DISKUZE K ČLÁNKU Alonso je zpět. Upsal se Renaultu
Spekulace jsou o konce. Fernando Alonso bude příští rok závodit v barvách Renaultu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso je zpět. Upsal se Renaultu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
17:03 08.07.2020 90.176.154.XXXA co jsem přetvářel? Že dostal od Lewise klepec 8:4. Od Vettela 10:1. Zatím jsem dostal jen nějaké fanouškovské ankety a názory rádoby odborníků.
Situace je taková, že v Mercedesu mu ani nezvedají telefon a nemají o něj dlouhodobě zájem. Ferrari mělo volné místo, vzalo Sainze. McLaren měl volné místo, vzal Ricciho. Renault s Alonsem na sebe zbyli. Jasně, je to tím, že je nejlepší a nikdo ho nechce jako dvojku. Jestli ho přiští rok potahá Ocon stejně jako Jenson v 2016, tak si může rovnou zabalit kufry a jít dál jezdit pro Satům a podobným. Tam se mu zatím ještě daří.
S těmi útoky, to myslíš vážně? Ty, který začneš kopat hned ve druhé reakci tady budeš moralizovat? S tím si skoč jinam a nebul tady. A radši si příště rozmysli, kde a jak reaguješ, ať se pak chvíli na to neztrapníš tím, že začneš popírat sám sebe.
Co beru jsou fakta. Co beru jsou slušní diskutující. Dokonce beru i toho Alonsa, ale jako každého jiného špičkového pilota. Pokud se ho někdo snaží stavět někam do nebes, jeho věc. Ale ať se ho proboha nesnaží srovnávat s jinými, daleko úspěšnějšími piloty. Příští rok se vrací do stáje, která má solidní balík. Měl by vládnout středu pole a Ocona zajíždět o parník.-
-
HellHogr
18:00 08.07.2020 86.49.253.XXXTo nemá ani cenu komentovat, to je jen žluč a nic víc, to 4;3 pro Alonsa do 2014 ani nedokázal nějak obhájit, uráží i inženýry a šéfy týmů v F1 jako rádoby odborníky, hlavně, že si vytáhne tabulku co mluví údajně v jeho prospěch, možná si nevšiml, že tabulky neřeknou vše
-
-
-
-
-
-
-
-
Nameless_Wonder
17:16 08.07.2020 188.123.100.XXXNielen to, on bude šéfom aj keď bude jazdiť, zároveň bude hlavný stratég, nemechanizujuci šéfmechanik a hrajúci kapitán.
-
-
-
-
Situs
17:27 08.07.2020 88.102.38.XXX
-
-
-
-Tony-
14:08 08.07.2020 193.165.236.XXXBudu upřímný. Jako mnohaletý fanoušek Alonsa bych měl být potěšený, ale nejsem ... Pokud pominu, že návrat jakéhokoliv pilota po několika létech je vždy velká neznámá (i když fanoušci Niki Laudy se mnou asi nesouhlasí), tak Renault pod mnohaletým vedením Abiteboula stále tápe a nevěřím, že se to změní k lepšímu. Jen velkohubé kecy a výsledky stále nejsou ...
Alonso je stále jezdecká špička a 3/4 současného pole mu leží maximálně u kotníků.
I když chápu, že jakákoliv jiná závodní série mu to uspokojení ze zrychlení, přetížení nebo brzdění které zažívá v F1 neposkytne, tak si myslím, že vracet se do týmu, kde je jakékoliv zlepšení v nedohlednu, je prostě špatně ... Rád bych se mýlil, ale vývoj v současné F1 je maraton a Alonso i s ohledem na svůj věk potřebuje startovat ve sprintu na 100 metrů.
No, sledovat ho samozřejmě budu, ale zároveň to beru reálně a bez jakýchkoliv očekávání velkých úspěchu ...-
Situs
14:13 08.07.2020 88.102.38.XXXMá šanci tam být a něco s týmem udělat, jistě se tam toho dohodlo dost. Pokud bude Renault v roce 2022 s novými pravidly bez šance, hodí na to bobek. Nic horšího se nestane. Já jsem rád že tu šanci ještě má, byť šance je asi velmi malá, tak to je.-
-Tony-
14:21 08.07.2020 193.165.236.XXXTak šance je vždycky, ale v tomto případě tomu nevěřím. Už jen když vidím, co dělají eko pomatenci v Bruselu a jak celý Automotive bojuje s klesajícími zisky, tak to ani nová pravidla nebo finanční stropy nezachrání ...
A dívat se na dvojnásobného mistra světa jak se trápí a kolem něj budou "lítat" mladí smradi, kterým bohatý tatík koupil sedačku v mnohém kvalitnějším monopostu, tak to mně fakt neláká ...
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek