DISKUZE K ČLÁNKU Todt: FIA by měla mít úplnou kontrolu nad Formulí 1
Dohady ohledně pravidel pro rok 2017 a rovněž nekonečné tahanice o podobu kvalifikačních jízd v letošní sezóně přivedly v poslední době Formuli 1 pod palbu kritiky. Jaká by měla být zásadní náprava? Jeden z návrhů padl při mediálním briefingu v průběhu GP Bahrajnu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Todt: FIA by měla mít úplnou kontrolu nad Formulí 1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pavel A.
14:59 04.04.2016 94.199.40.XXXVšechno to začalo, když se FIA vzdala komerčních práv. A korunu nasadilo jejich prodej na 100 let (!) za 100 milionů (což je méně, než poplatek Bahrajnu za dva závody). FIA připustila, že ze sportu se stal komerční cirkus. Ostatně, jak má mít autoritu, když bez myšlenky schválí systém kvalifikace, který teď máme? Chyba není v těch, co ho navrhli (resp. byli k němu dotlačení Todtem a Ecclestonem), ale těch, co ho schválili. -
tom11
14:13 04.04.2016 77.48.94.XXX... zato Jean sice přesně ví, co vedení obnáší, ale nemá páru, jak by to mělo být správně.
ale názor, že by vše měla řídit FIA je principiálně správný. to máte, jako kdyby si fotbalová pravidla diktovaly fotbalové kluby a FIFA by jen tak přihlížela a plnila jejich přání. to by byl pěknej guláš. sice FIA nepožívá v mých očích přílišnou autoritu, ale možná je to právě tím jejich často nejasným postojem. pokud se FIA jako řídící orgán rozhodne skutečně řízení převzít, tak jsem opravdu zvědav na reakce jak Bernieho, tak hlavně silných týmů.-
dannak
16:07 04.04.2016 10.131.12.XXXV tom rozdeleni roli ale ja vidim prave ten problem. Neco je zajmem FIA, neco tymu - prirozene navic kazdy ma svuj zajem, jen vyjimecne spolecny - a neco FOM.
Z urciteho pohledu je FIA jedno, jaky format kvalifikace bude. Komu to ale neni jedno, je FOM, jemuz klesaji zisky ze sledovanisti. Tymum to v principu je taky jedno, jen jim muze byt trochu trapne a navic vedi, ze nizsi zisky FOM => nizsi prijmy tymu v budoucnu.
Korunu tomu pak dalo prosazeni soucasnych extremne drahych motoru ve chvili, kdy je obecnym dogmatem setreni. Logicky pak mensim tymum zbyva mene penez na ostatni vyvoj, coz jednak rozvira nuzky mezi tymy malymi a velkymi, a druhak nektere minimalne motivuje prijiat platici piloty, namisto tech, kteri by si to zaslouzili.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek