DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone předpovídá odchody slavných týmů, ohání se historií

Změna je život. Někdy je ale pochybné, zda každá změna je k lepšímu. V poslední době se to týká některých okruhů a přesouvání závodů do nových destinací. Bernie Ecclestone ale šel ještě dál a naznačil, že změny mohou nastat i ve startovním poli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone předpovídá odchody slavných týmů, ohání se historií

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 24.11.2016 19:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 20.11.2016 15:34
Dokážu si představit, že GP co se jezdí dlouho,… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 21.11.2016 12:04
Dovedu si představit F1 bez Bernieho.............… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 20.11.2016 15:23
tady je vidět, že pan ecclestone má něco s tím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    for Duncan66 : to byl asi závod na oválu, že ??? I tak nevěřím, že to bylo skoro na roveň. Myslím pokus předjetí, havárka. Na oválu jsou to zcela jiné závody, ale pokud jedou klasický okruh pak se to dá srovnat. I přes čistotu tvarů a daleko menší aerodinamice je předjíždění složité a vždy to bude o závodnících. Buď na to má kou..... a zkusí to (i s rizikem trestu) nebo je nemá. My fandové si stejně vždy najdeme něco na co nadávat. Tak zdar hoši.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    for Mike17-
    Co se týče F už není potřeba řešit. Zde spolu souhlasíme a můj názor(skoro stejý jako tvůj) už jsem prezentoval v odpovědi Jumpmanovi a nebudu to dále rozebírat.
    Co se však týče okruhů nemohu souhlasit s tím, že zvedněme prdele a jďeme. Jel bych osobně na každej závod, ale teď prostě nemá peníze ani na to dojet do německa, rakouska nebo maďarska. Moc bych chtěl, ale prostě nemám peníze. Až najdu sponzora pojedu na každej závod nebo třeba jenom na jeden, ale pojedu. Jsem obyčejnej člověk s obyčejnou prací, mám rodinu a poslední lístky(peníze na ně) pro mě a syna jsem vyměnil za novou sedačku pro manželku. No a bohužel pro mě teď ještě asi budou delší dobu vždy důležitější investice než sledování F1 na živo. Tak to prostě je.
    Druhá věc je ta, že z mého potencionálního lístku jde cca. 45 procent do kapsy tomu nenažraným BE a to je prostě ten problém. Pořadatelé by neměli plati za pořádání, ale by si zisk s BE dělit. I když pořadatel nebude platit tomu nenažranýmu BE, bude pořád mít nějaké náklady na pořádní. Pak se bude modlit, aby výdělek pokryl ten náklad a po dělbě s BE i něco málo vydělal na příští rok. Majitelé okruhů jsou přeci taky podnikatelské subjekty a jsem zvědavej, kde bude závody pořád pan BE až se všichni dohodnou, že mu nedají ani korunu bez jeho přičinění. Asi bude jezdit někde na poli. Lidé v Mexiku jsou proto, protože tam F1 dlouho nebyla a vláda dotuje lístky, aby tam mohl každý. (horizont výdrže a unesitelnosti maximálně jetš 5 let a tím to končí). V Japonsku je to návrat Hondy a slepá víra domorodců, která bez úspěchu vydrží rovněž maximálně 5 let. No a Brazílie ta je nekonečná. AS byl pro tento národ pán bůh a bude vždy a fandového tam budou chodit vyhlížet ještě hodně dlouho, protože víra a vzpomínky tam přecházejí z generace na generaci. Už dnes je velká část fandů z řad těch co AS znají pouze z vyprávění a log na zboží, ale i přesto v něj věří. Prostě je to o víře a ne o F1 jako takové.
    Závěr je jednoduchý. Žába na prameni se jmenuje BE a dokud tam bude, F1 nezachrání ani 25 závodů ročně. Fanoušků (diváků) ať už na stadiónech nebo i u televizí, prokazatelně ubývá a ubývat bude. Dokud nezmizne BE a nebudou jednoduchá a čitelná pravidla nic se nezmění. Vždy zde byli vítězové a poražení, protože jeden bez druhé neexistuje, vždy tu byli bohatí a chudí, vždy tu byli dominantní a dostihující ty dominantní. To vše bylo a být musí, ale to co se ztratilo je to, že F1 určovala směr v motoristickém průmyslu. Zavedení bezp. pásů, vývoj airbegů, kompozitní materiály a jejich zdokonalení, atd. atd. atd.. I dnes to jde. Přišla zelená doba a tím změna motorů i ve F1. Zároveň s tím však přišla svěrací kazajka v podobně žetonů a vývoj tak není skoro možný. Omezení na poli aerodinamiky a zavěšení a "čumáku" atd. atd. atd. Proto vše já osobně netrpělivě vyhlížím k sezoně 2017. žetony fuč, dost velké polevení v oblasti aero a prostě prostor pro práci a vývoj. Věřím, že se máme na co těšit. Osobně jako fanda FA budu doufat v zázračný skok McL Honda, ale spíše v to, že bojovat bude minimálně M, RBR a podle složení týmu i TR a R. Uvidíme.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      -Netvrdím, že závod F1 je zábava pro každého. Jen tvrdím, že to jistým způsobem (ne přesně) odráží zájem o F1 na jednotlivých kontinentech. Rozporuji pouze to, že má Evropa 70% všech fanoušků F1. I já tam nejezdím z finančních důvodů. Ale přiznejme si, že kdybysme nevyhazovali prachy za jiné kratochvíle nebo příjemnosti, na 1 závod by se peníze našly. Ne? Myslím, že Evropa je v tomto v lepší pozici než závody v některých částech Asie nebo Ameriky. Pokud diváci tady nejsou ochotni si na to našetřit, pak budou závody logicky tam, kde fanoušci ochotní jsou. To je vše.
      -Jednak z podnikání vím, že to co od někoho dostanu není, můj zisk, ale příjem. A každý příjem má svůj náklad. Za druhé nikomu nevyčítám, že podnikání dělá pro maximální zisk. To je jeho základ. Má Bernie dost peněz a nepotřebuje další? Jistě, máš pravdu. Ale je to relativní. Většina lidí z chudých zemí by náš život považovala za nechutně luxusní a naprosto by nechápali, proč chceme víc peněz. A já bych víc neodmítl. Ty ano? O počet závodů strach nemám. V Japonsku se jezdí snad 40 let pravidelně. Nevím, proč by měli za 5 let končit. Když bude krize a zájemců nějak významně ubude, nic nebrání Berniemu cenu snížit. Dokud je dost těch co platí....
      -Problémem F1 není BE. Nikdo se nepřestane dívat na F1 proto, že má BE víc peněz. Diváka ani nezajímá, jestli okruh leží v Evropě nebo Asii. Jistě, některé okruhy jsou vyjímečné díky své tradici nebo prostředí a já bych tradiční okruhy zvýhodnil (jak jsem psal). Jen ne plošně jen evropské. Není k tomu důvod. Odchod Hockenheimu mne bude mrzet míň, než odchod třeba Suzuky, nebo Brazílie. To že evropané by rádi víc, důvod není. Myslím, že většině diváků chybí víc předjíždění, víc soubojů a jízda viditelně na hranici schopností pilotů. A rozhodně míň předvídatelné výsledky. Když vím, že vyhraje Mercedes, druhý bude Mercedes a třetí Ferrari (nebo teď RB), nemám proč být napnutý a přijít o pěknou neděli venku v přírodě. Tedy aspoň to platí pro mne. A toto je v režii FIA, ne Bernieho.
      Ale souhlasím. Od roku 2017 doufám v aspoň částečné zlepšení. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.226.XXX
        ad poslední věta:
        Můj tip:
        - co se týká jízdy viditelně na hraně, to se podle mne naopak zhorší
        - co se předjíždění týká, nevidím důvod, proč by mělo dojít ke zlepšení
        - co se předvídatelnosti výsledků týká, věřím, že to nebude 19/21 pro Mercedes jak letos, ale míň než 50% pro nejlepší tým nepředpokládám.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          -souhlas
          -těžko říct, ale asi máš pravdu
          -50% by byla paráda. Po posledních tragických 3 letech 12 Už jen proto, se těším na novou sezonu. A třeba se po nějaké době dočkáme i jiných pozitivních změn. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    for jumpman - Chtěl jsem to shrnout do jedné věty, ale nejde to. Nejde, protože jsi exemplární ukázka fanatika pro něco bez argumentů. Proč to říká ??? Protože F1 bez Ferrari, bude pořád F1. Proč ??? Protože takových tam bylo mraky a F1 bez nich nelekla. Proč má Ferrari nejvíce titulů ???? Protože jako jediná odjela všechny sezony co se jeli. Má někdo tolik účastí ???? Ne nemá. Nechce se mi to počítat, ale pokud vezmu třeba Renault v jaké koli formě (stáj, dodavatel motrů) a spočítám poměr titulů k celkovému počtu odjetých sezon v F1, asi bude úspěšnější než F. Třeba ne, ale i tak to neznamená, že bez F se F1 položí. No a abych to zkrátil. Ta žába na prameni nejsou pořadatelé jednotlivých velkých cen. Ta žába na prameni se jmenuje BE. Kdyby si necpal kapsy a batohy a karavany a vily penězma, (které si mimochodem ani nezaslouží) a byl to poctivý podnikatel, nemusel by shánět pořadatele závodů F1, ale musel by si na každý rok vybírat a pořád by vidělal. Je to jenom nenažraná ...áv..., která si ani do huby nevidí a F1 už léta jenom škodí.
    No a co se týče F, je to také jednoduché. Jeho velká, ale taky jediná zásluha je, že jsou tam od začátku. Toť vše. Tifosi zkráceně leželi a padali s CHMF,NL a MS. Nic víc v tom není. Kdo je znal, když tam třeba spolu jezdili GB a JA ???? Asi jenom já a 1000vky opravdových fandů a to jsme jim třeba ani nefandili. Jak tě tak čtu tak ani netušíš koho jsem ve zkratkách uváděl a kdy to bylo.
    No a teď už jenom rejpání. 25 mega čeho ???? Hnoje ???
    F už minimálně 10 let (a podle mě ještě mnohem déle) nemá největší fandovskou základnu. Většina fandů jsou fanatici jako ty, ale do jedné stáje, ale do MS. Takže 5 let + 5 let po titulech MS to byly fanatici pro tituly a ne pro MS ani ne pro F.
    A teď teprve na krev.
    Kde se vlastně F uplatnilo a je tak dominantní jak píšeš, kromě svého vlastního mistrovství ?????
    Psal jsi něco o DTM, ale nikdy jsem tam značku F neviděl. Psal jsi něco o Le mans series, ale v hlavní třídě se F objevovalo naposledy někdy před 30 lety a naposledy vyhrálo někdy před 50 lety. Co se týče speciálů v kategorii LMP1, tak F nedokázalo nic. Tak o čem se chceš bavit ??? BMW, Audi, Peugeot, Toyota, Porsche a další. To jsou speciály, které vyhrávají v LMP1, ne F. Navíc v poslední letech je F poráženo i v LMP2, třeba Astoenm Martinem. F je F, ale že by si z něj F1 sedla na prdel to opravdu ne. To, že si to F myslí, je věc druhá.
    Dovedu si představit, že pro MotoGP jako celek všemi třídami bude otřes odchod Valentina, ale ani ta se nepoloží. Jenom se otřese. F1 se dnes bez F ani neotřese.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Budu postupně reagovat na vás na všechny a pak přidám svůj názor. Tedy pokusím se .
    1) Easy - ano já taky a nemohu se dočkat
    2) Milan - Jak chceš hodnotit něco co jsi neviděl a zaujímat k tomu nějaké stanovisko. To je dost velká demagogie a dál bych skoro nereagoval, ale musím.
    - jaká vykastrovaná akce ??? co to meleš za nesmysly ???? Neplivej na to o čem nic nevíš, když jsi po dvou kolech odešel.
    -čemu se nedivíš a co by jsi udělal stejně tak ???? Co to je za "vykastrované" poznámky ????
    -k jaké dokonalosti je dovedena zábava ???
    -kde v článku se píše o spojení singapurců a placených kanálů ???? Kdby jsi chtěl otočit list už dávno jsi to mohl udělat. Na placených kanálech u nás v čechách už je to od nepaměti. Tedy myslím pro fandy F1, kteří sledují tréninky, kvaldu a pak -!!!!- I závod -!!!!-
    -no a konečně k tobě za předposlední. Jel jsi někdy autem v takovém dešti, že jsi neviděl na cestu, třeba i přes maximální výkon stěračů ???? Asi ne, protože jinak by jsi nemohl mlejt takové bez pardonu sr..... Jakej ochuzenej divák ??? Kdo o tom nic neví může takhle tlachat. Vůbec nevíš co meleš. Posadil bych tě do monopostu F1 a nechal bych tě jet za BM. On už by byl doma v pyžamku a ty by jsi se hrabal z první zatáčky. Tak si nech ty nesmysly. Piloti chtěli samy závodit, ale kdo by se zodpovídal pokud by náhodou někdo umřel jako nedávno JB ???? Dovedu si představit, že i tehdy jsi byl první kdo řval, že měl být závod zastaven.
    Pro názornost. Nedávno jsem byl jako platící divák v Praze na Markétě u toho, když celý závod i před ním pršelo. Dráha byla mokrá jako blázen. Závodníci včetně 9 účastníků SGP, (tedy pro neznalce účastníků MS v ploché dráze) chtěli pro diváky udělat maximum a závodili i v podmínkách kdy riskovali své zdraví a možná i život. Nakonec se po dvou třetinách odjetých rozjížděk rozhodli závod ukončit. "Fandům" to přišli vysvětlit a několik ------ "fandů" jako ty začalo pískat a prudit i přesto, že jim to přišel vysvětlit několika násobný MS a několika násobný ME. Prostě jenom tupě sledovali svoje peníze bez ohledu na druhé. Stejně tak mi přišlo tvé vyjádření ohledně GP Brazílie. Asi sis přál aby odstartovali normálně z roštu, v první zatáčce se jich aspoň 10 rozmlátilo a minimálně 2 umřeli. Jinak si tvůj HLOUPÝ příspěvek nedokážu vysvětlit.
    No a protože tvá hloupost mě zaměstnala dost a dost, na Jumpmana a Mikeho budu reagovat zvlášť.
    Předem píšu, že tobě již odpovídat nebudu, kdyby jsi náhodou reagoval. Řekl jsem vše co jsem chtěl.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.14.XXX
    Dovedu si představit F1 bez Bernieho................

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.252.XXX
    Pro mě je to velice srozumitelné.
    F1 je už jen falešný spektakl, žijící jen z minulosti.
    GP Brazílie jsem opět neviděl, respektive jsem od toho odešel po druhém kole, nemaje nervy čekat, kdy se Bernd odhodlá opustit trať. Chvále toho závodu nevěřím ani za mák - (považuji jí za zcela spektakulární) Verstappen jel možná hezky, ale ve vykastrované akci je to stejně o ničem - je to jedno - tedy mě.
    ... Takže já se nedivím. Osobně bych to udělal stejně tak. Navíc týká se to v dnešní době mnoha sportovních i jiných akcí, kdy už nelze čekat nadšení ze 70 let, kdy byl jiný svět - stejně pochybná je OH .... Prostě je dilema: "V čem vlastně bude tkvět budoucnost zábavy a napětí?" ... Obchod se zábavou je dnes doveden k dokonalosti, ale tím se z těchto "podujetí" stala všední realita, ztráta času... takže ... já jim tleskám Singapurcům a jen houšť se vším na placené kanály, ať je od toho rychleji pokoj a můžeme otočit list

    ... sroy za skepsi, ale tento článek mi připomněl co si o F1 myslím, respektive, že je to nuda vždy - a když už prší je to ještě větší nuda, kdy ve finále diváka doslova okradou 18 (já se nedal - a navázal jsem na Le Mans a další akce)

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    tady je vidět, že pan ecclestone má něco s tím němcem, protože nějakej singapur skutečného fanouška F1 nechává chladným, víc mě pálí odliv závodů z evropy kamsi do tramtárie, kde do teď závodili maximálně na velbloudech.
    A odchod týmů? Po mercedesu by neštěkl pes, ale pokud by F1 přišla o ferrari, tak F1 končí...

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Dokážu si představit, že GP co se jezdí dlouho, mlžou dostat nějakou slevu, za "věrnost". Ale nedokážu si představit, že nějak plošně zdůvodní slevu pro Evropu. Pak je otázka, jak moc mají potřebu něco slevovat.
      Co se týká týmů, škoda každého. Ferrari by asi bolelo nejvíc, ale F1 na něm nestojí ani nepadá. 03

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        myslíš? V současné době je ferrari jediné co dělá F1 tím čím byla, jinak je to sbírka uplakanejch troubíků
        A já nevím, proč by nemohly tradiční evropské VC dostat slevu, neříkám že plošnou, ale těch závodů co se jezdí v evropě je až trapně málo, na to, že fanoušci F1 jsou z evropy ze 70% ...

        + 1 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          -Ferrari sice má nejvíc titulů a je jediný tým, který je tam od počátku, ale není to F1. Většinu titulů získaly jiné týmy, Ferrari naposledy 2007. Chyběli by, ale určitě by se na to nepřestala dívat většina diváků.
          -70%? Ani náhodou. To je pohled evropana, že je pupek světa. Možná má nejvíc fandů ze všech kontinentů, ale je to houby platný, když okruh nezaplní ani z půlky? CHtějí evropané závody v evropě? Tak ať zvednou pr... a zaplatí za závod. Pak je budou mít. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            je vidět, že netušíš, jak to funguje. Okruh musí zaplati 25 mega eklákovi a nesmí si dát jedinou vlastní reklamu a jedinej zisk mají z prodeje vstupenek, takže potom ty vstupenky napálí a diví se, že lidi nepřijdou...
            mysli si co chceš, ale ferrari má rozhodně největší fanouškovskou základnu, a pokud by ferrari odešlo, značná část těchto fanoušků F1 sledovat přestane a upřímně řečeno, ferrari je to, co tuto serii odlišuje od jakékoliv jiné serie s monoposty

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              -Promiň, neřekl jsi mi nic nového. Jinde to nemají levnější a přesto je okruh plný (Suzuka, Brazílie, Mexiko...). To asi signalizuje, že ne jen v Evropě někdo sleduje F1.
              -No na to se neshodneme. Přišla by F1 o část fanoušků? Ano. Ale žádná jiná serie srovnatelná s F1 není. Bez nebo s Ferrari. Drtivá většina fanoušků by podle mne zůstala. Jsou jiné věci, které ji škodí víc. Ale to už jsou čistě subjektivní pocity. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                myslíš že není srovnatelná serie? Osobně mi přijde divácky už nyní mnohem zajímavější DTM i le mans series, pokud by ferrari šlo do le mans tak je jasné co bych sledoval. A pokud bych to měl vztáhnout jen na monoposty, tak i americké indy jsou zajímavější
                S těmi okruhy je otázkou, jak to která země má s poplatky eklákovi a jak je to s dotacemi. Protože pokud vím, tak ani suzuka a ani brazílie nemá tu cenu v plné výši a mexiko je dotováno, čili vstup vyjde mnohem levněji, než v evropě, kde daný okruh potřebuje "vyrejžovat" na provoz + poplatek jen ze vstupného...

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  Duncan66

                  89.29.32.XXX
                  Je to hodne individualni a zalezi na kazdem jednom zavode. Nedavno jsem sledoval nejaky zavod indy v tehle sezone a predjeti tam bylo mene, nez v prumernem zavode F1. Sice krouzili piloti za sebou, ale predjizdeci manevr znamenal v drtive vetsine pripadu kolizi, protoze se tam jednoduse predjizdi velice spatne.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    jenže jde o to, jestli myslíš předjížděcím manévrem stisknutí nějakého tlačítka které dá tomu vzadu výhodu, nebo je to doopravdy vybojované. Mě osobně se tedy víc líbily souboje, kdy opravdu záleželo na jezdci a ne na tlačítku...

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Někdo má dokonalou aerodynamiku s talčítkem. Někdo tragickou aerodynamiku, která dělá na chlup to samé, jako tlačítko. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Le mans je sice super, ale je to úplně o něčem jiném. A sledovanost? Kromě samého Le Mans se to nedá srovnat. DTM ještě o ligu níž.
                  A amerika? Sorry, ale kroužení po oválu je jako večerníček na spaní. Usnu ve druhém kole.
                  S okruhy by to chtělo kolik který platí. Pak můžeme diskutovat, u koho je to nefér. ;) Nevím kolik chce po Němcích, Brazilcích ani Japoncích.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama