DISKUZE K ČLÁNKU Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko
McLaren si díky zavedení rozpočtových stropů od příštího roku může podle odborného poradce Red Bullu Helmuta Marka hodně polepšit. Obává se, že při změně dodavatele pohonných jednotek zneužije pravidly nepokryté oblasti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
El.Senor
11:01 05.06.2020 37.58.58.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
11:00 05.06.2020 185.149.130.XXX
Pravidla se neměnila? Fakt? To se tu označuješ za znalce a já o F1 nic nevím?
Jakože se vůbec neměnily gumy, neměnily se difuzory, neměnilo se uložení výfuků, aby se nemohlo foukat, nezakazovaly se mapy motorů, využívající foukání ve chvíli, kdy jezdec nešlapal na plyn.
Jasně a flexi křídla se řešila kvůli Ferrari a kvůli Ferrari upravovali parametry jejich testů.
A rozhodně na rok 2014 se neměnilo vůbec nic. Jen se "konečně" ukončila éra jedné dominance a nahradila ještě větší dominancí. Ale absolutně to nesouviselo se změnami pravidel, že?
Nejdůležtější je, že v jednom závodě něco platilo a v dalším ne. To se totiž ještě nikdy nestalo.
A ty tu budeš plácat něco o nulové argumentaci.
Jakože se vůbec neměnily gumy, neměnily se difuzory, neměnilo se uložení výfuků, aby se nemohlo foukat, nezakazovaly se mapy motorů, využívající foukání ve chvíli, kdy jezdec nešlapal na plyn.
Jasně a flexi křídla se řešila kvůli Ferrari a kvůli Ferrari upravovali parametry jejich testů.
A rozhodně na rok 2014 se neměnilo vůbec nic. Jen se "konečně" ukončila éra jedné dominance a nahradila ještě větší dominancí. Ale absolutně to nesouviselo se změnami pravidel, že?
Nejdůležtější je, že v jednom závodě něco platilo a v dalším ne. To se totiž ještě nikdy nestalo.
A ty tu budeš plácat něco o nulové argumentaci.
HellHogr
10:39 05.06.2020 31.30.171.XXX
Nemáš k tomu nic no, hodně se měnili pravidla .. jo počkat, nemenili tak jako u Mercedesu, čím to? Že by si zas placal do vody? Že flexi wings pak mělo i Ferrari je jedno viď? Ale máš pravdu, když RB 2010 přijel do Monaka s nelegální podlahou, tak FIA řekla: dojeďte s tím tenhle víkend a od Kanady nene .. tyjo FIA fakt po RB šla hodně no, asi jako po Ferrari 2000 až 04
Mike17
10:00 05.06.2020 185.149.130.XXX
Tak že si to ty nepamatuješ ještě neznamená, že to tak nebylo.
Každou sezonu po titulu RB se měnily pravidla zrovna v oblastech, kde byl RB nejlepší. Čím to, když to nikomu nevadilo? Nejspíš někdo řval, jak je foukání špatné a nikdo takové věci neřešil kvůli Virginu nebo HRT.
Jen si vzpomeň, kolik řečí bylo jen kvůli křídlům RB.
Každou sezonu po titulu RB se měnily pravidla zrovna v oblastech, kde byl RB nejlepší. Čím to, když to nikomu nevadilo? Nejspíš někdo řval, jak je foukání špatné a nikdo takové věci neřešil kvůli Virginu nebo HRT.
Jen si vzpomeň, kolik řečí bylo jen kvůli křídlům RB.
HellHogr
11:36 04.06.2020 31.30.171.XXX
Ale Grahame, tady jde o přístup, jestli si leštíš ego a myslíš si jak jsi nejlepší na světě a ostatní tě překonají protože Renault a ještě ostatní podvádí .. tak tohle je prostě špatně. Nepamatuji, že by McLaren s Ferrari řvali u FIA vůči RB když dominoval jako to dělá RB u FIA teď
GRAHAM
10:32 04.06.2020 109.81.213.XXX
Tohle už nech spát.....oni svoji práci nedělají špatně a to včetně PRka co imrvére jede. Bez výkoného motoru nemá smysl závodit. Proto tehdy odešli od Ferrari , kde motor byl vždy značně horší než mělo Ferrari a stejný motor odmítly dodat.... K Renaultu...pak jim Renault nabídl, že budou jejich ní dodavatel , což odmitnuli a to byla imho chyba. Proto Renault koupil tým....a od té doby se hádají.
HellHogr
09:13 04.06.2020 31.30.171.XXX
Ale Helmutovi a RB se furt něco nelíbí, upřímně zpátky k situaci, kdy roztrhali jak dítě smlouvu s Renckem a najednou pak neměli dodavatele, to byl okamžik, kdy se na ně měli všichni vybodnout, neuvěřitelný chování a ještě si myslí, že se z nich všichni po....
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek