DISKUZE K ČLÁNKU Trefa do černého. Co Renaultu pomohlo k lepší výkonnosti?

Daniel Ricciardo po Velké ceně Belgie prozradil, že jeho Renaultu učinil významný objev v nastavování vozu RS20, což se projevilo výrazně lepší výkonností v závodech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Trefa do černého. Co Renaultu pomohlo k lepší výkonnosti?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 04.09.2020 16:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 02.09.2020 08:13
Renault v tabulce před Ferrari? Hm, to zní… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 02.09.2020 08:43
Vůbec né. Ale uznej, že si za podvádění trest… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 02.09.2020 16:49
Heleď, mě by vůbec nepřekvapilo, kdyby na tom… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Vettel si koupil jedinečný Williams FW14B.
    Nejspíše proto, aby po té letošní Binottové hrůze konečně svezl v pořádném voze. 14

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Kdo by tohle auto nechtěl.... 11 Věřím že Sebastianovi by aktivní zavěšení určitě sedlo jak při vjezdu do zatáčky, tak i při výjezdu. 12

      Prý je to auto i funkční..... 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Taky si jsem jistý, že Vettel s tímhle vozem propásl dobu která mu byla šitá na míru ještě více než foukačky.
        Až se v něm Seb sveze, tak si z něj udělá ložnici plnou orgasmů. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Spíše je otázka, co udělá s motory a jejich výkonem "jedna" výkonová mapa.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      37.188.241.XXX
      Pro Ferrari to asi nebude znamenat vůbec nic. Nestíhali v kvaldě ani v závodě. A to se teď pojede ještě rychlejší závod než bylo SPA.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Renault se k tomu výstižně vyjádřil když poznamenal že motory na to nebyly postaveny. "Nepříjemné je to, že jsme naše motory navrhli tak, aby měly závodní a kvalifikační režim. Zvládli jsme to a uprostřed sezóny musíme změnit způsob jejich fungováni. Ten, kdo se soustředil na závod, vyhraje. Ten, kdo se soustředil na kvalifikaci, prohraje.“ Z tohoto hlediska je změna užívání motoru během sezony určitě špatně, tohle se má dělat na příští sezonu. Je asi jasné že tam se míří aby to ublížilo Mercedesu. Motory Renault v této rošádě (teda McLaren a Renault) uplně jako vítěze nevidím protože jejich kvalifikační režim sice nebude tak dobrý jako ten Mercedesu, ale myslím že je lepší než Hondy a Ferrari.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        37.188.241.XXX
        A co když Honda nemá žádný kvalda mód? Aspoň loni něco takového tvrdila.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Helmut naopak hned první rok řval že konečně budou mít Párty mód 11 Ale i kdyby neměli, tím lépe prostě pro ně. Ferrari teď taky tvrdí že kvalifikační mód nemají. Týmy s motory Renaultu ho mají, takže se jistě relativně vůči nim v kvalifikaci propadnou.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            No , jenomže pak uviděl párty mód Ferrari a i párty mód FRenaultu a celej rok držel mlčocha. Místní Hondař to vysvětloval slovy, že Hondu už Renault nezajímá že stíhá Merrcedes. Jenže se těžce spletl.....Honda v párty módu nesrovnala dodnes, ač nutno dodat, že teď je na tom Honda velice dobře a myslím že tohle pravidlo jí bude vyhovovat nejvíce, protože už loni RB chtěl po Hondě co nejsilnější race mód.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Heleď, mě by vůbec nepřekvapilo, kdyby na tom Honda nakonec ještě prodělala. Přeci jen půjde o to najít nějaký rozumný balanc a hraje tam namalou roli samotná životnost motoru, respktive všech jednotlivých komponent. Jestli již nyní Honda trochu tápe a jedou hop nebo trop, budou muset jezdit kvaldu v +-aktuálním závodním módu motoru, což nebude úplně hitparáda. Obzvlášť pokud Mercedes a Renault mají silnější party módy. Potom sice nebudou moci tolik přidat v kvaldě, ale budou moci přihodit pár koníků v závodním režimu, protože nebudou motor tolik huntovat v kvaldách. 04
              P.S. Ne, nezapomněl jsem na Ferrari. Těm letos pomůže leda diskvalifikace většiny stájí včetně jejich béčka. 18

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.213.XXX
                Pokud byla Honda PJ číslo dvě legální, tak ta byla výkonově na tom prý dobře. V race módu.....

                Jinak ale souhlas, co pišeš je pravda.....bó pokud vynechaj 5 kvalifikačních kol, prý jim to dá 25 kol v zavodě na vyšší režim. Když to vybalancují , zcela jistě výkon vzroste. Zdroj : Mercedes 11

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  Je tam i další věc a to je možnost přepínání režimů v technických pasážích kvůli rekuperaci. Podle mě se to musí dotknout i tohoto, protože na tom v podstatě stojí i princip těch kvalifikačních režimů. V tomto ohledu se Mercedes zdá hodně napřed a vzhledem ke kvalifikační výkonnosti na tom nebude špatně ani Renault. Chápu Abiteboula, že po těch letech marnosti to radši podává skepticky, ale ono se může dost dobře stát, že se McLaren a tovární Renault dostanou v závodě na záda RB. Nebo budou startovat před nimi, protože jim dají obklad v kvaldě a budou se snažit je udržet za sebou. 12
                  Sice nejsem úplně fanda změn uprostřed sezóny, ale i mě už ten náskok Mercedesu trochu nudí. Jediné zajímavé je to, že Max jezdí letos perfektně. Ale Lewis také, takže je to spíš jen o tom, jak moc to zase podělá Bottas a nechá se pojet od Maxe a jak to podělá Albon, který se tak rád pere s RP, Renaulty, McLareny a prostě všemi, které by měl dle papírových předpokladů drtit rozdílem třídy. Proto se na tuto úpravu pravidel těším a třeba to přinese nějaké drama nebo také nic. Tahle sezóna už je díky viru stejně divná, tak proč to koneckonců nezkusit. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Petr

                    Petr

                    109.81.245.XXX
                    Mezi módy motoru si budou moci stále přepínat tak, jak to dnes dělají v závodech. Bottasovi nepovolili výkonnější mód s ohledem na Monzu (krátí to životnost motoru). Na moc velký dopad na výkonnost týmů (zhoršení konkurenceschopnosti Mercedesu) bych nesázel.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      Takže ono se ve finále asi moc nestane. Stači ten kvalifikační režim dát pod mód na inlap/restart po SC v závodě a bude to pořád stejné. Při vší úctě k FIA, když nebyli loni schopni prokázat Ferrari podvod a museli přistupovat na tajné dohody, jak chtějí ohlídat to, jestli závodní režim není v podstatě skrytý party mód?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Renault v tabulce před Ferrari?
    Hm, to zní docela lákavě. 04

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama