DISKUZE K ČLÁNKU Pneumatiky jsou kritizovány, šéfové budou muset přemýšlet
Bez ohledu na to, jak se pochvalně vyjadřují různé subjekty o vzácně vstřícném přístupu Pirelli k otázce závodních strategií začínají prosakovat zprávy, že piloti současnou situací až tak nadšeni nejsou. A chtějí nápravu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pneumatiky jsou kritizovány, šéfové budou muset přemýšlet
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
09:29 10.09.2015 165.72.200.XXXCelý problém je v absenci tankování. Více zastávková strategie měla v minulosti benefit a to jízdu s lehčím vozem než měl jezdec, který zvolil méně zastávkovou strategii. Tato výhoda lehčího vozu pominula a výsledkem je, že je výhodnější jezdit šetrně ke gumám s méně zastávkami než na to tlačit a zajet o jednu či dvě zastávky více.
Celá ta pochybná strategie životnosti pneumatik, kterou kritizuji od jeho zavedení, měla být postavena na závodech, kde se bude jezdit třeba 4x do boxu a jaká je realita ? Jede se jednou až dvakrát a všichni jedou tak aby nemuseli do boxů častěji než soupeř resp. naopak. Na dráze tak máme dvacet spořičů pneumatik místo toho abychom viděli dvacet dravců, kteří se snaží jet na limitu vozu. Na počátku nového tisíciletí se stávalo, že vozy v závodech atakovali časy na kolo z kvalifikace a někdy ho za dobrých okolností i překonali. Někdo může namítnout, že s plnou nádrží se tak prostě jezdit nedá. Ale nesmíme zapomenout, že v posledním stintu je auto se zbylým palivem stejně těžké jako za dob tankování a jak rychle s nimi jezdci jezdí ?
V průměru tak o pět možná i více sekund pomaleji než v kvalifikaci. Proč ? Protože by v kvalifikačním tempu odrovnali gumy během tří čtyř kol !!!
Proto říkám, dejte jezdcům zpět benefit jízdu s lehčím vozem za více zastávek a nemusíte vymýšlet pneumatiky, s kterými se nedá jezdit na limitu více kol. Jsem přesvědčen, že díky DRS se pak ani nebudou jezdci tolik bát uvíznutí v provozu, snad mimo Monaka a budou jezdit více-zastávkové strategie zcela přirozeně a hlavně nebudeme nuceni koukat na závody spořičů. -
-
Duncan66
22:25 07.09.2015 89.29.32.XXXDekuji nechci. Ono na spouste okruzich to DRS neni zadna sranda, nekde jako treba v Barcelone rovnocenne auta nemuzou predjet ani s DRS natoz bez. ja teda preferuju nejakou tu pomoc pri predjeti, nez sledovat vlacet od startu do cile bez jedineho naznaku predjeti kdy se vymena pozic uda v boxech, jinak bez sance.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek