DISKUZE K ČLÁNKU Všichni jsme na jedné lodi, burcuje Binotto

Ferrari prožilo ve Spa mizerný víkend. Přestože se oba vozy vyhnuly problémům, na body nedosáhl ani jeden z nich. Právě to nejlépe svědčí bídné výkonnosti slavné stáje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Všichni jsme na jedné lodi, burcuje Binotto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 04.09.2020 09:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasovali 3 lidé) 01.09.2020 07:44
Problém je, že tohle není chvilková slabost a oni… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 01.09.2020 09:02
Ta jejich loď začíná silně připomínat Titanic.… »
» Pepino60 (Hlasovali 2 lidé) 01.09.2020 10:43
Binotto: ,,jsme na jedné lodi." Jak už tady… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Binottovi jsem tehdy dával velké plus za to jak si poradil s vývojem jejich motoru a že to bude schopný člověk. Teď když kouknu na jejich motor a kauzu kolem něho tak jsem se nemohl více seknout 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    85.71.3.XXX
    Jasně, všichni na jedné lodi. A Vettel se v duchu směje :)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Binotto: ,,jsme na jedné lodi." Jak už tady někdo správně napsal ta loď připomíná Titanic a Matlafous bezradného a zmateného kapitána. Sundal bych mu plavací vestu a hodil přes palubu. Tohle už je fakt těžký prů.er. Někdo z vedení Fiatu by se měl postarat o vyhazov komletně celého týmu počínaje uklízečkou a konče Binottem a nahradit tyto neschopné dementy pořádnými odborníky. Vždyť už i ti jejich mechanici neumějí ani rychlou zastávku. Strategie je marné komentovat a Matlafouse raději ani zmiňovat nebudu nemusel bych být slušný. Myslím, že Monzu by měli raději vynechat, protože než chytnout ještě větší ostudu, tak raději se vymluvit na nemoc.A pokus se odváží tam startovat měli by Tifosi vytáhnout Matlafouse z garáže a dát mu pořádnou nakládačku. Celý tým jen rozeštval a te´d se jěště odvažuje prohlašovat, že jsou rozlobeni. A na koho asi tak??!!

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Ta jejich loď začíná silně připomínat Titanic. Jsem přesvědčen (a on to vlastně na konci přiznává) že žádný extra nízký odpor neměli ani loni, jen se na to tehdy vymlouvali aby zakryli podvody na jejich motoru. S legálním motorem jde vidět že auto samotné má a mělo velké mezery. Nefunguje jim to tam, ani motor, ani auto, ani strategie, ani správa jezdců, takhle to nepůjde. Ferrari je zdá se pastí na frustraci. Nevím zda teď jejich motivační slova jsou vůbec prospěšná, protože než zase něco tvořit je možná lepší s tím nejdříve pořádně protřepat.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Návraty nejsou tím nejlepším řešením. I když za Arriho vedení vykazoval tým velice dobré výsledky, tak v týmu zůstanou jeho odpůrci i přiznívci Binotta a to je špatně.
    Tým potřebuje nového a silného lodivoda. Nejlépe z jiných vod tak jak to udělal Mekáč.
    Reakce na Kubajse.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Všichni jsme na jedné lodi a žádný výkon?
    To znamená, že jsou na moři už hodně dlouho a nastala ponorková nemoc.
    Řešení je pouze jediné. Všechny vysadit na břeh a nabrat novou osádku. A začal bych kapitánem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kubajs

      kubajs

      37.48.25.XXX
      Jasně, pokaždé když se nezadaří, tak vyházet lidi. 20

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        V tomto případě bude stačit vyměnit kapitána který tuhle loď nasměřoval na útesy.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • kubajs

          kubajs

          37.48.25.XXX
          Chtělo by to nazpět Arryho a Binnoťáka poslat zpět k pásu, no.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Binokulára radši do pryč. Dělal u motorů a jak se zdá, tak celý jeho zázrak byl v podstatě nejspíše podvod. V rámci pravidel se tam možná bude stejně trápit jako v čele stáje. Manažer je naprosto tragickej, tak leda by tam šel třídit šroubky ...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • jiras

        jiras

        37.48.47.XXX
        Problém je, že tohle není chvilková slabost a oni nevyhazovali, spíš přesouvali. Binotto opakovaně selhává, loni v práci s piloty,.ve vývoji auta, strategii, prostě vedení týmu jako celku. On si na sebe nabral šéfování všemu a nedává to. Že nedávno předal pár funkcí bylo spíš z důvodu, že už nešlo jinak, než že by chtěl.

        Ale hlavně - Binotto šel na šéfa týmu, protože měl uspechy s vedením vývoje motoru. No teď se ukazuje, že to takový úspěch nebyl. Tak za co tam je, rektální alpinismus?

        Ale ty problémy nejsou jen v motoru, to má pravdu. Stačí na F1technical mrknout na porovnání podlah, tvaru kapoty (coke bottle), nedej bože zadního zavěšení. Ferrari je 3 roky pozadu, jejich auto vypadá proti Mercedesu až primitivně. Jak tam na fóru někdo poznamenal, to porovnání s Mercem by mělo být přístupné až od 18 let. Fakt smutný, kam to tenhle člověk dovedl.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Poslední start závodu v Malajsii

Verstappen a Stroll byli kvůli kolizi u komisařů. Kdo je viníkem? + VIDEO

Valtteri Bottas po vyhrané kvalifikaci na Nürburgringu

Odpoledne byl v Portugalsku nejrychlejší Bottas. Verstappen kolidoval se Strollem

Valtteri Bottas v 1. tréninku v Portimau

Bottas začíná na 'horské dráze' v Portimau nejrychleji, Verstappen ztrácí přes 0,7 s + VIDEO

Mercedesy v GP Eifelu

Mercedes mění elektroniku obou vozů, trénink si vyzkouší bez systému DAS

První testy nového Haasu VF-20

Nový start pro Haas - na konci sezóny končí Grosjean i Magnussen

Esteban Ocon s Renaultem RS20 v Barceloně

Šéf Renaultu nepovažuje výsledky Ocona za 'katastrofu,' Alonsův přínos na simulátoru oceňován

Lance Stroll v závodě ve Španělsku

Důvod německé absence Strolla? COVID-19

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama