DISKUZE K ČLÁNKU "Bylo to správné rozhodnutí. Závodit bez McLarenu by nebylo fér," nelituje Alfa Romeo

Šéf Alfy Romeo Fred Vasseur se vrací k australskému víkendu, do kterého vozy F1 nakonec nevyrazily. Rozhodnutí nezávodit nelituje, i když pro ně bylo náročné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Bylo to správné rozhodnutí. Závodit bez McLarenu by nebylo fér," nelituje Alfa Romeo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 17.03.2020 17:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 17.03.2020 08:44
Vasseur palec nahoru 01 Jinak homologace… »
» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 17.03.2020 09:11
"Situace není jednoduchá. Jde o katastrofu… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 17.03.2020 11:12
Palec nahorů za tento přístup, racionální a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

31.30.168.XXX
To hádám na odhadech vědců a hygieniků po celém světě, jestliže má současný stav gradovat v Srpnu, ale chápu, že spíš v ůžové pohádce

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ten nový senzor nejen že data šifruje, což by samo o sobě mohlo stačit aby se ho Ferrari nenaučilo oblafnout, ale taky používá měření při dynamické frekvenci, jak jsem pochopil jednou je to třeba těch 2200, pak 1800 atd, takže pokud nějakým zázrakem dopředu nezjistíš danou frekvenci tak ti je zoubkování k ničemu. No tohle vše poukazuje na to že týmy měly s motory Ferrari pravdu a FIA konala na daná podezření hodně liknavě, až s odporem. A místo toho aby při nesrovnalostech kdy má podezření že někdo manipuluje s tím jak obelstít jejich kontrolní zařízení udělala sama pořádné halóó aby si takový šlendrián příště kdokoliv na míle rozmyslel, tak to uzavře jen tajnostmi 17

+ 4 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
To hádaš z ruky a nebo z kávové sedliny? 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.168.XXX
Neuvidí, když se letos ani nepojede

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.168.XXX
I ty optomisto, prý rok, no kde je teď Mike s tím kdo má závodit, aby mu to Horner posvětil 18

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
V motorech prý bude "nový" senzor průtoku paliva. (2020) Má se za to, že důvodem je Ferrari a jeho trik, díky kterému dokázalo oklamat starý senzor a spálit více paliva, než dovolují předpisy. Právě tomuto triku mělo Ferrari v roce 2019 vděčit za kvalifikační dominanci a mimořádně vysokou rychlost na rovinkách.

V Austrálii se v padoku povídalo, že loňský trik Ferrari spočíval v takzvaném zoubkování. V roce 2014, kdy se zavedly hybridní motory, začala FIA používat pro kontrolu dodržování maximální povolené spotřeby paliva senzor, který průtok změřil 2200krát za sekundu. Řekli byste si, že to je strašně moc a že tam není žádný prostor k podvádění. S mamutím rozpočtem, nejchytřejšími inženýry a velkou potřebou konečně porazit Mercedes tam ale Ferrari (údajně) prostor našlo.

Mezi měřícími intervaly tlačilo do motoru více benzinu, v době měření méně. Na přesném grafu spotřeby paliva by se proto každou sekundu objevilo 2200 malinkatých zoubků. Na kilometry dlouhém okruhu by ale rozdíl nebyl vůbec malý. Experti odhadují, že tým z Maranella takto mohl svému motoru přidat energii odpovídající 50 koňským silám.

Právě na legálnost takovéto "taktiky" se tým Red Bull na konci sezony zeptal FIA, která mu dala negativní odpověď a před Velkou cenou USA vydala novou technickou směrnici. Počínaje tímto závodem již Ferrari rychlostí na rovinkách nijak nevynikalo a nezískalo ani jedno pole position, ačkoliv před ním jich mělo šest v řadě. Vedení i jezdci rudého týmu změnu ve vlastnostech vozu vysvětlili nastavením na vyšší přítlak.

Nový senzor používá odlišný způsob měření, přičemž data rovnou šifruje. Rozšifrovat by je měla pouze FIA. Bez přístupu k datům si týmy v budoucnu nebudou moci zkontrolovat, zda jejich nová finta funguje dříve, než jim na to přijde FIA.

Tož se tedy uvidí..... 12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
To je hezký ale pokud bude v Anglii neustále vysoké procento nakažených, tak ani ti zdraví lidé z momentálně uzavřených továren nebudou moci vycestovat. Tohle si žádná země nelajzne.
Anglie bude v vnější karanténě klidně ten rok.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.168.XXX
Zaměstnanci co pracují v tvoárnách dostávají volno, postupně se zavřou všechny tvoárny min na 14 dní

+ 2 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.168.XXX
Palec nahorů za tento přístup, racionální a solidární, takhle by to mělo vypadat všude. Doufám, že zafunguje vesmír a vrátí se všem to jak jednali. Co se týče story okolo Mercedesu, tak samozřejmě spekulací je hodně, ale samotné vedení Mercedesu dává najevo že postupovali takto: Wolff telefonoval s vedením v Německu, nepřišlo žádné rozhodnutí, pouze bylo řečeno, že Wolff musí vyhodnotit sám, jestli je dobré v tu chvíli závodit, vzhledme k tomu co se děje ve světě a jak dopadl zbytek víme všichni

+ 4 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Je otázka, jak to bude dál, protože v Anglii se rozhodli jít metodou, že až se nakazí všichni, tak potom přeživší budou mít imunitu a tím se problém vyřeší.
Jenže to prý může trvat i rok.

Tady už pomáhá jen rada lidí rozumově na jiné úrovni....prostě nemějte továrny v Anglii LOL 14

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
David.S.

David.S.

88.81.89.XXX
Je škoda, že začátek sezony byl odsunut, ale situace je špatná, takže je hodně dobře, že se nejelo, a že se akce ruší celosvětově. Zdraví a život lidí je přednější než nějaké kulturní zážitky.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.230.XXX
01

+ 1 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
"Situace není jednoduchá. Jde o katastrofu pro celý svět. Formule 1 není středobodem světa, musíme tedy pokračovat krok za krokem. Ten první nebyl jednoduchý,"
tak tenhle výrok bych tesal do kamene! a do čela těch, co stále tvrdí, že se mělo jet... 03

+ 6 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Vasseur palec nahoru 01 Jinak homologace motorů teda ještě neproběhla a můžou všichni beztrestně přijet na další závod s jiným upgradovaným motorem. Je otázkou kdy to bude. Až se život začne vracet do normálu, a snad to bude brzy, tak sportovní aktivity kde se shromažďují statisíce obyvatel přijdou na řadu asi až naposledy.

+ 6 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama