DISKUZE K ČLÁNKU Hembery: Nač přidávat další sady pneumatik? Piloti jich mají dost, nevyužívají je
Jedním z hlavních důvodů, proč byl kritizován formát vyřazovací kvalifikace, byla absence pilotů na trati v závěrečném dění Q3. .Důvodem prý byl nedostatek pneumatik vhodných pro zajetí dobrého času.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hembery: Nač přidávat další sady pneumatik? Piloti jich mají dost, nevyužívají je
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
mi88ki
23:23 10.04.2016 86.49.47.XXXA co je nechat týmu? Každý tým ať si po závodě nechá čtyři sady, dle vlastního výběru, jako přídavek pro příští trénink. Ty po následujících trénincích musí vrátit a je na nich jestli je použije či ne. Nicméně každému týmu bych pak o dvě sady oproti současnému stavu zkrouhnul počet gum pro tréninky, ale i tak by pořád měli o dvě sady více než předtím, přestože ne všechny by musely být úplně nejeté.
Ty ušetřené dvě sady gum, bych rozdal mezi postupující do Q2 a Q3.
Nic by to nestálo, neplýtvalo by se a zábavy v kvaldě by bylo více.
-
-
-
rock
14:22 08.04.2016 37.188.142.XXXTak ať jim ty supersofty nedávají předem všechny, ale ať jim dají jenom dvě sady na Q1; po dvou sadách na Q2 nechť rozvezou postupujícím v pauze mezi Q1 a Q2 (to zvládnou dva pikolíci s dvoukolákem během deseti minut, takže určitě by gigant Pirelli našel i nějaký rychlejší způsob distribuce) a totéž v pauze mezi Q2 a Q3.
Já vím, týmy by se cukaly, protože dneska zkoumají přidělené sady pneu málem laboratorně a pak se teprve rozhodují, na co kterou sadu použít. No tak by to zkrátka nedělali, všichni by na tom byli stejně.-
-
-
Pepan
05:12 09.04.2016 89.24.157.XXXJá si myslím že na to těch pár minut mezi jednotlivými kvaldami nebude stačit. Spíše to bude v řádu desítek minut, ale to jen hádám. Řešení bych viděl v tom, kdyby ty gumy byly už u konkrétního týmu, zahřívaly by se a tým by dostal pokyn od pracovníka Pirelli že konkrétní auto postoupilo do další části kvalifikace a může použít novou sadu. Jenže to by asi chtělo osobní kontrolu, což je dalších 22 lidí, kteří by se motali po depu. A je otázka, jak by to v praxi fungovalo.-
rock
07:52 09.04.2016 82.117.159.XXX22 lidí by bylo to nejmenší. Vytratila by se ale ta idea, že by pneu dostal jenom ten, kdo je potřebuje.
Jinak já měl pocit, že to trvá kratší dobu (v řádech jednotek minut), ale nemám to nijak podložený.
No, ještě nedávno (loni nebo předloni) byla ve hře myšlenka, že by se předehřev zakázal. F1 se často vytahuje tím, že různé technologie přecházejí do běžného života. Zrovna předehřev pneumatik v jeho současné podobě pro běžný provoz využitelný není, tak co s ním...
-
-
-
-
-
Pepan
13:02 08.04.2016 89.24.157.XXXŽádný tým není nadán jasnozřivostí a nemůže dopředu vědět, jaké bude na konkrétním okruhu počasí a jak bude konkrétní typ pneumatiky fungovat. Takže týmy trochu hádají z křišťálové koule a doufají, že jim výpočty budou aspoň částečně sedět a některý typ pneumatik využijí. -
-
Pepan
13:04 08.04.2016 89.24.157.XXXZřejmě tam funguje pravidlo že pokud je pneumatika už jednou vydána ze skladu, Pirelli za ni při vrácení nepřebírá odpovědnost a musí se sešrotovat. Je to plýtvání, ale jen tak může výrobce garantovat že pneumatika nebyla použita. A tam může být i mechanické poškození vzniklé neodbornou manipulací,které technik od Pirelli při vrácení nemusí zjistit. A pokud by se taková guma v nějakých 350km/h roztrhla, důsledky pro pilota by mohly být fatální a všichni by samozřejmě okamžitě vinili Pirelli.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek