DISKUZE K ČLÁNKU Co jsme slyšeli (i neslyšeli) v mexické radiokomunikaci

Kdykoli se rozbliká v pravé části obrazovky symbol se jménem, může to být jen rutinní hláška typu box, box, box, box this lap. Jako by to pilot nevěděl, když mu to chvíli předtím signalizují na ceduli, řekl by si někdo. Podívejme se nyní, co se neslo éterem v Mexiku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co jsme slyšeli (i neslyšeli) v mexické radiokomunikaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 10.11.2015 16:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» dannak (Hlasovalo 22 lidí) 05.11.2015 12:39
Dovolim si mensi offtopic, protoze ta fotka… »
» virtual (Hlasovalo 10 lidí) 06.11.2015 16:53
No, nepřišlo mi to úplně stejné, tady jeli "… »
» odin (Hlasovalo 9 lidí) 07.11.2015 07:51
Souhlasím. Navíc podle mne fakt, že předjíždějící… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • dannak

    dannak

    193.29.76.XXX
    Dovolim si mensi offtopic, protoze ta fotka Bottase a Kimiho k tomu proste nabada.
    Mam jen ja pocit, ze stejna situace (Raik vs Bottas) byla v Rusku a Mexiku posouzena zcela jinak ?
    Prislo me to zcela stejne, jak pres kopirak: jezdec na vnitrni stope, ale nikoli pred jezdcem na vnejsi stope, se tlaci do zatacky a ten na vnejsi strane ho (v podstate) zavrel. V obou pripadech ten na vnejsi nechal na vnitrku tolik mista, ze to vybizi k utoku, aby se tam ten ten na vnitrni nacpal. Proc tedy dosli komisari k jinym zaverum ?
    Podle me stejna situace, ale jinak posouzena. Jak potom muzou piloti na tesno bojovat, kdyz je posuzovani takhle nekonzistentni ?

    + 22 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • virtual

      virtual

      89.29.90.XXX
      No, nepřišlo mi to úplně stejné, tady jeli "v souboji" delší dobu. Nicméně jsem se nad nekonzistetním názorem, jak komisařů tak komentátorů, taky pozastavil.
      Když Rai trefil Bot do zadního kola, blekotové z Maďarska schvalovali penalizaci s tím, že první volí stopu a kdyby mu Bot nechal místo, daroval by mu lacino a v posledním kole pozici. Když teď Bot trefil Rai do zadního kola, tak už první stopu nevolí, naopak prý nechal málo místa, a kdyby Bot brzdil, moc snadno by přenechal pozici. Takový Mal by chytil pentli v obou případech.
      Z mého pohledu je vina za způsobení kolize vždy na tom vzadu, zaprvé vidí víc a holt musí brzdit, když se tam nevejde a zadruhé poměřovat, jestli je druhé auto dost vedle soupeře (jestli je soupeřovo přední kolo na úrovni mého zadního a už mu musím vytvořit místo, kolik vůbec je dost místa atd.) prostě není v lidských silách.

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Souhlasím. Navíc podle mne fakt, že předjíždějící pilot, během svého předjížděcího manévru šlápne na brzdy, jasně svědčí o tom, "že přiznává", že udělal manévr, který neměl šanci dokončit bez způsobení nehody.
        Ale posouzení obou incidentů mi je vcelku jedno. Jen musí být stejné v obou případech. Pokud FIA chce koukat na závody bez kolizí, kdy se piloti předjíždí jen za pomocí DRS a jiných umělotin, pak ať nemilosrdně trestá. Jak to předvedli v Soči.
        Pokud, ale chtějí tu stále upadající sterilní F1 trošku oživit, měly oba souboje zůstat bez trestu.
        Takto mě opět mocní v F1 přesvědčují, že jejich F1 není čistá a vítězit dovolí pouze vyvoleným. 02

        + 9 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • virtual

          virtual

          89.29.90.XXX
          Souhlas, rozhodně jsem proti protěžování jednotlivých jezdců nebo stájí. Stejnětak přehrané trestání taky k ničemu dobrému nevede.
          BTW Osobně mi přijde napínavější, když se 2 piloti nahánějí naplno a férově 10 kol v těsném závěsu (dnes je proti aero a pneu) a první neudělá chybu a nakonec vůbec k předjetí nedojde, než když se za stejných 10 kol několikrát předjíždí vinou rozdílné kondice kol nebo pomocí DRS nebo tím, že ten na vnitřku zablokuje kola a vyveze nebo rovnou vystrčí předjížděného mimo trať.

          + 8 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • dannak

        dannak

        193.29.76.XXX
        Možná tam je ten problém, že první volí stopu. Jestli tohle pravidlo prostě není příliš silné, nebo jen nechybí nějaká další jednoduchá úprava.
        Fakt mam totiž pocit, že se většina pilotů začne bát, nebo už bojí se o něco jen pokusit, protože dostanou pentli a ovlivní si tak aktuální, nebo budoucí zavod. Tak raději dojedou tak, kde jsou. A drama na dráze pak upadá a upadá...
        Nevim, jak přesně je v pravidlech definované to "nechávání dost místa", vždy je to jen takto vágně popsáno...

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama