DISKUZE K ČLÁNKU Co jsme slyšeli (i neslyšeli) v mexické radiokomunikaci
Kdykoli se rozbliká v pravé části obrazovky symbol se jménem, může to být jen rutinní hláška typu box, box, box, box this lap. Jako by to pilot nevěděl, když mu to chvíli předtím signalizují na ceduli, řekl by si někdo. Podívejme se nyní, co se neslo éterem v Mexiku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Co jsme slyšeli (i neslyšeli) v mexické radiokomunikaci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
dannak
12:39 05.11.2015 193.29.76.XXXDovolim si mensi offtopic, protoze ta fotka Bottase a Kimiho k tomu proste nabada.
Mam jen ja pocit, ze stejna situace (Raik vs Bottas) byla v Rusku a Mexiku posouzena zcela jinak ?
Prislo me to zcela stejne, jak pres kopirak: jezdec na vnitrni stope, ale nikoli pred jezdcem na vnejsi stope, se tlaci do zatacky a ten na vnejsi strane ho (v podstate) zavrel. V obou pripadech ten na vnejsi nechal na vnitrku tolik mista, ze to vybizi k utoku, aby se tam ten ten na vnitrni nacpal. Proc tedy dosli komisari k jinym zaverum ?
Podle me stejna situace, ale jinak posouzena. Jak potom muzou piloti na tesno bojovat, kdyz je posuzovani takhle nekonzistentni ?-
virtual
16:53 06.11.2015 89.29.90.XXXNo, nepřišlo mi to úplně stejné, tady jeli "v souboji" delší dobu. Nicméně jsem se nad nekonzistetním názorem, jak komisařů tak komentátorů, taky pozastavil.
Když Rai trefil Bot do zadního kola, blekotové z Maďarska schvalovali penalizaci s tím, že první volí stopu a kdyby mu Bot nechal místo, daroval by mu lacino a v posledním kole pozici. Když teď Bot trefil Rai do zadního kola, tak už první stopu nevolí, naopak prý nechal málo místa, a kdyby Bot brzdil, moc snadno by přenechal pozici. Takový Mal by chytil pentli v obou případech.
Z mého pohledu je vina za způsobení kolize vždy na tom vzadu, zaprvé vidí víc a holt musí brzdit, když se tam nevejde a zadruhé poměřovat, jestli je druhé auto dost vedle soupeře (jestli je soupeřovo přední kolo na úrovni mého zadního a už mu musím vytvořit místo, kolik vůbec je dost místa atd.) prostě není v lidských silách.-
odin
07:51 07.11.2015 77.240.103.XXXSouhlasím. Navíc podle mne fakt, že předjíždějící pilot, během svého předjížděcího manévru šlápne na brzdy, jasně svědčí o tom, "že přiznává", že udělal manévr, který neměl šanci dokončit bez způsobení nehody.
Ale posouzení obou incidentů mi je vcelku jedno. Jen musí být stejné v obou případech. Pokud FIA chce koukat na závody bez kolizí, kdy se piloti předjíždí jen za pomocí DRS a jiných umělotin, pak ať nemilosrdně trestá. Jak to předvedli v Soči.
Pokud, ale chtějí tu stále upadající sterilní F1 trošku oživit, měly oba souboje zůstat bez trestu.
Takto mě opět mocní v F1 přesvědčují, že jejich F1 není čistá a vítězit dovolí pouze vyvoleným.-
virtual
10:59 07.11.2015 89.29.90.XXXSouhlas, rozhodně jsem proti protěžování jednotlivých jezdců nebo stájí. Stejnětak přehrané trestání taky k ničemu dobrému nevede.
BTW Osobně mi přijde napínavější, když se 2 piloti nahánějí naplno a férově 10 kol v těsném závěsu (dnes je proti aero a pneu) a první neudělá chybu a nakonec vůbec k předjetí nedojde, než když se za stejných 10 kol několikrát předjíždí vinou rozdílné kondice kol nebo pomocí DRS nebo tím, že ten na vnitřku zablokuje kola a vyveze nebo rovnou vystrčí předjížděného mimo trať.
-
-
dannak
16:00 10.11.2015 193.29.76.XXXMožná tam je ten problém, že první volí stopu. Jestli tohle pravidlo prostě není příliš silné, nebo jen nechybí nějaká další jednoduchá úprava.
Fakt mam totiž pocit, že se většina pilotů začne bát, nebo už bojí se o něco jen pokusit, protože dostanou pentli a ovlivní si tak aktuální, nebo budoucí zavod. Tak raději dojedou tak, kde jsou. A drama na dráze pak upadá a upadá...
Nevim, jak přesně je v pravidlech definované to "nechávání dost místa", vždy je to jen takto vágně popsáno...
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek