DISKUZE K ČLÁNKU Nejkomplexnější pilot? U Heidfelda vede Alonso

Pro Nicka Heidfelda je nejkomplexnějším pilotem poslední dekády Fernando Alonso. Bývalý jezdec BMW by Španěla znovu rád viděl na startovním roštu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejkomplexnější pilot? U Heidfelda vede Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 03.05.2020 17:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 7 lidí) 28.04.2020 07:53
Záleží co představujeme pod slovem komplexnost.… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 28.04.2020 11:10
Dejve, Ham měl titul 08, ale kdo tam byl skutečně… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 28.04.2020 12:38
Jaké štěstí myslíš? já teda v první půlce o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Mimochodem Fernando dal na twiter anketu kde se ptá, kde má jezdit v budoucnu...a zatím drtivě vede F1.
    On se Fernando nakonec fakt vrátí 16 18

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Ta anketa je polotovar.
      Nikde jsem v ní nenašel kolonku že už ho nechceme. 21

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Ty nechceš v F1 Alonsa ?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Ne, stejně jako bych už nechtěl vidět zpátky v F1 Buttona kterému fandím dodnes.
          Tyhle návraty beru pro staré pardy jako nedůstojné jejích věku. Podobně jako vidět dědka v moderním našlapaném kabriu. Kabrio samozřejmě být může, ale musí to být veterán, to už je jiná dimenze.
          Pro tyhle vysloužilé piloty se náramně hodí série Le Mans kde jsou jejích zkušenosti k nezaplacení a Dakar. Tam se může při troše zdraví jezdit třeba do sedmdesátky a pro mnohé je to láska na celý život.

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            No dobrá názor ti neberu, má jistý druh logiky, ač rétorika je taková mnou ne úplně akceptovatelná. Rozhoduje výkonost a ne věk. Jinak v nové MX5 bych se projel i v 80 létech. Na druhou stranu , Alfa Romeo Spider ze 70 a 80 let, je pro mne taky lepší. Netvrdím že jízdně.... 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Souhlas a dobrý vkus. 01
              Jen bych dodal, že výkonnost a věk spolu úzce souvisí. 03
              Podívej se na Schumiho. Jezdil tuším 19 sezon a hodně lidí ho posuzuje výhradně podle těch 3 posledních po 40-tce. Jakoby ty přechozí neexistovaly.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Jednou konec přijít musí a platí to pro každého.
              To že jeho odchod ze scény byl poněkud nevalný si může pouze sám. Kdyby se smířil s pouhými druhými místy, mohl se s F1 rozloučit se ctí a dnes nemusel tesknit, že odešel od nedokončené práce.
              V každém případě by mu i při návratu do TOP týmu hrozilo, že zase šlápne vedle a soupeře taky není radno podceňovat. Vettel by mohl vyprávět stejně jako mnoho slavných hvězd před ním.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.213.XXX
                Tak hlavně za to může nepřipravená Honda. 12

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Tak krásně jsem odpověděl a ztraceno v chybě servru.
                  Honda se vrátila zpátky hodně nepřipravená, ale hlavním viníkem Alonsova propadáku nebyla.
                  Za ten si nejvíce může Alonso sám. Dyť měl s Ferrari platnou smlouvu i pro příští rok a nikdo ho nenutil, aby ji ze své vlastní vůle předčasně ukončil. Další chybu udělal Mekáč ve kterém zrovna vládly mocenské boje a kvůli penězům opustil nejlepší motor v poli a přešel k Hondě, které ujel vlak a ten se ze ztráty hodně těžce dohání.
                  Tak zkušený harcovník jakým Alonso bezpochyby byl by si měl všech těchto rizik být vědomý, jenže ......

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    193.85.73.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      37.188.168.XXX
      Vsadil bych se, že této své "myšlence" nerozumíš ani ty sám, po té co jsi si to znovu přečetl, teda jestli jsi si to po sobě přečetl. Pokud jsem pochopil podstatu, tak se s tím dá docela souhlasit, ale napsané je to hrozně a vlastně bez tvého postoje ke článku, ke kterému jsi to vložil. Nic neříkající vyjádření bez vlastního vymezení je vlastně vrcholem toho co píšeš, tedy jestli jsem to vůbec dobře pochopil. Říkat to je špatně nebo to je dobré bez nějakého vysvětlení je ještě horší, než prosté kritizování bez vlastního vyjádření.
      Já třeba s Nickem souhlasím.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    No Nick celkem vystihuje to co pilot potřebuje pro fungování v různých generací F1, proto Michael třeba pak nestíhal, proto Ham musel čekat na dominantní auta, aby měl tituly, to stejné Rosberg, Vettel ..

    + 2 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Takhle jednoduše to napsat nejde....já bych se soustředil u porovnání jezdců hlavně na to, jak moc v dané době rozhodovalo auto (poměry s dneškem stejné nejsou) a jak dalece to šlo eliminovat strategií, vyběrem pneumatik, tankováním atd. To stejné taký není a o kvalifikaci ani nemluvě.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        No, ale o tom mluvím, jiné podmínky, jiné vozy a stejně schopnost se adaptovat a soutěžit v rámci vozu na maximum, to je podle mě krásně vidět u Hama a jeho působení McL vs Mercedes, Rosberg.nemluve a co teprve Vettel. A teď si vem Leclerca, který jezdil slušně v Alfě a skvěle loni

        + 0 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          No nevím co přesně je vidět u Hama, kterej dokonce ve staré éře před 2009 jeden titul získal a od dalšího byl kousíček.
          A Leklerka zmiňuješ proč? Kolik ér on zažil? 13

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Hamilton byl tak nějak rychlej vždycky....ano jako mladej dělal chyby. Ale to je normální....

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Musím se pochlubit, že já viděl v Lewisovi nejvyšší potenciál už před Mercedesem. Jsem rád, že stačila jen lepší stáj a můj odhad se potvdil 13

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.213.XXX
                Mclaren byl v té době dobrej.....ne že ne. 13

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  Dobrej, takže výsledkově na 3? 13
                  Né sranda, před 2015 byl nepochybně v top skupině.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    109.81.213.XXX
                    No snad se vrátíme. Pevně tomu věřím. 11 Mercedes motor busde snad dlouhodobě v pohodě a zbytek je na Mclarenu. Jasně motor už nebude dominovat, ale nebude limitovat, jako Honda.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama