DISKUZE K ČLÁNKU Honda se svým motorem dosáhla dalšího pokroku - nejen v oblasti výkonu a spolehlivosti
Týmy využívající pohonné jednotky Hondy si pochvalují další pokrok svého dodavatele během uplynulého zimního období. Podle šéfa AlphyTauri Franze Tosta navíc nejde jen o výkon a spolehlivost, velmi důležité jsou pro ně i další oblasti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda se svým motorem dosáhla dalšího pokroku - nejen v oblasti výkonu a spolehlivosti
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
15:17 06.03.2020 185.149.130.XXXDělali. Už vidím Helmuta, jak dohlíží na to, aby STR nic od RB nedostávalo a mělo proto vyšší náklady a horší výsledky. Jen tak, pro jeho potěšení.
V sezonách 2014,2015,2017 měli motory stejné. A to je většina sezon v turboéře. Lžeš tedy evidentně ty.
Ani jiné motory neznamenají, že se spousta věcí od RB nedá použít.
Takže až příště budeš mluvit od dně, vzpomeň si na tyto hloupé výmysly, nebo ignorování doslovných vyjádření.-
-
Mike17
15:45 06.03.2020 185.149.130.XXXMyslíš taková demagogie, že tu mluvíš o maximu dílů teď a "nemaximu" předtím, aniž bys měl k tomu jakýkoliv podklad?
Tak si dáme čísla:
2019: získalo STR 20,4% bodů RB
2015: získalo STR 35,8% bodů RB
Jaké máš vysvětlení, že v tom roce bylo STR k RB mnohem blíž, než loni? Přece nevyužili maximum dílů a loni jo? Proč je tolik bodů STR loni důkazem větší spolupráce, ale v roce 2015 není? Mohl bych argumentovat i dalšími roky, kdy si byli ještě blíž, navzdory jinému motoru.
Takže jaká máš čísla ty? Myslím opravdu nějaká DATA, nikoliv tvou domněnku, že doteď si STR říkali, že si všechno budou raději platit sami, než aby použili díly rychlejšího A-týmu. Vždycky využívali maximum dílů RB, protože by tak jednal každý intligentní člověk, který má elementární smysl pro logiku. A mám takovou víru, že neschopní blbci týmy nevedou. Ano, to je pouze víra.
Takže pouze lžeš a vymýšlíš si své domněnky, vydáváš je za fakta. Sorry, mně ctí fakt nebylo.-
Dave K.
21:57 06.03.2020 194.228.20.XXXTy co ses za trolla? ...STR melo loni skoro celou zadni cast- zaveseni atd. od Red Bullu,nekolikrat se psalo o tom ze v roce 2019 navazali daleko rozsahlejsi technickou spolupraci...TO JE FAKT ne nejaka domenka!
Co se tyce Renaultu vs Honda tak dokonce i podle samotneho Verstappena mel Renault zejmena na zacatku sezony vykonejsi motor,coz prohlasil pri zavode ve Francii.
No a pak tu mame Monzu kde najednou Renault porazil Redbull i presto ze vsude jinde jim Redbull daval bezne kolo...to same se da rict o dalsi na motor narocny trati Spa...kde Renault v kvalifikaci zaostaval za Redbullem jenom o par tisicin i kdyz vsude jinde je Redbull bezne znicil.
No a pak tu mame spolehlivost,kdy Honda i po peti letech jako jedinej vyrobce meni motor uz po trech zavodech za stejnou specifikaci...
Faktem take je ze Renault mel v druhe polovine sezony nejspolehlivejsi motor,kdy meli mene problemu nez ostatni tri vyrobci... takze tak...nesmis bejt holt takovej fanboy-
-
-
Situs
12:44 07.03.2020 88.102.38.XXXTy se tu chceš bavit o tom že někoho utíráš když tu předvádíš jak nejsi schopen přijmout že RedBull a TR vloni navázaly daleko rozsáhlejší technickou spolupráci? Co na tom nechápeš nebo nechceš přijmout mi je již uplně buřt a svými výkruty tu utíráš jen sám sebe, to tě ubezpečuji-
Mike17
15:31 07.03.2020 185.149.130.XXXLetos se vozy více liší, protože si tým s Faenzy musí stavět auto sám. Přesto se podobnost nezapře. Žraločí ploutev se sacími otvory je podobná, Red Bull má však propracovanější tvary, což je patrná zvláště na kratších, zakřivenějších a celkově elegantnějších bočnicích, a také na zpracování nosu, zvláště horních výstupků.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Jen tak náhodně jsem vybral sezonu 10 let zpět. A co se nedočtu. Že jsou si RB a STR záhadně podobné. Jako by u STR používali technologie a díly RB. Přestože měli jiný motor. To ještě nechci raději vidět, jak moc si byly vozy podobné v roce 2009, když se v roce 2010 lišili víc. To je šok. Jak se to mohlo stát?
Tož díky za ubezpečení, ale zase je trochu mimo.-
Situs
16:27 07.03.2020 88.102.38.XXXMiku nám to nemusíš psát, my jsme k tomu své uvedli a RedBull a TR vloni navázaly daleko rozsáhlejší technickou spolupráci? Vlastně se v tomto u B-týmů jako je Haas, loni TR a letos i RP hodně mluví, takže tak. Ber neber, nebereš, beru na vědomí.
-
-
-
-
Mike17
10:55 07.03.2020 185.149.130.XXXOk, vynechám invektivy a pustím se do tématu:
-Ano, STR použilo hodně dílů RB. Někde jsem to popíral? Sorry, ale dělá to od roku 2006. Někdy víc, někdy míň, třeba podle toho, jestli používá stejné díly, např. motor. To je FAKT nikoliv domněnka.
-Toto prohlášení Verstappena jsem nečetl. Četl jsem jeho prohlášení, kde si od počátku sezony 2019 pochvaloval lepší parametry motoru Honda, proti Renaultu. On výkon není všechno a nikde jsem nepsal, že Honda měla výkon vyšší.
-Líbí se mi jak tu všichni řešíte Monzu a jaksi nedopatřením neřešíte, odkud Max startoval. To se ti moc nehodí, že? Takže asi takto: Renault porazil RB jen proto, že Max startoval z posledního fleku a půlku závodu byl za někým zaseklý. To, co jsi předvedl je asi stejný blábol, jako bych tvrdil, že Williams byl v Brazílii lepší než Ferrari, protože skončil před nimi. Takže k faktům. Na čistém vzduchu byl Max výrazně rychlejší, než oba Renaulty. Dokonce byl tak rychlý, že byl na úrovni špice a nesporně by bojoval minimálně o bednu, startovat ze své obvyklé pozice. Takže pokud tu srovnáváš Monzu s jinými tratěmi, měl by sis rozdílu ve startovní pozici všimnout. Pokud tedy nesleduješ F1 první sezonu, pak by ti ten "detail" mohl uniknout. A pokud si můžu dovolit srovnání s předchozím rokem (to jezdili s Renaultem), tak v kvaldě neztráceli 1,5s na kolo, ale zhrubě o 1s míň. Za mne slušný pokrok.
-Spa: Jo, Renault ztrácel pouze tisíciny na RB. Bylo jich přesně 567. Zničil je stejně, jako jinde.
-Tak si dáme spolehlivost. Vynechám tu hloupost, že počet vyměněných dílů ukazuje spolehlivost a přistoupím na tento hloupý argument. Tak mi prosím napiš, který tým Renaultu měl míň použitých dílů, než RB. Žádný? Jaaaaj. Jak je to možné, když měnili motory po 3 závodech?
-A souhlas, v druhé polovině byl Renault spolehlivý. Mohl bys FIA navrhnout, že mají počítat body až od té doby, co dal Renault po 6-ti letech svůj motor do cajku. Ale asi to neprojde a budou počítat celý rok. Takže kolik vyhořelo při závodech motorů Renault? Nechce se mi to počítat. 5? 6? Honda 1!!! Který byl spolehlivější? Sorry, jsou to jednoduché počty.
Takže tolik k tomu fanboyovství. Teď ještě vědět, proč Mclaren po roce používání Renaultu oznámil odchod k Mercedesu, když je Renault tak super.-
Dave K.
17:13 07.03.2020 194.228.20.XXXLOL...je ti jasny ze na jinejch tratich skoncil Verstappen bez problemu pred Renultem i kdyz startoval z posleni rady?? Takze resit tu startovni pozici je docela ulet...
Ve Spa stracel Renault 567 tisicin jinde to bylo ale skoro vzdy vic nez vterina a v Kanade a na Monze Renault Redbull dokonce v kvalde porazil...to je divny vit?
Jaj...ano to ze Honda jako jedina meni motory uz po trech zavodech za stejnou specifikaci je samozrejme znamka spolehlivosti...Po tom co Honda mela v roce 2018 STR jako pokusnyho kralika na vyvoj motoru(zadnej jinej vyrobce tenhle luxus nemel)cekal bych ze ty motory budou v roce 2019 naprosto top...coz se ale porad nestalo...
No a duvody proc Mclaren prechazi k Mercedesu jsou zjevny...chtel to Seidl,Mercedes je jistota do budoucna,a pro Mclaren lepsi partner nez Renault...ze prechazej ciste kvuli vykonu nikde nikdo nezminil...
Takze tak #Trollharder
-
Mike17
19:22 07.03.2020 185.149.130.XXXČekal jsem, že na jasný argument, že Verstappen byl na Monze jasně rychlejší než oba Renaulty vytáhneš něco tak slabého, jakože jinde je porazil. Inu správný odborník ví, že všude je předjíždění stejně jednoduché.
Prostě RB byl v Monze rychlejší. To je prostý fakt. CHápu, že se to moc nelíbí, tak budete vytahovat, jak pomalý byl za RP a Mclareny a přisuzovat pak tu rychlost jemu. Nic jiného vám nezbývá.
Jo, ve Spa Renault ztrácel 0,567. Málo a jinde ztrácel vteřinu? Jako tedy na technických tratích? Tam by měl ztrácet nejvíc, když měl lepší motor. Nejtechničtější je Monako, tam to bylo 0,577s. A jo, máš pravdu. Renault tam ztratil o 0,01s víc.
-Kanada. No to je fakt pecka. Renault postoupil do Q3 a RB ne. Ale to, že první kolo zajel Max na tvrdší směsi a nedostal se do Q3 jen proto, že byly červené vlajky a druhé kolo na stejné směsi už nemohl zajet ti asi uniklo. Takový Leclerc měl podle toho v Monaku hrozný auto. A nevadí ti, že přes to, že startoval daleko za Renaulty, skončil v závodě daleko před nimi? Čím si to vysvětluješ? Na závod se zklikatila trať a už nebyla motorová. ale technická?
-Monza. To je ovšem fenomenální úspěch. Renault Maxe porazil v kvaldě. To je jasný důkaz skvělého výkonu, porazili pilota, který nezajel žádný čas. To se ty koníky poznají.
-Honda měnila motor po 3 závodech? Renault ne? Já viděl měnit Renault motor už po prvním závodě. To je mnohem větší úspěch, než po třech ne? Proč jich spotřeboval RB stejně jako Renault, když je měl méně spolehlivé? Ten měl pokusné králíky od roku 2014 a dokonce ne jen jeden tým. To už to měl mít vychytaný mnohem dřív, než Honda.
-A proč je pro Mclaren Mercedes lepší partner? Já nikde netvrdil, že jen kvůli lepšímu výkonu. Ale chceš říct, že schválně jdou pro horší motor? Nebo že by výkon nebylo jediné kritérium pro dobrý motor?
Až si někde přečteš, co znamená trolling, zkus se pak na chvíli zamyslet, kdo z nás dvou ho tu předvádí.-
Ferda
19:33 07.03.2020 46.47.176.XXX-A proč je pro Mclaren Mercedes lepší partner? ......
Celkem jednoduchá odpověď. Mergl nejspíše neplánuje vydržet v F1 příliš dlouho, proto si už teď zajišťuje solidního partnera který bude udržovat jejích jméno v horní částí tabulky. A tím jsou pouze dva týmy. Williams a McLaren. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek