DISKUZE K ČLÁNKU "Bylo to správné rozhodnutí. Závodit bez McLarenu by nebylo fér," nelituje Alfa Romeo
Šéf Alfy Romeo Fred Vasseur se vrací k australskému víkendu, do kterého vozy F1 nakonec nevyrazily. Rozhodnutí nezávodit nelituje, i když pro ně bylo náročné.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Bylo to správné rozhodnutí. Závodit bez McLarenu by nebylo fér," nelituje Alfa Romeo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
El.Senor
15:56 17.03.2020 89.111.66.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Situs
14:17 17.03.2020 88.102.38.XXX
Možná na to přišli jenže si netroufli jít proti tvrzení že jim překročení maximálního průtoku nemůžou dokázat, protože jim to prostě nikdy víc nenaměřilo. Spekulovat můžeme do aleluja, ale i hlupák vidí že tam FIA nedává druhý šifrovaný průtokoměr jen tak a i hlupák vidí že tajná dohoda rozhodně nemluví o tom že to tam bylo košér jak ukládají pravidla. Ferrari manipulovalo s průtokoměrem, to se nedá nazvat žádnou šedou zónou ale podváděním kde by se FIA neměla spokojit s žádnou tajnou dohodou, naopak by měla řvát jak na lesy. Je to jako kdyby profesionální sportovec poskytoval falešné vzorky moči aby se vyhnul dopingovým testům.
Dokugan
13:53 17.03.2020 77.111.247.XXX
A jak by na to FIA mohla přijít? Oni nemají takový rozpočet jako Mercedes nebo RedBull, aby si mohli dovolit vyhodit obrovské peníze aby na to přišli. Dostali motor Ferrari a stejně nepřišli na to, jak to funguje, jak je to složitý systém. Pravděpodobně (pokud se opravdu o tohle jedná, což stále nikdo nepotvrdil), tak to není jen obyčejně naprogramovaný vstřikování, který obyčejně mění střídavě rychlost vstřikování 4400 krát za sekundu. Na to by přišli, pokud by věděli, co hledat. Ten systém byl na 100 % mnohem složitější na pochopení a proto jim nemohli nic dokázat. Teorie, že FIA to prostě nechala být a vydala prohlášení, že nic nedokázali, i když ano, je lehce konspirační...
daaviid23
12:44 17.03.2020 90.182.169.XXX
Záleží co si představuješ pod pojmem "gradovat po celém světě". Třeba taková Čína má to nejhorší pravděpodobně za sebou.
Státy , které zavedly silná opatření hodně brzy (jako třeba česko-slovensko), na tom budou lépe určitě dřív než až v srpnu.
Otázka je, co taková Británie, která na to kašle ( doslova ). Tam bych vrcholu v srpnu i věřil.
Státy , které zavedly silná opatření hodně brzy (jako třeba česko-slovensko), na tom budou lépe určitě dřív než až v srpnu.
Otázka je, co taková Británie, která na to kašle ( doslova ). Tam bych vrcholu v srpnu i věřil.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek