DISKUZE K ČLÁNKU "Bylo to správné rozhodnutí. Závodit bez McLarenu by nebylo fér," nelituje Alfa Romeo
Šéf Alfy Romeo Fred Vasseur se vrací k australskému víkendu, do kterého vozy F1 nakonec nevyrazily. Rozhodnutí nezávodit nelituje, i když pro ně bylo náročné.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Bylo to správné rozhodnutí. Závodit bez McLarenu by nebylo fér," nelituje Alfa Romeo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
12:23 17.03.2020 88.102.38.XXX
Ten nový senzor nejen že data šifruje, což by samo o sobě mohlo stačit aby se ho Ferrari nenaučilo oblafnout, ale taky používá měření při dynamické frekvenci, jak jsem pochopil jednou je to třeba těch 2200, pak 1800 atd, takže pokud nějakým zázrakem dopředu nezjistíš danou frekvenci tak ti je zoubkování k ničemu. No tohle vše poukazuje na to že týmy měly s motory Ferrari pravdu a FIA konala na daná podezření hodně liknavě, až s odporem. A místo toho aby při nesrovnalostech kdy má podezření že někdo manipuluje s tím jak obelstít jejich kontrolní zařízení udělala sama pořádné halóó aby si takový šlendrián příště kdokoliv na míle rozmyslel, tak to uzavře jen tajnostmi
El.Senor
12:20 17.03.2020 89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
El.Senor
12:10 17.03.2020 89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
GRAHAM
11:58 17.03.2020 109.81.213.XXX
V motorech prý bude "nový" senzor průtoku paliva. (2020) Má se za to, že důvodem je Ferrari a jeho trik, díky kterému dokázalo oklamat starý senzor a spálit více paliva, než dovolují předpisy. Právě tomuto triku mělo Ferrari v roce 2019 vděčit za kvalifikační dominanci a mimořádně vysokou rychlost na rovinkách.
V Austrálii se v padoku povídalo, že loňský trik Ferrari spočíval v takzvaném zoubkování. V roce 2014, kdy se zavedly hybridní motory, začala FIA používat pro kontrolu dodržování maximální povolené spotřeby paliva senzor, který průtok změřil 2200krát za sekundu. Řekli byste si, že to je strašně moc a že tam není žádný prostor k podvádění. S mamutím rozpočtem, nejchytřejšími inženýry a velkou potřebou konečně porazit Mercedes tam ale Ferrari (údajně) prostor našlo.
Mezi měřícími intervaly tlačilo do motoru více benzinu, v době měření méně. Na přesném grafu spotřeby paliva by se proto každou sekundu objevilo 2200 malinkatých zoubků. Na kilometry dlouhém okruhu by ale rozdíl nebyl vůbec malý. Experti odhadují, že tým z Maranella takto mohl svému motoru přidat energii odpovídající 50 koňským silám.
Právě na legálnost takovéto "taktiky" se tým Red Bull na konci sezony zeptal FIA, která mu dala negativní odpověď a před Velkou cenou USA vydala novou technickou směrnici. Počínaje tímto závodem již Ferrari rychlostí na rovinkách nijak nevynikalo a nezískalo ani jedno pole position, ačkoliv před ním jich mělo šest v řadě. Vedení i jezdci rudého týmu změnu ve vlastnostech vozu vysvětlili nastavením na vyšší přítlak.
Nový senzor používá odlišný způsob měření, přičemž data rovnou šifruje. Rozšifrovat by je měla pouze FIA. Bez přístupu k datům si týmy v budoucnu nebudou moci zkontrolovat, zda jejich nová finta funguje dříve, než jim na to přijde FIA.
Tož se tedy uvidí.....
V Austrálii se v padoku povídalo, že loňský trik Ferrari spočíval v takzvaném zoubkování. V roce 2014, kdy se zavedly hybridní motory, začala FIA používat pro kontrolu dodržování maximální povolené spotřeby paliva senzor, který průtok změřil 2200krát za sekundu. Řekli byste si, že to je strašně moc a že tam není žádný prostor k podvádění. S mamutím rozpočtem, nejchytřejšími inženýry a velkou potřebou konečně porazit Mercedes tam ale Ferrari (údajně) prostor našlo.
Mezi měřícími intervaly tlačilo do motoru více benzinu, v době měření méně. Na přesném grafu spotřeby paliva by se proto každou sekundu objevilo 2200 malinkatých zoubků. Na kilometry dlouhém okruhu by ale rozdíl nebyl vůbec malý. Experti odhadují, že tým z Maranella takto mohl svému motoru přidat energii odpovídající 50 koňským silám.
Právě na legálnost takovéto "taktiky" se tým Red Bull na konci sezony zeptal FIA, která mu dala negativní odpověď a před Velkou cenou USA vydala novou technickou směrnici. Počínaje tímto závodem již Ferrari rychlostí na rovinkách nijak nevynikalo a nezískalo ani jedno pole position, ačkoliv před ním jich mělo šest v řadě. Vedení i jezdci rudého týmu změnu ve vlastnostech vozu vysvětlili nastavením na vyšší přítlak.
Nový senzor používá odlišný způsob měření, přičemž data rovnou šifruje. Rozšifrovat by je měla pouze FIA. Bez přístupu k datům si týmy v budoucnu nebudou moci zkontrolovat, zda jejich nová finta funguje dříve, než jim na to přijde FIA.
Tož se tedy uvidí.....
HellHogr
11:12 17.03.2020 31.30.168.XXX
Palec nahorů za tento přístup, racionální a solidární, takhle by to mělo vypadat všude. Doufám, že zafunguje vesmír a vrátí se všem to jak jednali. Co se týče story okolo Mercedesu, tak samozřejmě spekulací je hodně, ale samotné vedení Mercedesu dává najevo že postupovali takto: Wolff telefonoval s vedením v Německu, nepřišlo žádné rozhodnutí, pouze bylo řečeno, že Wolff musí vyhodnotit sám, jestli je dobré v tu chvíli závodit, vzhledme k tomu co se děje ve světě a jak dopadl zbytek víme všichni
daaviid23
11:10 17.03.2020 90.182.169.XXX
Je otázka, jak to bude dál, protože v Anglii se rozhodli jít metodou, že až se nakazí všichni, tak potom přeživší budou mít imunitu a tím se problém vyřeší.
Jenže to prý může trvat i rok.
Tady už pomáhá jen rada lidí rozumově na jiné úrovni....prostě nemějte továrny v Anglii LOL
Jenže to prý může trvat i rok.
Tady už pomáhá jen rada lidí rozumově na jiné úrovni....prostě nemějte továrny v Anglii LOL
tom11
09:11 17.03.2020 77.48.94.XXX
"Situace není jednoduchá. Jde o katastrofu pro celý svět. Formule 1 není středobodem světa, musíme tedy pokračovat krok za krokem. Ten první nebyl jednoduchý,"
tak tenhle výrok bych tesal do kamene! a do čela těch, co stále tvrdí, že se mělo jet...
tak tenhle výrok bych tesal do kamene! a do čela těch, co stále tvrdí, že se mělo jet...
Situs
08:44 17.03.2020 88.102.38.XXX
Vasseur palec nahoru Jinak homologace motorů teda ještě neproběhla a můžou všichni beztrestně přijet na další závod s jiným upgradovaným motorem. Je otázkou kdy to bude. Až se život začne vracet do normálu, a snad to bude brzy, tak sportovní aktivity kde se shromažďují statisíce obyvatel přijdou na řadu asi až naposledy.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek