DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Ferrari vítězství před rokem 2022 už nečeká, vyjmenovává slabé stránky svého týmu
Předseda správní rady Ferrari John Elkann neočekává, že by jeho týmu před sezónou 2022 dosáhl na vítězství ve velkých cenách. Trpící fanoušky proto vyzývá k trpělivosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šéf Ferrari vítězství před rokem 2022 už nečeká, vyjmenovává slabé stránky svého týmu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
SergioPÉREZ
12:03 29.07.2020 78.108.157.XXX
Twl tak dráždit Tifosi je jako by mávat rudým hadrem před rozzuřeným býkem
Situs
11:54 29.07.2020 88.102.38.XXX
Přesně tak, Sainz si proti Maxovi nevedl tak špatně jak by pouze body mohly naznačovat a jak David často přehlíží, byl to tehdy mezi nimi docela těsný boj jak v kvalifikacích tak v závodech. A souhlas, myslím že vize Binotta je mít k Leclercovi Bottase.
Situs
11:47 29.07.2020 88.102.38.XXX
A co jako že si to můžeš koupit? Pokud si jeden koupí upgrade a druhej si upgrade vyrobí tak přece toho kdo si ho vyrobí nebudeš trestat tím že už si nemůže vyrobit něco dalšího protože mu to sebralo žetony, ale ten co si to koupil ano, to je v mých očích nesmysl a neférová degradace konstruktérů. Nejen že si to teda Bčka budou kupovat od Aček ale ještě se bude předstírat že to není vylepšení nebo co?
Petr Hloušek
11:19 29.07.2020 185.14.233.XXX
jako fanda Maxe musim uznat, že to vítězství Maxe nad Sainzem nebylo suverénní, Sainz byl dobrej, ale Max zkrátka lepší.
Ferrari ho asi má za takového svého Bottase
Ferrari ho asi má za takového svého Bottase
jiras
10:18 29.07.2020 217.108.46.XXX
Top manager nemůže říct, že všechno stojí za houno, všichni to prodělali a je to banda lůzrů. Proto ty tlamocviky. Ale upínání se ke změně pravidel je z principu špatně. Co když zase zvolí špatný projekt? To se někomu stane u každé větší změny pravidel. Nastavení celého procesu má být takové, že se kontinuálně vše zlepšuje, včas vyhodnocuje směr vývoje, zpětně kontroluje každé rozhodnutí, dělají se lessons learned. Zni to jednoduše, logicky, ale nastavit to ve firmě je složité.
Ale s tím, že snad 5 let čteme o špatné korelaci větrného tunelu a špatném projektu je už fakt mimo a změna pravidel tomu nepomůže.
Ale s tím, že snad 5 let čteme o špatné korelaci větrného tunelu a špatném projektu je už fakt mimo a změna pravidel tomu nepomůže.
daaviid23
10:01 29.07.2020 90.182.169.XXX
No když jsem se teď zamýšlel nad "chudákem" Sainzem....
Když byl v TR, tak suveréně prohrál s Maxem. Pak odešel do Renaultu, kde prohrál s Hulkym a v podstatě byl vyhozen a odešel do Mclarenu, kde letos prohrává s Norissem.
Proč ho vlastně to Ferrari bere?
Když byl v TR, tak suveréně prohrál s Maxem. Pak odešel do Renaultu, kde prohrál s Hulkym a v podstatě byl vyhozen a odešel do Mclarenu, kde letos prohrává s Norissem.
Proč ho vlastně to Ferrari bere?
Petr Hloušek
09:54 29.07.2020 185.14.233.XXX
Bože, to jsou kydy, pokud budou mít za šéfa týmu Binotta, tak se nic nezlepší. Chudák Sainz...
Dokugan
09:15 29.07.2020 77.236.195.XXX
Tak to by samosebou jít nemělo protože obhajoba RP je v tom, že s loňským Mercedesem nemá nic společnýho a každá součástka je doopravdy jiná než u loňského Mercedesu. Kdyby okopírovali i letošní Mercedes, tak by znovu museli každý díl změnit, rozuměj postavit úplně nové auto, což při zmraženém vývoji nejde.
daaviid23
08:51 29.07.2020 90.182.169.XXX
No u Mclarenu mě příjde, že jsme se všichni (včetně mě) moc namlsali těžce nestandardním první závodem, a druhou mokrou kvalifikací (takže taky nestandardní) kde Mclaren zářil.
Ono za standardních podmínek to vypadá, že se Mclaren moc neposunul. A to že bojuje s Ferrari je zásluha pádu Ferrari a ne vzepětí Mclarenu
Ono za standardních podmínek to vypadá, že se Mclaren moc neposunul. A to že bojuje s Ferrari je zásluha pádu Ferrari a ne vzepětí Mclarenu
GRAHAM
08:44 29.07.2020 109.81.213.XXX
Letos.....pouze letos. Stane se....ale jasný kritika by měla zaznít.
Já třeba posun Mclarenu ( čas na kolo) taky považuji za neúplně dostatečný....respektive mohlo to bejt značně lepší, že jo. No uvidíme...bude upgrade. Hlavně netrojčit....
Já třeba posun Mclarenu ( čas na kolo) taky považuji za neúplně dostatečný....respektive mohlo to bejt značně lepší, že jo. No uvidíme...bude upgrade. Hlavně netrojčit....
GRAHAM
08:40 29.07.2020 109.81.213.XXX
Textově uchopit se to dá ze všech stran.....je to o úhlu pohledu na věc. Občas se něco nepovede, okolnosti jdou proti Vám....taky soupeři jsou dobří a nedají vám vydechnout.
Tohle patří skoro ke každé činnosti....a F1 je velice konkurence schopná a všechno je hned vidět.
Ferrari udělalo dobře, že netrojčí a změny a doladění, nastavení týmu bude dělat postupně. Zda je to posune a nebo zůstanou "stát" na místě, ještě neznamená že jsou zhola špatní. Prohrávat se současným Mercedesem není ( bohužel) žádná velká ostuda.Ten tým šlape jako hodinky...klobouček.
Tohle patří skoro ke každé činnosti....a F1 je velice konkurence schopná a všechno je hned vidět.
Ferrari udělalo dobře, že netrojčí a změny a doladění, nastavení týmu bude dělat postupně. Zda je to posune a nebo zůstanou "stát" na místě, ještě neznamená že jsou zhola špatní. Prohrávat se současným Mercedesem není ( bohužel) žádná velká ostuda.Ten tým šlape jako hodinky...klobouček.
Situs
08:34 29.07.2020 88.102.38.XXX
Teď čtu jak B-čkové týmy jako RP mohou příští rok nasadit aktualizace A-čkových týmů a to bez ztráty žetonu, kdežto skuteční konstruktéři jsou žetony limitováni ve všem. A to takový McLaren vypatlat žetony na tu změnu motoru prostě musí. Tohle považuji za nesmysl roku aneb jak likvidace skutečných konstruktérů pokračuje.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek