DISKUZE K ČLÁNKU Hembery: Nač přidávat další sady pneumatik? Piloti jich mají dost, nevyužívají je

Jedním z hlavních důvodů, proč byl kritizován formát vyřazovací kvalifikace, byla absence pilotů na trati v závěrečném dění Q3. .Důvodem prý byl nedostatek pneumatik vhodných pro zajetí dobrého času.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hembery: Nač přidávat další sady pneumatik? Piloti jich mají dost, nevyužívají je

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 10.04.2016 23:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 08.04.2016 13:04
Zřejmě tam funguje pravidlo že pokud je… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 08.04.2016 16:40
Jak má Pirelli vědět, co s nimi kdo v garáži… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 09.04.2016 07:52
22 lidí by bylo to nejmenší. Vytratila by se ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Proc se ty nepouzite pneu musi nicit? To nemuzou privezt na dalsi zavod, pokud je tam dana smes zahrnuta???

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Jak má Pirelli vědět, co s nimi kdo v garáži dělal a co na nich zkoušel? Může se za ně 100% zaručit, když už je jednou pustí z rukou?

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Tady je aspoň vidět že Duncan66 nečte celou diskusi, protože dole jsme to už rozebírali. 12

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        86.49.47.XXX
        A co je nechat týmu? Každý tým ať si po závodě nechá čtyři sady, dle vlastního výběru, jako přídavek pro příští trénink. Ty po následujících trénincích musí vrátit a je na nich jestli je použije či ne. Nicméně každému týmu bych pak o dvě sady oproti současnému stavu zkrouhnul počet gum pro tréninky, ale i tak by pořád měli o dvě sady více než předtím, přestože ne všechny by musely být úplně nejeté.

        Ty ušetřené dvě sady gum, bych rozdal mezi postupující do Q2 a Q3.

        Nic by to nestálo, neplýtvalo by se a zábavy v kvaldě by bylo více.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    178.209.132.XXX
    Při postupném přidělování pneu během kvalifikace by byl problém s používáním zahřívacích deček...
    Měla to být reakce na rocka 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.142.XXX
    Tak ať jim ty supersofty nedávají předem všechny, ale ať jim dají jenom dvě sady na Q1; po dvou sadách na Q2 nechť rozvezou postupujícím v pauze mezi Q1 a Q2 (to zvládnou dva pikolíci s dvoukolákem během deseti minut, takže určitě by gigant Pirelli našel i nějaký rychlejší způsob distribuce) a totéž v pauze mezi Q2 a Q3.
    Já vím, týmy by se cukaly, protože dneska zkoumají přidělené sady pneu málem laboratorně a pak se teprve rozhodují, na co kterou sadu použít. No tak by to zkrátka nedělali, všichni by na tom byli stejně.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Dobrá připomínka, ale v praxi nepoužitelná. Pokud by se gumy rozvezly mezi jednotlivými částmi kvalifikace, týmy by je nestihly nahřát a vozy by startovaly na studených.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        A, vida. Jak dlouho trvá nahřátí pneu?

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Já si myslím že na to těch pár minut mezi jednotlivými kvaldami nebude stačit. Spíše to bude v řádu desítek minut, ale to jen hádám. Řešení bych viděl v tom, kdyby ty gumy byly už u konkrétního týmu, zahřívaly by se a tým by dostal pokyn od pracovníka Pirelli že konkrétní auto postoupilo do další části kvalifikace a může použít novou sadu. Jenže to by asi chtělo osobní kontrolu, což je dalších 22 lidí, kteří by se motali po depu. A je otázka, jak by to v praxi fungovalo.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            82.117.159.XXX
            22 lidí by bylo to nejmenší. Vytratila by se ale ta idea, že by pneu dostal jenom ten, kdo je potřebuje.
            Jinak já měl pocit, že to trvá kratší dobu (v řádech jednotek minut), ale nemám to nijak podložený.
            No, ještě nedávno (loni nebo předloni) byla ve hře myšlenka, že by se předehřev zakázal. F1 se často vytahuje tím, že různé technologie přecházejí do běžného života. Zrovna předehřev pneumatik v jeho současné podobě pro běžný provoz využitelný není, tak co s ním...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.52.XXX
    Jestli to takhle "funguje" už dlouho, tak potom nerozumím tomu, proč se v první řadě nezaměří FIA na toto a rovnou všechno překopávali. A opět zdůrazňuji výtku směrem k pravidlu o pneu z kvaldy do závodu pro top8..

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Žádný tým není nadán jasnozřivostí a nemůže dopředu vědět, jaké bude na konkrétním okruhu počasí a jak bude konkrétní typ pneumatiky fungovat. Takže týmy trochu hádají z křišťálové koule a doufají, že jim výpočty budou aspoň částečně sedět a některý typ pneumatik využijí.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Proč se těch 14 sad zničí??? To nevydrží 2 týdny v garáži do dalšího závodu? Z čeho se proboha dělají?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Zřejmě tam funguje pravidlo že pokud je pneumatika už jednou vydána ze skladu, Pirelli za ni při vrácení nepřebírá odpovědnost a musí se sešrotovat. Je to plýtvání, ale jen tak může výrobce garantovat že pneumatika nebyla použita. A tam může být i mechanické poškození vzniklé neodbornou manipulací,které technik od Pirelli při vrácení nemusí zjistit. A pokud by se taková guma v nějakých 350km/h roztrhla, důsledky pro pilota by mohly být fatální a všichni by samozřejmě okamžitě vinili Pirelli.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama