DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari může přijít o finanční výhody, Ecclestone skončit. Takové jsou plány Liberty Media

Kolem zvláštních prémií udělovaných na základě dlouholetých úspěchů se v minulosti hodně debatovalo. Především těm, kteří nebyli na seznamu privilegovaných, se tento systém pochopitelně nezamlouval. S novým vlastníkem by se ale leccos mohlo změnit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari může přijít o finanční výhody, Ecclestone skončit. Takové jsou plány Liberty Media

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 23.01.2017 22:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovali 4 lidé) 22.01.2017 12:57
zeby se blyskalo na lepsi casy a skonci protekce… »
» hepyno (Hlasovali 4 lidé) 23.01.2017 09:23
Odmena za vernosť, to áno, ale aby Ferrari len za… »
» uzivatel001889 (Hlasovali 3 lidé) 22.01.2017 21:22
Zpravedlivější způsob přerozdělování peněz je ok,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    84.42.202.XXX
    Tento v článku zmiňovaný příspěvek za věrnost Ferrari a dalších týmů je velký díl politikaření, které ovládá F1. Toho politikaření, před kterým hlavouni F1 strkají hlavu do písku a tváří se, že nic takového není, toho politikaření, které zabíjí atraktivitu a přirozenou soutěživost F1.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001889

    uzivatel001889

    178.255.168.XXX
    Zpravedlivější způsob přerozdělování peněz je ok, ale co je vlastně zpravedlivější? Aby týmy z konce pole dostávali víc než týmy co vítězí? Aby historické týmy nebyly odměněni za svou věrnost? Aby týmy jenž svou značkou pomáhali budovat F1 byly na stejné úrovni, jako například Manor, Caterham, HRT? Chápu, že se současný systém přerozdělování finančních prostředků nezamlouvá malým týmům, ale... S historickým bonusem pro týmy souhlasím, akorát bych maximálně upravil výši jednotlivých příspěvků... A co se zbytku toho balíku peněz týká, tak mě napadá snad jen systém založený na tom, kolik času stráví monoposty jednotlivých týmů v přímém přenosu. Vše ostatní bude umělá snaha o to, dávat více peněz těm, kteří si je svou prací nezískali...

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hepyno

      hepyno

      193.87.54.XXX
      Odmena za vernosť, to áno, ale aby Ferrari len za to dostalo viac ako dvojnásobok ročného rozpočtu Manoru, to je už choré...

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      upřímně řečeno, historie je to co F1 odlišuje od ostatních serií. Automobilky chtějí vstoupit do F1, ne proto aby porážely Manory, HRT či ostatní týmy, které jsou to v podstatě jen do počtu, chtějí porazit především Ferrari, Williams nebo Mcl a aby se tyto týmy udržely v seriálu, dostávají zvláštní příspěvek. Bernie to velice dobře chápe (chápal) proto mají týmy bonus za odježděné roky, za tituly z minulosti. A ferrari? To je kapitola sama pro sebe. Uvědomte si, že ferrari vždy soutěžilo na více frontách, enzo byl zapálený do jakékoliv soutěže a ferrari jako tovární tým nejezdil pouze F1. Ovšem s příchodem Berniho pořádků jsou soustředěni pouze v F1. Myslíte si, že je to náhoda? Vždyť pro ferrari je největší trh severní amerika, proč se neučastní tamnější indy serie? Proč nejezdí Le Mans, kde v minulosti posbírali nemálo vavřínů? Osobně si myslím, že je to proto, že za peníze od Berniho mají zakázáno účastnit se jakékoliv jiné serie jako továrna, takže si bernie platí exkluzivitu účasti ferrari v F1 a proto mají větší balík než ostatní a bernie postavil F1 na platformě exkluzivity a tu mu zaručuje exkluzivní účast ferrari

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hepyno

        hepyno

        193.87.54.XXX
        Ferrari sa správa politicky a ak nevie dosiahnuť svoj cieľ rokovaním, pristúpi na nátlak, že F1 opustí. To mi nepripadá ako vernosť, ale ako vypočítavosť. Ferrari 637 je toho dôkazom.
        Pokiaľ ide o Indy, značka Ferrari vznikla preto, aby Enzo mohol financovať motošport a nebolo to len F1. Preto by im malo ísť o pretekanie a nie o predaje, preto sa nemusia zviditeľňovať.
        A pokiaľ ide o sústredenie sa len na F1 - Ferrari 333 SP bolo pred tým, alebo až potom ako prišli Bernieho poriadky? ;)

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.151.XXX
          Jenom k tomu poslednímu odstavci: mám pocit, že Ferrari jako továrna už docela dlouho nikde mimo F1 nezávodí. 333 SP byly provozovaný jako zákaznický auta, stejně tak i Ferrari v GT kategoriích v posledních x letech.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hepyno

            hepyno

            62.197.243.XXX
            Ako sa to vezme - auto postavila Dallara pre Ferrari, ktoré do neho osadilo svoj motor. A potom ho prevádzkovali súkromníci. Ale...
            ... potom ani Audi nevyhralo Le Mans, ale Team Joest, ktorý ich autá spoluvyvíjal a aj prevádzkoval. Ten istý Joest, ktorý s Porsche vyhral Le Mans v 80tych rokoch.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        84.42.202.XXX
        Ferrari v Le Mans jezdí - je sice schované za tým AF Corse, ale všichni zainteresovaní ví, že to je 100% tovární tým Ferrari.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        clovece, ty zijes asi uplne mimo realitu. Automobilky pokud vstupuji do F1, tak s jedinym cilem. Vydelat penize, tedy reklama sve znacky v F1 ma zvednout prestiz znacky jako celku a zvysit prodeje osobnich vozu. potom mozna spoji prijemne s uzitecnym pri vyvoji novych technologii, ale porazit Ferrarri, ktere titul neziskalo uz pomalu dekadu, to opravdu neni u techto rozhodnuti vybec zadna priorita.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    193.179.208.XXX
    zeby se blyskalo na lepsi casy a skonci protekce nekterych tymu, zejmena rudych?
    Nikdy jsem nechapal tu neskutecnou tlacenku, kdyz jenom za ucast Ferrarri inkasuje vice penez, nez kolik dostane tym, ktery vyhraje pohar konstrukteru.
    Chapu, ze zde spousta neobjektivnich fandu Ferrarri bude nesouhlasit a prijde jim normalni, ze tym, ktery diky ucasti v F1 uz tak inkasuje desitky milionu dolaru z reklamnich predmetu, ktere prodava a jde jim to do kasy si zaslouzi zcela nesmyslnou injekci a tim ziskava konkurencni vyhodu dlouhe roky.
    V F1 casto vic nez jinde plati, ze nekteri jsou "rovnejsi" 20

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      pokud F1 si myslí, že potřebuje takovéto fanoušky, kterým nic neříká historie F1, tak už by vážně měli skončit

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Myslis si, ze Real Madrid a jine legendarni tymy dostavaji desitky milionu eur zcela mimo vypsanych odmen podle tabulek co plati pro vsechny od UEFA jenom za to, ze se zucastni v Lize Mistru? 18

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        A jinak, pokud te zajima historie, tak se divej na zavody z historie. Dneska je ale rok 2017. A mit stejnou tlacenku i jine tymy, tak nemusely koncit, mit pokles vykonnosti atp.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama