DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari může přijít o finanční výhody, Ecclestone skončit. Takové jsou plány Liberty Media
Kolem zvláštních prémií udělovaných na základě dlouholetých úspěchů se v minulosti hodně debatovalo. Především těm, kteří nebyli na seznamu privilegovaných, se tento systém pochopitelně nezamlouval. S novým vlastníkem by se ale leccos mohlo změnit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari může přijít o finanční výhody, Ecclestone skončit. Takové jsou plány Liberty Media
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001889
(Hlasovali 3 lidé)
22.01.2017 21:22
Zpravedlivější způsob přerozdělování peněz je ok,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000635
15:08 23.01.2017 84.42.202.XXXTento v článku zmiňovaný příspěvek za věrnost Ferrari a dalších týmů je velký díl politikaření, které ovládá F1. Toho politikaření, před kterým hlavouni F1 strkají hlavu do písku a tváří se, že nic takového není, toho politikaření, které zabíjí atraktivitu a přirozenou soutěživost F1. -
uzivatel001889
21:22 22.01.2017 178.255.168.XXXZpravedlivější způsob přerozdělování peněz je ok, ale co je vlastně zpravedlivější? Aby týmy z konce pole dostávali víc než týmy co vítězí? Aby historické týmy nebyly odměněni za svou věrnost? Aby týmy jenž svou značkou pomáhali budovat F1 byly na stejné úrovni, jako například Manor, Caterham, HRT? Chápu, že se současný systém přerozdělování finančních prostředků nezamlouvá malým týmům, ale... S historickým bonusem pro týmy souhlasím, akorát bych maximálně upravil výši jednotlivých příspěvků... A co se zbytku toho balíku peněz týká, tak mě napadá snad jen systém založený na tom, kolik času stráví monoposty jednotlivých týmů v přímém přenosu. Vše ostatní bude umělá snaha o to, dávat více peněz těm, kteří si je svou prací nezískali...-
jumpman
09:45 23.01.2017 178.255.168.XXXupřímně řečeno, historie je to co F1 odlišuje od ostatních serií. Automobilky chtějí vstoupit do F1, ne proto aby porážely Manory, HRT či ostatní týmy, které jsou to v podstatě jen do počtu, chtějí porazit především Ferrari, Williams nebo Mcl a aby se tyto týmy udržely v seriálu, dostávají zvláštní příspěvek. Bernie to velice dobře chápe (chápal) proto mají týmy bonus za odježděné roky, za tituly z minulosti. A ferrari? To je kapitola sama pro sebe. Uvědomte si, že ferrari vždy soutěžilo na více frontách, enzo byl zapálený do jakékoliv soutěže a ferrari jako tovární tým nejezdil pouze F1. Ovšem s příchodem Berniho pořádků jsou soustředěni pouze v F1. Myslíte si, že je to náhoda? Vždyť pro ferrari je největší trh severní amerika, proč se neučastní tamnější indy serie? Proč nejezdí Le Mans, kde v minulosti posbírali nemálo vavřínů? Osobně si myslím, že je to proto, že za peníze od Berniho mají zakázáno účastnit se jakékoliv jiné serie jako továrna, takže si bernie platí exkluzivitu účasti ferrari v F1 a proto mají větší balík než ostatní a bernie postavil F1 na platformě exkluzivity a tu mu zaručuje exkluzivní účast ferrari-
hepyno
14:24 23.01.2017 193.87.54.XXXFerrari sa správa politicky a ak nevie dosiahnuť svoj cieľ rokovaním, pristúpi na nátlak, že F1 opustí. To mi nepripadá ako vernosť, ale ako vypočítavosť. Ferrari 637 je toho dôkazom.
Pokiaľ ide o Indy, značka Ferrari vznikla preto, aby Enzo mohol financovať motošport a nebolo to len F1. Preto by im malo ísť o pretekanie a nie o predaje, preto sa nemusia zviditeľňovať.
A pokiaľ ide o sústredenie sa len na F1 - Ferrari 333 SP bolo pred tým, alebo až potom ako prišli Bernieho poriadky? ;)-
-
hepyno
20:39 23.01.2017 62.197.243.XXXAko sa to vezme - auto postavila Dallara pre Ferrari, ktoré do neho osadilo svoj motor. A potom ho prevádzkovali súkromníci. Ale...
... potom ani Audi nevyhralo Le Mans, ale Team Joest, ktorý ich autá spoluvyvíjal a aj prevádzkoval. Ten istý Joest, ktorý s Porsche vyhral Le Mans v 80tych rokoch.
-
-
-
uzivatel000635
15:03 23.01.2017 84.42.202.XXXFerrari v Le Mans jezdí - je sice schované za tým AF Corse, ale všichni zainteresovaní ví, že to je 100% tovární tým Ferrari. -
Duncan66
22:48 23.01.2017 89.29.32.XXXclovece, ty zijes asi uplne mimo realitu. Automobilky pokud vstupuji do F1, tak s jedinym cilem. Vydelat penize, tedy reklama sve znacky v F1 ma zvednout prestiz znacky jako celku a zvysit prodeje osobnich vozu. potom mozna spoji prijemne s uzitecnym pri vyvoji novych technologii, ale porazit Ferrarri, ktere titul neziskalo uz pomalu dekadu, to opravdu neni u techto rozhodnuti vybec zadna priorita.
-
-
Duncan66
12:57 22.01.2017 193.179.208.XXXzeby se blyskalo na lepsi casy a skonci protekce nekterych tymu, zejmena rudych?
Nikdy jsem nechapal tu neskutecnou tlacenku, kdyz jenom za ucast Ferrarri inkasuje vice penez, nez kolik dostane tym, ktery vyhraje pohar konstrukteru.
Chapu, ze zde spousta neobjektivnich fandu Ferrarri bude nesouhlasit a prijde jim normalni, ze tym, ktery diky ucasti v F1 uz tak inkasuje desitky milionu dolaru z reklamnich predmetu, ktere prodava a jde jim to do kasy si zaslouzi zcela nesmyslnou injekci a tim ziskava konkurencni vyhodu dlouhe roky.
V F1 casto vic nez jinde plati, ze nekteri jsou "rovnejsi" -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek