nepřiznali nic, neb to bylo zakázané. Pak přiznali jen přestřiženou pečeť. A ještě to okecali snahou dostat Alonsa do čisté stopy, kterou si vyjel v kvalifikaci.

          Je zajímavé číst a srovnávat tvoje příspěvky. Kimi se dostal za Buttona a tam si nejsi jistý zda ho zpomalil. Zatímco Max se dostal za Sainze a tam je to tutovka. 02 18 18 18
          Jsi stejný komediant, jako Vettel 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.128.XXX
            Jasný. Když nechápeš rozdíl mezi pilotem o kolo zpět a pilotem v pořadí, je to hooodně těžký ti něco vysvětlit. Ale zkusím to, jako kdybys byl nováček:
            Pilot o kolo zpět má povinnost umožnit cestu pilotovi v pořadí projet pokud možno bez jeho zdržení. K tomu se mu mává modrými vlajkami, aby věděl, že někoho pustit má.
            Pilot v pořadí nemá žádnou povinnost někoho pouštět, naopak se všemožně snaží, aby předjet nebyl. To je totiž tak nějak účelem jeho závodění.
            Další pokus najít rozpor? A zase, jak to říct slušně.... Naprosto neúspěšný?
            18 18 18 18 18 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.128.XXX
            Nahoře máš časy Kimiho a Seba. Je z nich jednoznačně vidět, že Kimi byl na nových gumách RYCHLEJŠÍ než na starých. Takže z nich je jasně vidět, že podseknutí bylo reálné a nikdo moc Kimiho v provozu nebrzdil. Jediná příčina Sebova vítězství je v tom, že zajel kola ještě rychleji.
            Čím víc dat je, tím víc je jasné, že to TR nebyla. Jak MV, tak Kimi byli na nových rychlejší než na starých, takže nebyl důvod předpokládat, že by se Seb a Ricci měli dostat před ně. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              46.135.28.XXX
              O Kimiho rychlosti na nových pneu oproti ultrasoftům jsem už také psal. Ale nějak je to úplně marná snaha. 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama