DISKUZE K ČLÁNKU Kopírování se nezdařilo, nos Mercedesu na Red Bullu nefunguje

Red Bull má problémy s aerodynamikou. Oblast, která byla dříve jeho doménou, mu nyní dává pořádně zabrat. Částečně kvůli špatně zkopírovanému nosu stáje Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kopírování se nezdařilo, nos Mercedesu na Red Bullu nefunguje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 30.07.2020 19:46 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Každý kritizuje a jedním šmahem hned shazuje neuvěřitelnou práci inženýrů a techniků RP. Byl to obrovský risk se vydat tímto směrem,který nakonec RP přinesl rychlost, ale pravděpodobnost, že si všechno sedne nebyla vůbec velká. Stejně, pokud se jede celý závod, tak už se vyskytují problémy, které se špatně ladí a RP v závodě ani nestíhá konkurenci. Jedinou výhodu mají především na kratší vzdálenost (tréning a kvalifikace) což je pro vlastní závod velká výhoda, ale to je tak vše. RP. nemá se svým rozpočtem moc šancí proti zavedeným goliášům F1. Kdokoliv jiný na místě Péreze a Strolla by z toho více nedostal. Moc nedoporučuji u jiných týmu zavést hurá systém kopírování, protože spláčou nad výsledkem. Že to vyšlo u RP je velká náhoda + neuvěřitelná šikovnost lidí tohoto týmu.
    (Che11co))

    + 1 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Myslím že výhoda RP byla v tom, že od Mercedesu odebírá z mechanického hlediska téměř vše od jezdce dozadu, díky tomu mají podobné rozložení hmotnosti jako Mercedes, a mohou podobně vzadu tvarovat karoserii. RB oproti tomu má zadní část jinou mechanicky, tudíž i z hlediska obtoku vzduchu, plus výrazně větší sklon a menší délku šasi, tudíž i naprosto stejná příď (pokud by ji postavili) bude fungovat jinak.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        89.103.12.XXX
        No vidiš to, tebe to napadne a Neweye ne.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        je to tak, ale i když mám tolik mínusů, myslím že v mém příspěvku mám taky velkou pravdu, že RP už delší dobu má hodně kreativní lidi a proti TOP a továrním týmům jsou ve velké finanční nevýhodě a taky když jezdec je dobrý v svém týmu, automaticky to neznamená, že bude tak dobrý i v jiném týmu, zvláště když je na něj vyvíjen enormní tlak. Takových neúspěšných přestupů bylo, třeba Prost, Fisichela, Vettel, Gaslly....
        (Che11co))

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nameless_Wonder

          Nameless_Wonder

          188.123.100.XXX
          Podľa mňa išlo RP totálne na istotu, pretože mali od mercedesu všetko čo potrebovali. Od pozehnania až po technické výkresy. Ten tvoj príspevok znie až hanebne naivne a nekriticky. aj keď uznávam ze vzhľadom na dokážu situáciu ten môj paranoidne. Lenže biedna dokázaná situácia je spôsobená najimpotentnejsim kontrolným orgánom v histórii športu ( vid motor ferrari?) to je ako keby v hokeji rozhodcovia neboli na ľade ale pískali by podľa komentátorov v telke. Alebo v cyklistike odhaľovali doping s dregerom.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            Určitě se v dané časové ose vývoje vozu nebo tedy "kopírování" sešlo několik zásadních faktorů, které nakonec "vymrštily" RP hodně do předu.
            První, že se to inženýrům RP podařilo vše poskládat tak, že sami byli překvapení a dopředu nevěděli, že to tak perfektně vyjde.
            Za druhé nikdo nečekal, že při tak obrovské finanční investici motor FERRARI bude na konkurenci tak slabý.
            Za třetí Pérez i Stroll taky odvedli při ladění a zpětné vazby + tréningy spolehlivou práci. Přece jenom někteří jezdci v jiných týmech při vývoji vozu nepodávají tu nejlepší zpětnou vazbu.
            A hlavně za další "samotné" rozhodování FIA tomu všemu šlo jasně naproti.
            Další ovlivňující faktory dané situace které mohou mít vliv na současný stav je covid a od r. 2022 zásadní změna pravidel
            A ještě jeden faktor, že mercedes proti konkurenci posunul pohonnou jednotku o hodně dál, tak jak to dokázal už X let za sebou.
            Když se to vše sečte a podtrhne, tak momentálně vidíme to co se současně děje na dráze. Myslím si ale, že u RP je velký rozdíl v tréningovém, kvalifikačním módu, proti závodnímu, kde konkurence i TOP týmy mohou být klidně lepší
            (Che11co))

            + 1 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Tak píšeš jak RP má v týmu kreativní lidí a jak RP nemá tolik peněz...a paradoxně dokázalo postavit tak úspěšný monopost.

          Já vidím dva protiklady...ten letošní monopost RP v mnoha detailech vypadá jako loňský Mercedes. A postavit špičkový monopost vyžaduje top rozpočet.

          Já to vidím takhle...RP v podstatě postavilo kopii loňského Mercedesu...a teď jde jen o to zda legálně nebo ne.

          Zajímavý je že Williams totálně pohořel s Lowem který měl být zárukou začlenění technických řešení Mercedesu do monopostu z Grove...a nyní Redbullu nefunguje "podle fotek okopírovaný" nos Mercedesu. A RP parádně šlape celej monopost...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            194.228.59.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            No uvidíme co FIA. RP se hájí tím, že průběžně vše konzultoval s FIA a že je na všechny "nesrovnalosti" připraven se obhájit....jedna věc jsou vozy F1,
            ale mne jako skalního Fandu prioritně baví jezdci F1.
            Kdyby Pérez se stal mistrem světa F1 třeba na "trojkolce" tak to beru všemi deseti!!!
            (Che11co))

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              88.103.92.XXX
              Já nic proti kopírování nemám...pokud to bude zakotvené v řádech.
              Spíš je tady jistá diskuze o dalším směřování F1...v podstatě jde o to že je to nejvyšší formulová kategorie a hovoří se o soutěži konstruktérů.
              Motory byly prakticky vždycky to co většina startovního pole nakupovala, dneska máme jednotné gumy, jednotnou řídící jednotku. Kdysi se kupovaly třeba převodovky Hewland...
              Pak se uvolnily další díly které je možné koupit...ale otázka je jestli pak tedy nekupovat celý monoposty? Jenže pak už to nebude soutěž konstruktérů..a podle mě FIA i promotér LIberty nestojí o další seriál kde bude jezdit 6 Ferrari, 6 Mercedesů, 6 Redbullů a 2 Mclareny...výjimečnost F1 spočívá v exkluzivitě.
              Proto vnímám letošní případ RP jako cestu špatným směrem.

              Čistě teoreticky...může tým který si koupí celý monopost vyhrát šampionát? Podle mě ne...protože ten kdo mu ho prodá nepochybně bude tak činit jen proto aby například odebíral body soupeřům továrního týmu...nebo jen z obchodního hlediska...ale bude se snažit zajistit aby prodané monoposty neohrozili z dlouhodobého pohledu tovární tým. Takže jakou skutečnou hodnotu to má? Ano letos může RP klidně skončit senzačně na třetím místě v šampionátu...ale dál? Dál nic...když Haas přišel do F1...překvapil svými výkony (taky díky částečnému kopírování Ferrari)...a kde je dnes?
              Podle mě svým způsobem by bylo ideální aby Mercedes, Honda a Renault neměli tovární týmy a poskytly rovnou podporu každý 3 týmům, Ferrari je výjimečné...je v F1 od začátku, oni prostě mají exkluzivitu, kdyby dodávali s plnou podporou dalším dvěma týmům mohla by mít F1 12 plnohodnotných týmů.
              A konstrukce monopostu by byla na každém z týmů...přičemž některé části monopostů můžou být unifikované aniž by to závodění ublížilo (kola, části brzd - ostatně to jsou už dneska a další které významně nejsou zásadně rozdílně a týmy je zbytečně vyrábějí nebo kupují draze).
              Osobně si myslím že Renault to udělal promyšleně a chytře...ty brzdové kanálky...a asi další díly...které jsou zařazeny na listinu dílů které si tým musí konstruovat a vyrábět sám nakonec zrazí RP vaz...leda by FIA udělala podobné řešení jako v případě Ferrari a jejich motoru...a pak bude muset RP nahradil kopírované díly vlastními...a to je s největší pravděpodobností výkonostně srazí dolů.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama